sobota, 27 sierpnia 2016

Liebster Blog Adward

Cześć Misie :)
Dziś będzie post z innej beczki :) Mianowicie dostałam nominację do LBA od  Anity z bloga (  K L I K  ) za co ślicznie dziękuję :*

W skrócie dla tych co nie wiedzą "nominacja do LBA jest otrzymywana od innego blogera w zamian uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( informując je o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań, nie wolno nominować bloga który cię już nominował." No i chyba to wszystko w temacie... :P




Tak więc zaczynamy :)

1.       Żel czy hybryda? 

Zdecydowanie Hybryda, chociaż na żel można dać lakier i efekt jaki uzyskamy jest podobny ale nieco więcej z tym zabawy :)

2.       Jesteś otwarta na nowe znajomości?

Oczywiście że tak, uwielbiam nawiązywać nowe znajomości. Kto wie? może właśnie taka niewinna i przypadkowa znajomość przerodzi się w długa i piękną przyjaźń?

3.       Jak reagujesz na negatywne opinie o sobie? 

Tak naprawdę nie zwracam na to uwagi, oczywiście konstruktywną krytykę przyjmuje na "klatę" choć nie jest ona jakaś duża... :P. Ale typowe negatywne opinie od osób które tak naprawdę nic o mnie nie wiedzą, lub od ludzi którzy zwyczajnie mają takie hobby aby "dowalić innym " kompletnie mnie nie ruszają.  

4.       Kawa czy herbata? 

Zdecydowanie Herbata, oczywiście uwielbiam Kawę bywa że nie raz wypije 3-4 dziennie, a  czasami jest tak że nawet nie pije jej przez kilka dni, a na herbatę zawsze mam ochotę. Herbatę robię sobie też na noc, bo jak czasami się przebudzę to nie zawsze mam ochotę na wodę, a na herbatę zdecydowanie tak :). Najbardziej lubię jednak mieszanki liściaste :) 

5.       Butik czy sieciówka? 

Zdecydowanie butik, jakoś tam bardziej znajdę coś dla siebie i to nie raz w lepszej cenie :). Najbardziej jednak lubię [ciuszkolandy] :)

6.       Jakbyś opisała siebie jednym słowem? 

ZAKRĘCONA :] hrrrrrrr :P

7.       Twój ulubiony kolor lata to..

Soczysta zieleń :) Co nie zmienia faktu że i tak lubię wszystkie żywe i soczyste kolory :)

8.       Gdybyś mogła zabrać ze sobą tylko jedną rzecz na bezludną wyspę, co by to było?

Mój dzióbek :) w sumie to nie rzecz :P ale je mój :D
A z rzeczy hmmm chyba tylko telefon na baterie słoneczne z dobrym zasięgiem wifi aby mieć zawsze kontakt z wami hehehe :P

9.       Dokończ zdanie. Najwięcej szczęścia daje mi.. 

Uśmiech na twarzy i szczęście innych :)

10.   Twoja ulubiona książka to..

Aż wstyd ale ja nie pamiętam kiedy ostatnio czytałam książkę...

11.   Moje wymarzone miejsce na wakacje to..

Palmy, plaża, cisza, spokój, cudowne błękitne niebo i odbijające się promyki słoneczka w czystej krystalicznej wodzie :)

Moje pytania:
1. Twoje największe marzenie to...?
2. Ulubiona potrawa?
3. Co w ludziach cenisz najbardziej?
4. Czym jest dla Ciebie blogowanie?
5. Najbardziej wkurzająca rzecz w blogosferze?
6. Co byś zrobił/a, gdybyś wygrał/a milion?
7. Wymień swoją jedną największą wadę i jedną największą zaletę.
8. Najzabawniejsza historia jaka ci się przytrafiła w twoim życiu to...?
9. Co uważasz w swoim życiu jako swój największy sukces który do tej pory osiągnęłaś/eś?
10. Ulubiona piosenka? i dlaczego akurat ta?
11. Wstaw zdjęcie z swojego dzieciństwa :P :) chcemy zobaczyć jakim szkrabem byłaś/eś :P

Osoby które nominuje:
1. http://anaikosmetyki.blogspot.com
2. http://testyirecenzjeeweliny.blogspot.com
3. http://testowaniaczas.blogspot.com
4. http://paulalein.blogspot.com
5. http://domowyklimacikumadzi.blogspot.com
6. http://elkablogerka.blogspot.com
7. http://salusiowo.blogspot.com
8. http://euphoryy.blogspot.com
9. http://testerkaproduktow.blogspot.com
10. http://zaklecienaszczescie.blogspot.com
11. http://2perspektywy.blogspot.com

