sobota, 31 grudnia 2016

Starskin Smoothing Bio-Celluose Second Skin Eye Mask

Cześć Robaczki :*
Dziś przychodzę do was z recenzją pierwszego produktu, który znalazłam w Kalendarzu Adwentowym Douglasa. Kalendarz dostałam od mojej drugiej połówki w ramach prezentu urodzinowego i w sumie pomyślałam że niektóre produkty są na tyle ciekawe że warto je opisać. W jednym z okienek znalazłam maseczkę wygładzającą pod oczy w postaci płatków. Bardzo lubię tego typu produkty a z marką Starskin nie miałam wcześniej styczności. Ponieważ jest to produkt Koreański to tym bardziej byłam zadowolona z możliwości jego przetestowania, ponieważ od jakiegoś czasu kosmetyki Koreańskie cieszą się sporą popularnością i dobrymi opiniami. Jeśli jesteście ciekawe 


Przed użyciem maseczki należy dokładnie oczyścić cerę aby pozbyć się wszystkich zanieczyszczeń na naszej skórze. Następnie wyjąć płatki i zaaplikować na skórę pod oczami. Każde z płatków ma trzy warstwy, dwie zewnętrzne które bardzo dobrze je zabezpieczają i wewnętrzną ( środkową ) którą dajemy na skórę pod oczami. Jeśli przyglądniecie się na zdjęcia to zobaczycie że płatki są bardzo cieniutkie i idealnie dopasowują się do skóry. Bardzo ładnie wtapiają się w skórę, są niewidoczne i niewyczuwalne podczas trwania całego zabiegu. W dotyku bardzo delikatne coś jak taki lekki silikon ale bardziej jak taka druga skóra. Płatki są bardzo mocno nasączone i po całym zabiegu wyciągałam resztki płynu i dodatkowo wklepywałam je w okolice pod oczami aby uzyskać jak najlepsze rezultaty. Zapach ciężki do opisania, wyczuwam w nim lekko słodkawe i owocowe nuty, ale nie umiem go dokładnie określić, ponieważ jest bardzo delikatny i subtelny. Serum w którym nasączone są płatki jest lekko "śliskie" ale nie tłuste. Wcześniej z tego typu formą jeszcze nie miałam styczności a dokładniej z tego typu konsystencją płynu. W każdym razie samo w sobie nałożone na skórę wchłania się w błyskawicznym tempie.


Producent zaleca trzymanie płatków przez 15 min, ja jednak trzymałam je nieco dłużej tak ok 25min. W sumie komfort noszenia tych płatków był tak przyjemny że mogłabym siedzieć z nimi nawet godzinę. Jeśli chodzi o działanie to po zdjęciu maseczki resztki serum oczywiście wklepałam opuszkami palców + dodałam to co jeszcze zostało w saszetce, wszystko idealnie się wchłonęło. Moja skóra dosłownie "wypiła" całe serum. Mimo że zabieg nie trwał długo to byłam zaskoczona efektem jaki uzyskałam w tak krótkim czasie. Okolice pod oczami zostały delikatnie rozjaśnione. Skóra wygładzona, miękka, przyjemna w dotyku i delikatnie nawilżona.  Ogólnie wyglądałam tak jakbym była dobrze wypoczęta, a nie jak po całym dniu pracy. Jedyny minus jaki znalazłam to cena, niestety płatki są drogie. Na stronie Douglasa opakowanie dwóch saszetek na dwa zabiegi kosztuje ok 46 zł, więc jednorazowy zabieg to wydatek rzędu ok 23 zł czyli naprawdę sporo. Gdyby były tańsze to przynajmniej raz w tygodniu robiłabym sobie taki zabieg, bo z wszystkich płatków jakie miałam te dały mi najlepszy efekt w najkrótszym czasie ( mimo że mam wiele dużo tańszych firm z których płatki się sprawdziły ) ale żadne nie były tak dobre jak te. Tak naprawdę cenę produktu poznałam dopiero przy pisaniu tego posta, wcześniej nie sprawdzałam nawet. Myślę że raz na jakiś czas pozwolę sobie na taki zabieg ale to już na jakieś większe wyjścia. Mimo że moje oczy są naprawdę wrażliwe to płatki ich nie podrażniały, nie szczypały i nie powodowały łzawienia oczu. Niemniej jednak jeśli możecie sobie pozwolić na taki wydatek to z czystym sumieniem polecam wam je przetestować, szczególnie na jakieś większe wyjścia. Myślę że nie będziecie zawiedzione.



Skład: Aqua, Butylene Glycol, Propanediol, Glycerin, Ethylhexylglycerin, Glyceryl Caprylate, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Olive Oil, Glycereth-8 Esters, Phenoxyethanol, Carbomer, Arginine, Xanthan Gum, Snail Secretion Filtrate, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Vaccinium Angustifolium (Blueberry) Fruit Extract, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Fragaria Chiloensis (Strawberry) Fruit Extract, Brassica Oleracea Italica (Broccoli) Extract, Panthenol, Sodium Citrate, Polysorbate 20, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Disodium EDTA, Parfum, Hydrolyzed Collagen, Chamomilla Recutita (Matricaria) Extract, Acetyl Hexapeptide-8, Adenosine


NA TYM ZDJĘCIU WIDAĆ IDEALNIE JAK BARDZO SĄ CIENIUTKIE :)

Miałyście już styczność z marką STARSKIN ?

