poniedziałek, 5 grudnia 2016

Coconut cream - Nacomi

Cześć Misiaki!
W dzisiejszym wpisie chciałam wam przedstawić kolejny produkt od marki Nacomi. Jak wiecie bardzo lubię tą markę i chętnie sięgam po ich produkty, wprawdzie nie przetestowałam jeszcze wszystkiego ale wszystko w swoim czasie :). Pod koniec września w drogerii Hebe była promocja -40% na wszystkie produkty tej marki i nie ukrywam że obkupiłam się w ich kosmetyki, sięgając po te produkty które najczęściej używam lub zwyczajnie akurat mi się skończyły. Kupiłam czerwoną glinkę, olejek, krem pod oczy, czarne mydło, maskę przeciwko wypadaniu włosów itp, czyli tak naprawdę produkty w różnych kategoriach pielęgnacyjnych. Jak dobrze pamiętam krem w regularnej cenie kosztuje coś w granicy 15 zł natomiast ja dałam niecałe 10 zł więc cena była jak najbardziej korzystna. Czemu zdecydowałam się akurat na tą wersję a nie inną? Bo oczywiście po pierwsze kokos.. :] a po drugie jego wielofunkcyjność, ponieważ nie jest to typowy krem do twarzy ale też taki który możemy używać do pielęgnacji dłoni i całego ciała.



Od Producenta:
krem na bazie zimnotłoczonego oleju kokosowego z certyfikatem EcoCert. Pochodzi z ekologicznych upraw na Filipinach. Olej ma działanie intensywnie nawilżające i odżywiające. Regeneruje suchą skórę. Sprawia, że twarz staje się jedwabiście gładka. Olej kokosowy w wersji kremowej jest mniej tłusty i szybciej się wchłania.


Skład:
Aqua, Cocos Nucifera Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Tocopherol Acetate, Stearic Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Lauroyl Glutamate, Dehydroacetic Acid


Moja Opinia:
Krem dostajemy w bardzo fajnym niebiesko-białym plastikowym słoiczku. Bardzo podoba mi się szata graficzna wieczka, delikatna, przyjazna dla oka i ma w sobie coś takiego "ciepłego", przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie. Czym jest Coconut cream? to organiczny olej kokosowy w postaci jedwabistego kremu. Konsystencja jest gęsta, kremowa a zarazem taka puszysta, w dotyku przypomina mi trochę pianki do mycia ciała z Organique. Początkowo kremu używałam tylko na twarz, ale nie do końca mi pasowała taka formuła kremu ( przynajmniej nie na twarzy ). Nie wiem jak wam to dokładnie opisać, bo nie chodzi o to że się nie sprawdził. Tylko jednak dla mnie był za mocny, może to kwestia tego że moja cera jest mieszana i lubi dobrze nawilżające kremy ale nie takie aż nadto treściwe. W tym przypadku krem stosowany tylko na twarz będzie idealny u posiadaczek cery suchej.



Kremu zaczęłam już używać gdy zaczęło mnie drażnić masło z Efektimy o którym pisałam TUTAJ KLIK i przy którym strasznie się męczyłam, prosząc domowników aby pomogli mi je zużyć ( tak naprawdę używałam je na zmianę bo to z Efekitymy chciałam wreszcie wykończyć, a to z kolei dawało mi to czego oczekuje od tego typu produktów). Używałam je do całego ciała jak i takiego klasycznego kremu do rąk. Muszę przyznać że w tej kwestii spisało się świetnie, przyjemnie się rozprowadzało po ciele, dosłownie sunęło po nim i błyskawicznie się wchłaniało. Dzięki czemu mogłam się nim cała wysmarować, nałożyć swój krem na twarz i byłam "gotowa" aby się przebrać w piżamkę i iść spać. Dla większości osób to jest duży plus bo jaki sens jest używania jakiegoś kremu czy balsamu jeśli wszystko wytrzemy w pościel lub ubranie w którym śpimy. Skóra po użyciu jest miękka i przyjemna w dotyku, krem po całkowitym wchłonięciu nie pozostawia tłustej warstwy i daje jej fajne lekkie nawilżenie, natomiast jako krem do twarzy nie do końca mi pasował. Przypuszczam że to też jest kwestia tego że zupełnie inną skórę mamy na twarzy a inną na reszcie ciała i pewnie jest to też uzależnione od danego typu cery. Jeśli chodzi o wydajność to muszę przyznać że dość szybko go zużyłam, ale nie oszukujmy się 100ml to też nie jest duża pojemność jak na produkt który używamy do całego ciała. Podsumowując krem spisał się u mnie naprawdę dobrze i bardzo go polubiłam, natomiast nie chwycił mnie aż tak za serce aby kupić go ponownie. Jestem tylko ciekawa jakby się spisał jako krem do twarzy u dziewczyn które mają suchą cerę. Jestem bardzo ciekawa czy któraś z was miała okazje go testować. Koniecznie dajcie znać w komentarzu :)



123 komentarze:

  1. ciekawa jestem jak moja cera by na niego zareagowala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pielęgnacji ciała jest super :) w przypadku cery jeśli masz suchą powinnaś być zadowolona :)

