piątek, 9 grudnia 2016

Pore Designing Minimizing Mask - Skin79

Hej Słonka :*
Tym  razem przychodzę do was z  marką którą miałam okazje poznać się pierwszy raz, ale jest ona na tyle popularna że chyba zna ją każdy, przynajmniej z widzenia.
Maseczkę dorwałam na targach LNE w których miałam okazję uczestniczyć jej koszt to 50zł za 100g produktu. Od dawna chodziły za mną produkty marki skin 79 a tą maseczkę chciałam już dawno wypróbować. Z tego co się orientuje maseczkę możecie również dostać stacjonarnie w Perfumerii Douglas za kwotę 72zł. Jeśli jesteście ciekawe jak maseczka u mnie wypadła to zapraszam was do dalszej części wpisu.


Od Producenta:
Skinn 79 Pore Designing Minimizing Mask. Maska oczyszcza zatkane pory. Działa ściągająco, reguluje wydzielanie sebum, złuszcza martwe komórki naskórka, zawiera kwas węglowy który pomaga w rewitalizacji skóry.

Skład:
Water, Kaolin, Bentonite, Zea Mays (Corn) Starch, Acrylates Copolymer, Perfluorohexane, Sodium Hyaluronate, PVP, Alcohol Denat, Moroccan Lava Clay, Butyl Avocadate, Hibiscus Sabdariffa Flower
Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Sanguisorba Officinalis Root Extract, Gaultheria Procumbens
(Wintergreen) Leaf Extract, Enantia Chlorantha Bark Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract,
Pelargonium Graveolens Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Citrus Grandi (Grapefruit) Peel Oil, Beta-Glucan, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Cellulose Gum, Tromethamine, Butylene Glycol, Perfluorodecalin, Pentafluoropropane, Titanium, Dioxide, Oleanolic Acid, Sodium Bicarbonate, Potassium Alginate, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Fragrance
 

Moja Opinia:
Bardzo podoba mi się opakowanie, czyste, lekkie i bardzo przyjemne dla oka. Forma maseczki zapakowanej w słoiczku jest moją ulubioną, ponieważ dozuję idealną ilość produktu i nie ma problemu że nałożę go za dużo bądź za mało. Dodatkowo produkt zabezpieczony jest dodatkowym wieczkiem, a do słoiczka dołączona jest szpatułka dzięki czemu zapewniamy sobie większą higienę przy jej używaniu. Sama forma maseczki jest dość taka nietypowa tzn jej konsystencja. Używam jej już ponad miesiąc w sumie od samego początku odkąd ją kupiłam a jej praktycznie nie ubywa. Otwierając opakowanie słychać takie śmieszne "bulgotanie" a sama maseczka w opakowaniu dosłownie rośnie.



Jest to o tyle ciekawe że po nałożeniu jej na twarz zmienia całkowicie swoją strukturę na taką delikatnie kremową. Przy pierwszym podejściu dawała uczucie takiego łaskotania, bardzo śmieszne i dziwne uczucie. Maseczkę oczywiście nakładamy na oczyszczoną twarz, dając cieniutką warstwę i omijając okolice oczu. Stosowałam ją na dwie metody w jednej zwyczajnie standardowo robiłam demakijaż a przy drugim sposobie po zrobionej wcześniej parówce. W obu przypadkach spisała się naprawdę nieźle, choć częściej stosowałam pierwszą metodę bo nie zawsze chciało mi się trzymać głowę nad gorącym garnkiem z naparu rumianku.


Maseczkę trzymamy na twarzy do momentu aż nie wyschnie całkowicie ( zdj poniżej ) w niektórych miejscach ( na krawędziach ) widać jak maska już zasycha. Kiedy maseczka już całkowicie zaschnie na twarzy, zmywamy ją letnią wodą. Podczas noszenia maseczki wyraźnie czuć jak ściąga na skórę. Z początku dość sceptycznie do niej podchodziłam i z lekkim dystansem, ale nie ukrywam że miałam nadzieję że jednak da radę. I nie pomyliłam się ta maseczka to prawdziwe cudo, nigdy nie miałam produktu który by aż tak oczyszczał cerę. Skóra po zmyciu maseczki jest bardzo odświeżona, rozjaśniona, pełna blasku i naprawdę bardzo dobrze oczyszczona, dodatkowo jest miękka w dotyku jak po jakimś fajnym zabiegu lub dobrym peelingu. Wiadomą rzeczą jest to że nie wyczyści wszystkie pory na 100 % ale większa ich część została oczyszczona i znacznie mniej widoczne te które były rozszerzone. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam również że mój makijaż zaczął się znacznie dłużej utrzymywać, a strefa T po całym dniu o wiele mniej przetłuszczać. Więc tutaj posiadaczki cery tłustej bądź mieszanej będą naprawdę zachwycone. Natomiast dla dziewczyn z cerą suchą może być ona dość mocna, ale wtedy używałabym jej tylko w strategicznych miejscach takich jak broda nos i czoło. Czy jestem zadowolona z jej działania? Oczywiście że tak i szczerze wam powiem że teraz żałuję że nie kupiłam dwóch. To jest mój pierwszy kosmetyk od Skin79 ale myślę że nie ostatni. Oczywiście po maseczce zawsze stosowałam zimne okłady z wody aby dokładnie zamknąć pory które wcześniej otwarłam robiąc sobie parówę, na sam koniec używam jeszcze jakiegoś dobrze nawilżającego kremu. 


