niedziela, 11 grudnia 2016

Tonik Witaminy - Ziaja

Witajcie!
Dziś przychodzę do was z tonikiem od Ziaji. Teoretycznie pisze że jest on przeznaczony dla skóry dojrzałej, natomiast na stronie producenta zamieszczona jest dodatkowa informacja że jest to wiek od 25+ ;) Tonik kupiłam już dawno temu i używałam go przez jakieś 3-4 miesiące, na chwilę obecną już go nie mam i stosuję inny i również z Ziaji. Jest dostępny praktycznie w każdej drogerii a cena stosunkowo jest niska bo kosztuje coś w granicy 6-7 zł jak dobrze pamiętam. Jeśli jesteście ciekawe jak u mnie się sprawdził zapraszam was do dalszej części wpisu.

Od producenta:
Odświeżanie, nawilżanie każdy rodzaj cery dojrzalej. Witaminowa receptuta A, E, F i prowitamina B5
Działanie:
Łagodnie oczyszcza naskórek.
Doskonale nawilża i tonizuje skórę.
Wykazuje skuteczne działanie kojące.
Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.



Sposób użycia:
Nanieść tonik wacikiem na oczyszczoną skórę twarzy . Stosować rano i wieczorem.

Skład:


Moja Opinia:
Tonik zamknięty mamy w praktycznej buteleczce z zamknięciem na "klik". Szata graficzna jest całkiem przyjemna dla oka i dość minimalistyczna. Zapach jest bardzo przyjemny dający uczucie świeżości. Konsystencja jest wodnica a sam płyn jest wodnisty i lekko mydlany, coś jakbyśmy mydło w kostce rozpuściły w wodzie. Aplikacja nie stanowi żadnego problemu, wystarczy na wacik wylać odpowiednią ilość produktu a następnie przetrzeć nim twarz. Toniku używałam codzienne rano wieczorem, wieczorem po umyciu twarzy pianką a rano przed nałożeniem kremu.


Samo działanie jest bardzo przyjemne, dobrze oczyszcza resztki makijażu dając uczucie świeżości. Mimo że moje oczy są wrażliwe to tonik w żaden sposób ich nie podrażniał. Dla mnie jest to dość istotne ponieważ wiele różnych produktów niestety powoduje ich łzawienie a w tym przypadku zaskoczenie było naprawdę miłe. Tonik dodatkowo świetnie przygotowuje naszą skórę do dalszych etapów pielęgnacji cery. Robi to naprawdę delikatnie a zarazem dokładnie i nie pozostawia po sobie lepkiej warstewki której w tego typu produktach nie bardzo lubię. Drobne podrażnienia łagodzi, ważną kwestią jest też to że nie zapycha i nie wpływa negatywnie na stan cery. Myślę że jest to produkt warty przetestowania, ponieważ nie tylko jest wydajny i dobrze działa a sama jego cena jest naprawdę korzystna.


Znacie ten tonik? Jakie są wasze ulubione?

133 komentarze:

  1. Kiedyś używałam bardzo dużo kosmetyków Ziaja ;) Ale chyba moja skóra się do nich przyzywczaiła, bo w pewnym momencie nie widziałam żadnego efektu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe dlatego ja za każdym razem gdy coś wykończe kupuję inny produkt :)

      Usuń
  2. ja jakoś nie za specjalnie lubię tą firmę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię tę firmę, jak na razie nie mam żadnych zażaleń. :) Pozdrawiam! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, moim ulubionym jest tonik hibiskusowy z Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam, cena bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go jeszcze.Jak skończę swój z Yves Rocher to na pewno ten powyższy będę testować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, zauważyłam, że ziaja ma coraz to ciekawsze produkty;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajnie się rozwijają i bardziej dbają o skład :)

      Usuń
  8. Ja mam nagietkowy i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam może kiedyś i na niego się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię całkiem ich toniki, choć szału nie robią. Tego nie miałam. Kurcze i tak myślę, ja raczej toniku używam do skóry, oczu nim nie przecieram.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny produkt ciekawa konsystencja " rozpuszczone mydło "
    Lubię kosmetyki Ziaja ale tego toniku nie miałam.
    Chwilowo kończę tonik z AA

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego toniku, ale z chęcią przetestuję, tym bardziej że cena jest przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go a z Ziaji najbardziej lubię tonik liście manuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię toniki z Ziaji, ale tego akurat nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że nie powoduje łzawienia oczu. Nigdy nie używałam toniku z Ziaji - może w końcu się skuszę i go zakupię. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jeden który będę testować też z ziajki ciekawe jak będzie działał w porównaniu do tego :)

      Usuń
  16. Nie przepadam za tonikami tej marki ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo stosowałam toniki AA, ale ostatnio z braku lepszej opcji kupiłam Nivea i muszę przyznać, że mnie nie zachwycił. AA zdecydowanie są delikatniejsze.
    Jako, że z produktami Ziaji jestem coraz bliżej, może skuszę się i na ten tonik. Muszę zacząć skrupulatnie zapisywać, co jeszcze mam do wypróbowania, bo im więcej recenzji czytam, tym dłuższa lista :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Aa dawno nie miałam nic, natomiast Nivea do twarzy nie bardzo mi służy. Z tą listą też tak mam :P

      Usuń
  18. Nominuje Cię do LBA - szczegóły u mnie https://lubieowocki.blogspot.com/2016/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio zaczęłam stosować srebro koloidalne jako toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię produkty Ziaji :) Ja osobiście uwielbiam linię z liśćmi manuka :) Dla mojej tłustej cery jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś kupowałam kosmetyki z Ziaji ale tego nie znam .