Miłej zabawy :)

70 komentarzy:

  1. Przy tym zawieraniu znajomości... mogłabyś wreszcie na mejla odpisać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezu zapomniałam :D odpisywałam ci i później coś mnie wyrwało i zapomniałam :( ale i tak wiem że mi wybaczysz :*

      Usuń
  2. Fajne pytania ułożyłaś , żałuje że nie wpadłam na pomysł z fotą z dzieciństwa :D będzie zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kochana za nominację :-) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie :-) będę czekać na wpis :)

      Usuń
  4. Na pkt 11 tak samo bym odpowiedziała :) Ahhh marzenie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pytania ułożyłaś, aż jestem ciekawa odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi :) ja jakoś nigdy nie przepadałam za wszelkimi tagami:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się pytania, które ułożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi, jeśli chodzi o hejtowanie mnie, to tak samo jak ty uważam, że konstruktywną krytykę warto przyjąć, a resztę najzwyczajniej w świecie olać.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście rzadko ktoś krytykuje, ale czasami się to zdarza :P

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. A wolisz liściaste czy zwykłe :)?

      Usuń
    2. I takie i takie odkąd kupiłam dzbanuszek pije liściasta aromatyzowana

      Usuń
  10. miło dowiedzieć sie tyle o Tobie :) dziękuję za nominację

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominacje, pytania bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. great post :) Have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aneczka, dziękuję za nominację :) Jak się ze wszystkim ogarnę zajmę się postem na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe odpowiedzi!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki z TEGO POSTU (KLIK)
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nominacji i gratuluję nominowanym

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię zieleń, herbatę i wolę małe sklepiki od sieci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poznawanie nowych ludzi jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. też uwielbiam ciuszkolandy i małe butiki w wielkich galeriach niż olbrzymie sieciówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po galerii chodzę jak są wyprzedaże :)

      Usuń
  19. ja ksiażki rzadko czytam też niestey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech wiem co to znaczy... ps. zdradź kochana patent na taką ilość fanów na FB:D

      Usuń
    2. Przez rozdanie organizowane na FP oliwia testuje :) a później już się uzbierało jakoś :)

      Usuń
  20. U mnie kawa :) Raz dziennie. Po herbacie strasznie chce mi sie pic .

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama uwielbiam czytać, czasem po 3-4 książki miesięcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też dostałam nominacje, ale jeszcze się nie zabrałam za post. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzień po tym jak się dowiedziałam :)

      Usuń
  23. Lubię takie posty :). Dziękuję za nominację, ale nie wiem czy dam radę wziąć udział w LBA, mam strasznie dużo postów do nadrobienia. Mam nadzieję że się nie pogniewasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie :) ale mam nadzieję że znajdziesz czas :)

      Usuń
  24. Na ostatnie pytanie odpowiedziałabym tak samo , dodałbym tylko góry . Ciekawe pytania ułożyłas.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tym telefonem w 8 to nieźle wymyśliłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fajnie by było gdyby takie telefony zrobili :) zawsze nałodowane :)

      Usuń
  26. Palmy, plaża też o tym marzę ;) ahhhh byłoby cudooownieee

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post! Interesting answers!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki kochana za nominację :* :) Niestety u mnie pytanie 11 nie będzie mogło być zrealizowane, ze względu na to, że wszystkie zdjęcia są w moim domu rodzinnym do którego mam 300 km :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :) ale możesz dać zdjęcie sprzed kilku lat :P

      Usuń
  29. Też dawno nie czytałam. Musze to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne odpowiedzi, ja najbardziej lubię straganiki haha, tam mysle ze jest największy wybór w ubraniach.
    z miłą chęcia jakoś na dniach odpowiemy na pytania :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię stragany :) będę czekać na wpis :)

      Usuń
  31. ooo jak miło kochana ;*
    dziękuję ;) na pewno odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, natomiast jeśli nie czytasz nie komentuj i nie pisz głupot.

Jeśli zaobserwowałaś/eś mój blog daj znać, będzie mi niezmiernie miło :)

Proszę nie spamuj, trafię do ciebie ;)
( możesz wkleić link do swojego bloga, ale tylko wtedy kiedy nie jest połączony z g+ lub po wejściu w twój profil nie jest on widoczny )

Komentarze typu: ( kom/kom? obs/obs? ty zacznij i daj znać u mnie ) będą usuwane i traktowane jako spam.

Na komentarze staram się odpowiadać na bieżąco. Dziękuję za poświęcony czas i mam nadzieję że będziesz zaglądać tu częściej :)