Jestem ciekawa czy któraś z was stosowała ich kosmetyki i które są wasze ulubione. 
A może któraś próbowała już maseczki Pore Designing Minimizing Mask?

140 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy. Maseczka prezentuje się rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam jeszcze tych maseczek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej firmy, ale spotykam same pozytywne opinie na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja znam firmę z widzenia :-) zaciekawiłaś mnie tym naparem z rumianku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napar z rumianku jest dobry też jako inhalacja na zatoki :)

      Usuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy, ale dużym plusem jest to, że makijaż dłużej się utrzymuje bo u mnie z tym cienko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to kwestia tego że likwiduje sebum :)

      Usuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy, ale dużo osób sobie chwali. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego wykorzystałam okazję by kupić coś na targach :)

      Usuń
  7. Świetna recenzja! Żałuję tylko, że jako posiadaczka cery suchej i wrażliwej, raczej nie będę mogła sobie na tą maseczkę pozwolić :(

    Skin79 uwielbiam, nie tylko ze względu na ich świetne kremy BB! Ostatnio zakupiłam całkiem spory zapas masek w płachcie i nawet opisałam ten haul na swojej stronie. Producenci obiecują cuda, a ja chciałam się przekonać ile z tego faktycznie jest prawdą. Niektóre już przetestowałam i pewnie w przyszłym tygodniu ruszę z recenzjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można używać ale w takich strategicznych miejscach jak np nos, broda i Czoło :)

      Usuń
  8. Nie próbowałam kosmetyków tej firmy, ale maseczke chętnie bym wypróbowała na swoje pory. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam, ale widzę same pozytywne opinie i chyba w końcu muszę się w nią zaopatrzyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest warta ceny i żałuję że nie kupiłam dwóch :)

      Usuń
  10. Nie znam produktów tej marki, są dla mnie nowością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to ich pierwszy kosmetyk :) i jestem bardzo zadowolona z efektów jej działania :)

      Usuń
  11. Dłuższy czas mi się marzy ta maseczka, bo ma świetny skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedys cos z tej marki, ale tej maseczki nie :D jednak jestem jej bardzo ciekawa i z chęcią przetestowalabym ja na sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam kosmetyków tej firmy jeszcze, ale zaintrygowałaś mnie nimi więc pewnie niebawem po jakiś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ale jak tak działa trzeba się za nią obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczka jest mi nieznana, jednak markę kojarzę. Nigdy jednak nie miałam ich produktów, może kiedyś się skuszę. Póki co mam zapas maseczek, ale może przy jakiejś okazji się skuszę na kolejną.
    Pozdrawiam. Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam teraz zapas maseczek :) ale ta skin79 jest naprawdę świetna :)

      Usuń
  16. Jakiś czas temu dostałam ją. Zbyt często nie używałam, ale faktycznie, po zmyciu na twarzy pozostaje przyjemne uczucie. Aż chce się dotykać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie miałam tej marki, ale ciekawią mnie ich produkty. Najbardziej kremy BB.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam.. ale ja generalnie nie jestem fanką masek... jak juz cos nakładam to domowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię domowe jednak one nie są skuteczne tak jak ta :)

      Usuń
  20. Bardzo lubię produkty od Skin79, ale tej maski akurat nie miałam jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ale dużo osób sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie podobno ich produkty są dobre natomiast ta maska jest moim pierwszym kosmetykiem od skin79

      Usuń
  22. Chętnie bym to cudeńko wypróbowała !! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W tej chwili nie dla mnie :( Firmę znam tylko z reklam, nie miałam jeszcze żadnego produktu od nich. Najbardziej popularne to chyba są te śmieszne maski w płachcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Produkty Skin79 od bardzo dawna mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiły i pierwszy produkt po który sięgnęłam to właśnie ta maska :)

