sobota, 6 sierpnia 2016

PROFTIN - G

Witajcie Moje Skarbeczka :*
 Jak wiecie ( a część z was na pewno ) Od dawna moją zmorą jest pocenie się stóp, nie ważne czy zima czy lato. Niestety nie mogę używać kremów nawilżających do stóp, ponieważ przez dodatkowe nawilżenie wzmaga to ich pocenie się... . Przez moje ręce przeszło naprawdę wiele kosmetyków które by choć trochę zniwelowały tą przykrą i niekomfortową dolegliwość. Produkt który dzisiaj wam zaprezentuje to nie jest nic innego jak zasypka do stóp w postaci talku. Jeśli jesteście ciekawe dalszej części postu zapraszam do czytania. :)


Zasypka mieści się w białym plastikowym i miękkim opakowaniu o pojemności 120 g koszt takiego produktu to 7.99 i jest on dostępny tylko w aptekach. Oczywiście są zasypki dostępne w zwykłych drogeriach ale one raczej nie są skuteczne w dodatku bielą. 
W składzie zasypki znajdziemy :  Talk, Calcium, Magnesium Dicarbonate, Boric Acid, Sulfur, Zinc Undecylenate.
Aplikacja produktu jest bardzo prosta wystarczy przekręcić nakrętka w odpowiednim kierunku i wysypać odrobinę zasypki na dłoń lub bezpośrednio na stopy i wmasować. Osobiście ja wolę pierwszą formę aplikacji ponieważ tak jest mi wygodniej i mam kontrolę nad tym ile produktu daje na swoje stopy. Musicie jednak pamiętać aby stopy były czyste i dobrze osuszone! Jest to ważny element ponieważ na mokre lub lekko wilgotne stopy zasypka się przyklei i zbierze się wam tworząc coś na typ ciasta ( tak jakbyście połączyli mąkę z wodą). W kwestii technicznej to tyle.


Poniżej prezentuje wam swatche zasypki pierwsze zdjęcie jest kiedy produkt znajduje się na dłoni a drugie po jego roztarciu. Jak widzicie produkt bardzo ładnie wtapia się w skórę i kompletnie go nie widać.. Za co ogromny plus bo trochę dziwnie by wyglądało gdyby stopy wyglądały tak jakbyśmy się opalały w skarpetkach lub wróciły prosto z młyna.


Co do jego działania powiem wam że w końcu trafiłam na bardzo dobry produkt. Hamuje pocenie, odświeża stopy i daje uczucie większego komfortu a nie "kałuży" w butach ( ci co mają podobny problem będą wiedzieć o co chodzi z kałużą ). Oczywiście przy skrajnie wysokich temperaturach muszę użyć produktu dwa razy w ciągu dnia ( to tak jakbyście w ciągu dnia poprawiały makijaż i np pudrem transparentnym matowiały buzię). Kolejny plus to taki że niweluje nieprzyjemny zapach który często towarzyszy przy takiej dolegliwości a do minusów mogę zaliczyć to że mam wrażenie że w minimalny sposób wysusza trochę stopy i ma taki apteczny zapach, no ale coś za coś. W każdym razie z czystym sumieniem mogę wam go polecić.

Macie jakieś swoje ulubione i sprawdzone produkty do stóp?

Przypominam o tewajacym rozdaniu!!  :)    (   KLIK   )   Zapraszam was również do polubienia mojego FP na którym organizowane jest rozdanie (   KLIK :)   )



55 komentarzy:

  1. Mojemu małżowi by się przydało coś takiego ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam takiego problemu ale cieszę się , że trafiłaś na produkty , który Ci pomógł go rozwiązać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam, bo nie potrzebuję takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny, chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O to coś dla mojego chłopaka, chyba mu kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też mu się nogi pocą? Czy daje po nosie :}?

      Usuń
  6. Na szczęście nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że hamuje pocenie no i odświeża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy użyciu tego produktu czuję większy komfort :)

      Usuń
  8. Osobiście nie mam problemów takich jak Ty, ale cieszę się, że udało Ci się znaleźć produkt, który Cię na tyle zadowolił, że polecasz go innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo osób z takim problemem a ja od dawna szukałam czegoś skutecznego

      Usuń
  9. Osobiście go nie używałam, ale wiem, że jest świetny i ma rewelacyjne działanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem najlepszy z tego typu produktów jakie używałam :)

      Usuń
  10. Takich zasypek nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam z innych firm i kiepskie były ta jest bardzo dobra :)

      Usuń
  11. Ja nigdy nie miałam takiego problemu ale moja siostra nietety tak ma jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego produktu. Przydałby mi się na lato.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie potrzebuję takich produktów, ale fajnie, że się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć. Są sytuacje, że i mnie by się coś takiego przydało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę praktycznie cały czas takich produktów używać ale większość się nie sprawdza. Ta zasypka akurat fajnie działa :)

      Usuń
  15. o proszę nie slyszałam o czymś takim jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że takie coś działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie tego typu produkty działają :) ten akurat jest dobry :)

      Usuń
  17. Nie mam problemów z poceniem się stóp, ale dobrze wiedzieć, że taki produkt jest i sprawdza się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np drogeryjne zasypki u mnie się nie sprawdzają a ta apteczna działa :)

      Usuń
  18. Kojarzę produkt, choć sama nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na szczęście stopy mi się nie pocą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. moje stopy pocą się tylko wtedy gdy noszę sztuczne obuwie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie muszę butów nosić aby się pociły :(

      Usuń
  21. Ja całe szczęście nie mam takiego problemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaraz wyślę linka do kumpla :P

    OdpowiedzUsuń
  24. W tej sprawie pomaga mi deodorant do stóp No 36 Jedwab w spray'u, nawet pisałam o tym na blogu. Ciekawi mi, jak u mnie sprawdzi się zasypka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i mi tak średnio pomagał a np produkty scholl buble w moim przypadku

      Usuń
  25. Ja do stóp używam zwykłego kremu Nivea najczęściej. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!