    OdpowiedzUsuń
  22. Cera dojrzała to 25+ ?? Hehe, nie wiedziałam o tym :D Oj dawno nie używałam żadnego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. czyli jak ja jestem prawie 30+ to chyba już podeszły wiek ;]

      Usuń
  23. Miałam złe doświadczenie z tonikiem z Ziaji więc nie wiem czy ponownie bym się skusiła.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Firmę znam ale tego toniku jeszcze nie :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jakoś nie przepadam za kosmetykami Ziaja, choć jest kilka wyjątków;) Powiem Ci, że tonik wygląda interesująco i za taką cenę może się skuszę i wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto spróbować tym bardziej że to tylko kilka zł :)

      Usuń
  26. Lubię toniki Ziaja, dobrze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Uuu szkoda, ale u mnie też nie każdy ich produkt jest dobry :)

      Usuń
  28. Bardzo lubię! Używam toników z Ziaji wraz z moim mężczyzną :)
    Kochana u mnie na blogu zmiany w konkursie <3 więcej nagród do wygrania <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja narazie używam toników przeciw trądzikowych ;)
    Tego toniku nie miałam jeszcze nigdy ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam go :) Co do kosmetyków z Ziaji to różnie to z nimi bywa... jedne mnie zachwycają swoim działaniem, inne z kolei okazują się totalnie nie dla mnie i np. powodują podrażnienia. Także jestem ostrożna co do tej marki ;)
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie wszystkie ich produkty się spisują :)

      Usuń
  31. Ja używam toniku Z Bourjois ale NIE DO DEMAKIJAŻU! ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam ich produktów i chyba na razie nie byłam jeszcze rozczarowana z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawno nie używałam produktów Ziaji. Jakoś przestawiłam się na te kosmetyki naturalne i moja skóra dużo na tym zyskała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też powoli przedstawiam się na naturalną pielęgnację ;)

      Usuń
  34. Toniki u mnie rzadko goszczą. Natomiast z Ziaji ostatnio używam kaszmirowej serii do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o której piszesz. Mam ochotę na nią szczególnie na maskę :)

      Usuń
  35. Z chęcią bym wypróbowała, jednak sporo produktów z firmy Ziaja mnie uczula.

    OdpowiedzUsuń
  36. O kurcze, czyli że co - kwalifikuję się już do klienteli DOJRZAŁEJ? Jak ten czas leci :D
    Ziaję lubię, choć od kiedy czytam składy (i od kiedy buublem dla mojej skóry okazał się peeling Ulga) trochę zmieniłam asortyment kosmetyków do twarzy. Wciąż jednak uwielbiam odżywki b/s i żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah to co ja mam powiedzieć 😂 chyba czas się pakować... :p

      Usuń
  37. Ostatnimi czasy Ziaja mi nie służy :(

    OdpowiedzUsuń
  38. o, a tego od Ziaji to nie znałam :D a ich produkty lubię i często kupuję :>
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. miałam go,jeszcze w starszej wersji i spisał się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam go, za taką cenę mogę w niedalekiej przyszłości go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto:) bo nawet gdy akurat się nie sprawdził to wiele nie stracisz :)

      Usuń
  41. Pierwszy raz go widzę mimo, że Ziaja nie jest mi obca. Myślę, że przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. fajnie, że nie ma w składzie alkoholu. trzeba sie przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest fajny :) mam też jego inną wersję :)

      Usuń
  43. słyszałam dużo pozytywnych opinii o tonikach tj firmy, ale sama jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. tego akurat nie miałam, ale prodkty ziajki lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tanie i dobre :) oczywiście wiadomo że nie wszystkie ;)

      Usuń
  45. Nie miałam chyba nigdy toniku z Ziai :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam wersję aloesową i uwielbiam, pięknie pachnie no i ta niska cena :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Polecam tonik z Ziaji liście Manuka. Naprawdę daję radę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Na pewno kiedyś wypróbuje, bo u mnie toniki i micele idą jak woda :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Testowałam wiele produktów Zaiji, ale tego toniku nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja lubię produkty Ziaja, większość się u mnie sprawdza. Chętnie wypróbuję ten tonik jak na niego trafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam ten tonik, jak i samą firmę Ziaja, myślę,że robi świetne produkty do pielęgnacji!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, no może nie wszystkie ale większość na pewno tak :)

      Usuń
  52. Lubię produkty tej firmy :) Chociaż 25+ jeszcze mnie nie dotyczy, ale kiedyś przetestuję ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obecnie mam tonik z eveline, tego nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  54. jestem fanką hydrolatów :-) w zapasie mam jeden tonik.. ale te produkty mi strasznie wolno schodzą :-|

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie wypróbuję ten tonik, nawet cena zachęca :)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!