      Usuń
  25. Ciekawy produkt, chętnie bym ją bliżej poznała, ale jedynie na strefę T, która mi się często przetłuszcza. Na policzki bym się bała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię skin 79. Uwielbiam ich kremy BB , głównie wersję snail. Ale super była również całonocna maska nawilżająca - różana. Na pewno jeszcze do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. maseczka wygląda kusząco, wypróbowałabym ją z wielką przyjemnością :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na temat relacji damsko-męskich :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach ten Skin79.... kolejny produkt, który zawraca mi głowę i który muszę dopisać do wishlisty :P

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę że ciekawy produkt coś zupełnie innego niż to co miałam do tej pory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nowość pewnie gdyby nie targi to nie miałabym możliwości kupienia :)

      Usuń
  30. ta firma coraz bardzie mnie korci no:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejny bardzo ciekawy kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym kiedyś wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam o tej firmie, ale jej nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hmmm mam cerę suchą, ale mimo to chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że w strategicznych miejscach będzie ok :)

      Usuń
  35. Nie przepadam za maseczkami ale chętnie bym ją kupiła siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie się rozglądam za jakąś maską, a skin79 już długo mnie kusi swoimi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak taka cena to ja podziękuję za tą maseczkę. Za droga dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę jakoś, działanie i to że wystarczy na długo to droga nie jest :)

      Usuń
  38. Maseczka zaciekawiła mnie, ale za bardzo nie lubię kiedy mam na twarzy jakąś maczekę i tak długo schnie, to zawsze ją zdrapuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy nałożyć i iść się kąpać :) i później ją zmyć :)

      Usuń
  39. Firma mi znana i kusi na każdym kroku ale nie nie nie mam sporo masek w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zachęciłaś mnie do sprawdzenia na sobie tej maski. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Maski !Ogólnie chętnie bym spróbowała , Tylko, że cenę ma w kosmos titu tiut hiihi :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam do momentu aż nie zobaczyłam jak działa :) użyłam już ją naprawdę sporo razy a prawie nic nie ubyło :)

      Usuń
  42. o wreszcie coś koreańskiego ;) extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) szkoda że ich kosmetyki ciężko kupić stacjonarnie:P

      Usuń
  43. tej maseczki jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam nic z tej firmy, ale wiele dobrego o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ni miałam jeszcze nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to ich pierwszy produkt ale pewnie nie ostatni :)

      Usuń
  46. Przydałaby mi się taka maseczka :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety ta marka jest mi kompletnie nieznana :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow :D Strasznie ciekawie to brzmi. Maska, która żyje własnym życiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :P to bulgotanie naprawdę słychać :D

      Usuń
  49. Nie miałam tej maseczki. Ciekawe uczucia wywołuje :)
    Fajnie, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, choć dziś dowiedziałam się że mają ją wycofać :(

      Usuń
  50. Kosztuje dość sporo, ale skoro się sprawdza to może warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. o kurka, produkt na prawdę zachęca działaniem. Aczkolwiek cena już niekoniecznie :P
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Brzmi całkiem kusząco:) Z tej marki miałam kremy bb, ale żaden mi nie pasował no i maseczki w płachcie, które i lubię i nie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy BB mam ale tylko próbki, nie ukrywam że ich kosmetyki bardzo mnie kuszą i pewnie jeszcze coś wypróbuje jak będzie okazja :)

      Usuń
  53. Nie miałam jej, ale czuję się skuszona. Kocham wszystkie maseczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna :) teraz jedena z kilku ulubieńców wśród masek :)

      Usuń
  54. Z chęcią bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ją spróbować :) z czystym serduchem polecam :)

      Usuń
  55. Słyszałam o tej maseczce same dobre słowa, więc chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie znam tej maseczki, ale to już kolejna pozytywna opinią jaką czytam na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ooooooo chcę bulgoczącą maskę :D nie znałam jej,mam nadzieję że będę miała okazję ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała okazję to kup bo jest super :)

      Usuń
  58. Rzadko używam maseczek ;-) Ale ta wydaje się na prawdę warta uwagi ;-)
    xoxo,
    Proszę o klikanie w linki:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2016/12/beautiful-lady-autumn-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Ta marka chodzi za mną od dłuższego czasu i kusi swoimi produktami i na pewno prędzej czy później, po nią sięgnę :) Maseczka wygląda super!
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetna :) dziś gdzieś przeczytałam że mają ją wycofać :(

      Usuń
  60. Odpowiedzi
    1. Myślę że u ciebie tak samo będzie świetnie działać jak i u mnie :)

      Usuń
  61. przy kosmetykach zawsze zastanawiam się czy będą mnie uczulały i niestety przeważnie rezygnuję z testowania czegokolwiek ze wzgląd na okropną zdolność pojawiania się u mnie wyprysków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Maseczki nie znam , ale używam w tej chwili bb creamu tej marki i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam nadzieję, że jeszcze zdążę ją złapać, wycofali ją niestety z produkcji;/

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!