      Usuń
  2. Interesujący krem, mam suchą skórę więc zdecydowanie jest to coś dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go sobie nie dawno i byłam ciekawa czy jest fajny. Skusił mnie kokos :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moja sucha skóra polubiłaby ten krem, ale raczej używałabym go do pielęgnacji ciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy :( muszę w końcu coś sobie kupić bo wszyscy maja tylko nie ja ;p zostałam w tyle ;p haha :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem nie dla mojej cery ale żałuje, że ominęła mnie ta promocja bo bym chętnie wypróbowała coś innego z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O to coś dla mnie ja mam cerę suchą więc myślę że by idealnie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że na bank jak nie do twarzy to do ciała :)

      Usuń
  8. fajny produkt :) ostatnio moja skóra zaczęła szaleć i się przesuszać :/ być może to byłby ratunek dla mnie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale fajnie wygląda. Lubię zapach kokosa w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie olej kokosowy zawsze jest pod ręką, choć ja zazwyczaj kupuję zwykły, bez dodatków, ale czasami kremy na jego bazie też kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam cerę suchą więc powinien się u mnie sprawdzić :) Teraz stosuję różany krem z MakeMeBio i jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Make Me Bio bardzo mnie kuszą kosmetyki :) mam zamiar kupić jakiś produkt ale jeszcze nie wiem co :)

      Usuń
  12. Fajny krem :) Bardzo lubię kosmetyki od Nacomi. To świetna marka, która jeszcze mnie nie zawiodła, więc w ciemno sięgam po ich produkty. A wszystko, co jest "coconut" - po prostu kocham!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nacomi również uwielbiam jedna z lepszych Marek w dobrej cenie :)

      Usuń
  13. Może do ciała bym go polubiła stosować. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ciała jest super a do twarzy nie dla mnie :) mimo wszystko warty przetestowania :)

      Usuń
  14. Myślę że by u mnie się sprawdził ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam cerę mieszaną :) ale krem wydaje się być całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę zapoznać się z tą firmą, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Do ciała super natomiast do twarzy niekoniecznie przynajmniej u mnie :P

      Usuń
  18. O tym kremie wcześniej nie słyszałam, ale interesujący. Szkoda, że nie wiedziałam o promocji w Hebe na produkty tej marki. Również bym się obkupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chyba też jest promocja :P o ile dobrze pamiętam :)

      Usuń
  19. Fajny kosmetyk, lubię kokosowy zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje łokcie by to masełko pokochały ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mógłby być spoko dla mnie, tylko szybko bym wypaprała:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam. Lubię zapach kokosa w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam produktu , ale moze go przetestuje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam okazji go używać, ale kosmetyki nacomi uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kokos kusi, ale jak dla cery suchej to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn dla cery suchej jeśli używasz go tylko do twarzy

      Usuń
  26. Myślę, że polubiłabym go. O i masz racje, chętnie przetestowałabym na twarzy. Mam cerę bardzo mieszaną ale suchą również w dużym stopniu :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja normalna na policzkach i tłusta w strefie T ;)

      Usuń
  27. Moja skóra w ciazy zrobiła sie sucha wiec to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym pewnie używała go do całego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze okazji stosowania kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tej firmy niewiele miałam kosmetyków, ale w końcu będę musiała bliżej się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie używałam jeszcze niczego z Nacomi, ale ten krem z chęcią bym wypróbowała :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie prezentuje się ten krem, ale do twarzy to nie bardzo nadawałby się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze mówiąc to nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Praktycznie nic od nich jeszcze nie miałam z własnego wyboru, muszę się przejść i zobaczyć ich ofertę :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznam szczerze, że nie znam tej parki :) ale skoro polecasz to chętnie przetestuję ich produkty :) zwłaszcza, że cena nie jest wysoka :)

    zapraszam do Siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Treściwy skład tego kremu z pewnością sprawdziłby się zimą na mojej twarzy. Poza tym uwielbiam kokos i produkty Nacomi, więc myślę, że warto w niego zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda na ciekawy ten kremik może kiedyś wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  38. Z tym produktem jeszcze się nie spotkałam. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie stosowałam go jeszcze. Wprawdzie mam suchą cerę, ale nie jestem do końca przekonana czy by się u mnie sprawdził. Teraz regeneruję skórę serum LIQ CC rich. Jeszcze pomedytuję nad tym kremem ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. - 40% to już całkiem fajna promocja :) tego produktu nie znam :) fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam kokos! Tego kremu używałabym do łokci, kolan i innych suchych miejsc na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie że znalazłaś na niego sposób :) *jestem ciekawa czy u mnie sprawdzilby się do pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn on ogólnie jest do twarzy i całego ciała :)

      Usuń
  43. Może kiedyś sięgnę po Twoją propozycję ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że i u ciebie sprawdziły by się dobrze :)

      Usuń
  44. Zapach tego kremu musi być cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny :) zresztą Któż nie lubi kokosu :P?

      Usuń
  45. Ciekawe jak sprawdziłby się u mnie. Mam suchą skórę możę by sobie z nią poradził.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiesz chyba z Nacomi nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku. Mój ulubiony zapach ale mam taki zapas smarowideł, że muszę odczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tej marki jeszcze nic nie wpadło w moje rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam wszystko co z kokosem :D
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znałam tego produktu. :) Ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  50. Krem wygląda bardzo ciekawie! Podoba mi się jego puszysta konsystencja!

    OdpowiedzUsuń
  51. Oooo kokosowe rzeczy lubię. One tak pięknie pachną. Jest to kolejny produkt o którym nie słyszałam, ale już o kolejny produkt wiedza poszerzona.

    OdpowiedzUsuń
  52. Byłam w czasie tej promocji w hebe, ale go nie widziałam :( szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!