97 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale chętnie bym wyprobowala tych płatków

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale chętnie bym wyprobowala tych płatków

    OdpowiedzUsuń
  3. Cen troszkę wysoka ale jeśli efekt jest zadowalający to warto skusić się na taki domowy zabieg :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można, mimo wszystko dla mnie cena za wysoka ;)

      Usuń
  4. Nie znam i pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam takich płatków, choć bardzo bym chciała. Właściwie to się nawet przymierzałam do ich zakupu. W sensie podoba mi się sama idea takich płatków, bo konkretnych jeszcze nie wybrałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo żądają za to coś;p nie wiem czy się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. na większe wyjścia idealny zabieg! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, niewiele też słyszałam o tym produkcie. Ale czuję się zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po te płatki z ogromną przyjemnością bym je wypróbowała ;)) Teraz przed Sylwestrową imprezą przydałyby się strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam ani firmy, ani płatków. U ciebie zawsze poczytam o czymś nowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę znam ze słyszenia, szkoda, że te płatki takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wypróbowałabym te płatki :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te kalendarze :) Może uda mi się upolować te płatki w lepszej cenie, bo efekt ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie miałam ani tych ani innych płatków pod oczy, ciągle na nie patrze w drogeriach, ale jeszcze się nie zdecydowałam :) A chyba jednak warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię używać płatki pod oczy :) natomiast te mam pierwszy raz :)

      Usuń
  16. Zbliżający się Nowy Rok
    niesie wszystkim nadzieję na uspokojenie,
    życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile,
    chcę złożyć najlepsze życzenia pogodnych,
    zdrowych i radosnych dni
    i szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie miałam stycznością z tą marką, ale ogólni czytałam o niej same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałam o produktach tej marki, ale te płatki bardzo chętnie przetestuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie miałam z tą firmą styczności :)

      Usuń
  19. Niby działanie super, ale zdecydowanie za drogie, jak na taki kiepski skład :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda że takie drogie, bo bardzo mnie zaciekawiłaś ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będą w promocji to chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  21. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nigdy produktu tego typu :) Wszystkiego dobrego w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Firma wcale mi nie znana i jakoś z płatkami pod oczy też styczności nie miałam :) Spełnienia wszystkich marzeń w 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz widzę te płatki ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie cena niezbyt przystępna, ale przynajmniej jest świetna jakość i działanie :) Wszystkiego najlepszego w 2017! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie super ale ta cena nie bardzo mi odpowiada :(

      Usuń
  27. Skład mi się nie podoba☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego produktu, ale wygląda fajnie ;) szkoda, że cena taka niezbyt przyjazna i skład taki sobie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znam tej marki, ale wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  31. Hmm nie znam tej firmy ale chętnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dorwę je na promocji to sama chętnie kupię kolejne opakowanie :)

      Usuń
  32. Ten kalendarz adwentowy z Douglasa to widzę wielki hit wśród blogerek. Jak czytam, to ten kalendarz całkiem ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio bardzo polubiłam płatki, chętnie wypróbuję również te :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie miałam z nią styczności :)

      Usuń
  36. Uwielbiam płatki pod oczy ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Ściskam mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze z tej marki nic nie miałam, ale kto wie;)
    Szczęśliwego Nowego Roku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też normalnie pewnie nie kupiłabym ich :) ale akurat były w kalendarzu :)
      Wszystkiego najlepszego :*

      Usuń
  39. O, zazdroszczę kalendarza! :) Tej marki nie znałam, płatki faktycznie są cieniutkie i fajnie, że sie sprawdzają, uwielbiam jak produkt się tak dobrze wchłania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) żałuję że są tylko drogie bo już miałabym ich zapas :)

      Usuń
  40. Nie słyszałam nigdy o tej marce, ale gdy tylko przeczytałam, że jest koreańska, moje skupienie wzrosło kilkukrotnie :D
    Ach, chętnie bym sobie takie sprawiła, szczególnie, że moje okolice oczu pozostawiają wiele do życzenia, ale nie ukrywam, że taka cena za płatki pod oczy nieco odstrasza. Ale kto wie, może kiedyś się zaszaleje i sprawdzi co to za cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam zupełnie. PS. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-) Przede wszystkim zdrówka dla siebie i najbliższych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Łejeja, sporo kosztuję. Ja mam ostatnio zasinienia pod oczami, to może jednak warto ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. Cena za wysoka jak dla mnie. Ale myślę, że raz na jakiś czas mogłabym sobie pozwolić na taki luksus :)Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, pewnie nigdy bym sobie nie pozwoliła gdyby nie to że były w kalendarzu :)

      Usuń
  44. To rzeczywiście sporo, ale jeśli działa, to raz na jakiś czas warto sobie taką kurację zapewnić. Muszę się im przyjrzeć, zwłaszcza, że tak pakowanych jeszcze nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również wykorzystałam te płatki i byłam zauroczona ich działaniem są świetne:) Szkoda, że takie drogie:(

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja jestem ciekawa tego koreańskiego kosmetyku.Coraz głośniej jest o koreanskich kosmetykach i metodach pielęgnacyjnych Koreanek.

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!