sobota, 3 grudnia 2016

When It Snow...

Cześć Robaczki :*
Tym razem przychodzę do was z luźnym postem. Mianowicie kiedyś już jakiś czas temu będąc na zakupach przy okazji zerknęłam do perfumerii Douglas zaczęłam oglądać półkę z wystawionymi produktami na promocji. Zaintrygowała mnie pewna buteleczka... w sumie tak mi się spodobała że jak zobaczyłam z ilu jest obniżona to nie patrząc na to co to jest.. zwyczajnie kupiłam :P Cena 15 zł stanowczo mnie przekonała do zakupu i zwyczajnie nie mogłam się oprzeć :P Jeśli jesteście ciekawe co to za cudo to zapraszam was do dalszej części wpisu :)



Takie tam.... od producenta :)

WHEN IT SNOWS
AINT IT THRILLING
THOUGH
YOUR NOSE GETS A
CHILLING
WELL FROLIC AND PLAY 
THE ESKIMO WAY
WALKING IN A WINTER 
WONDERLAND 


Od czego bu tu zacząć... 
Pierwsze co każdemu rzuca się w oczy a mi już szczególnie jest to zdecydowanie opakowanie. Przepiękna szklana butla, z cudownym koreczkiem, który mieni się do słońca jak diament, rozpraszając światło dookoła całego pomieszczenia. Złota oprawa butelki nadaje jej dodatkowego luksusu i z pozoru całość sprawia że sam w sobie produkt może mylić swoją zawartością. Chociażby dlatego że nie jest to naklejona etykieta tylko zabarwione szkło. Mi kojarzy się z karafką na jakiś fajny trunek. Sam napis też dodaje nieco uroku i idealnie wkracza w klimat jaki teraz panuje na zewnątrz. Plusem jest że z pozoru butelka jest ciemna ale kiedy weźmiemy ją do ręki dokładnie widzimy ile produktu nam ubyło, ale trzeba się przyjrzeć.


Cóż takiego kryje się w środku? Jest to nic innego jak żel pod prysznic i płyn do kąpieli ( czyli takie 2 w1 ) o zapachu orzecha kokosowego. Fajny delikatny aromat który nie jest zbyt słodki. Nie jest to typowy kokos, ale taka troszkę inna kompozycja, słodko-kwaśny aromat który ciężko określić, ale jest on całkiem przyjemny. Więc nawet te dziewczyny które wolą nieco bardziej owocowe zapachy powinny być nim zadowolone. Konsystencja płynu jest przeźroczysta i żelowa, na tyle gęsta że mimo dość szerokiego otworka nie wylewa się go zbyt wiele. Idealnie nadaje się do wanny jako zwykły płyn do tworzenia piany, jak i do mycia naszego ciała. Fajnie się pieni i dobrze oczyszcza a co najważniejsze nie podrażnia. Żel/płyn nie wysusza ale nie ma też właściwości nawilżających, dlatego po jego użyciu zawsze stosowałam balsam lub masełko.  Zwyczajnie jest to zwykłe klasyczne " myju myju" pod prysznic które wyróżnia cudowne opakowanie.


Oczywiście płyn już dawno skończyłam i nie ma po nim ani śladu, ale opakowanie sobie zostawiłam. Stwierdziłam że szkoda go wyrzucać, ba! nawet fajnie można go wykorzystać. Teraz większość żeli i mleczek pod prysznic zwyczajnie tam przelewam. Bo buteleczka przepięknie zdobi półkę w łazience ciesząc przy tym moje oczka. Czy warto było wydać 15 zł na zwykły żel? Myślę że tak, ponieważ to opakowanie posłuży mi na bardzo długi okres czasu. A jak mi się znudzi w łazience to postawię go na komodzie i myślę że idealnie wkomponuje się jako ozdoba do mojej sypialni, ponieważ jest również w podobnych tonach kolorystycznych.


72 komentarze:

  1. Opakowanie jest naprawdę cudne :-) ja to nawet za puste dałabym te 15 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta butelka przykuwa wzrok 😊 śliczna jest 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie jest czaderskie, zastanawiam się jednak nad zapachem czy trafiłby do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka śliczna buteleczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też kuszą zawsze ładne buteleczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie rzeczywiście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A z ilu było przecenione? Sama bym się skusiła bo buteleczka faktycznie jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie na prawdę jest cudwowne, mnie tez skojarzyło się z karafką . WYgląda na prawdę rewelacyjnie, chcę ! Buiaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę myślałam, że jakieś procenty tu reklamujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie cudo za parę złotych? Super! Bardzo klimatyczno-świąteczne. Kupiłabym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie super! JEszcze ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No opakowanie jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Butelka całkiem ciekawa, a cena spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie faktycznie robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie faktycznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykuwa uwagę takie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie jest śliczne też bym sobie zostawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie wymiata :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  19. też bym się skusiła na taki zakup :-)miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetna butelka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo oryginalne opakowanie, takie urocze! Kupiłabym dla samego opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bym sobie zostawiła takie opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Butelka faktycznie jest świetna ;) i ta cena ;) 15 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Butelka bardzo ładnie wygląda :) Nie miałam jeszcze tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Co jak co ale opakowanie to rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nice post :)
    Happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi też opakowanie sie podoba i kojarzy z karafką, żelowa zawartość mnie zdziwiła nieco:) nie dziwię sie że zostawiłaś sobie butelkę no ale szkoda że nie ma pompki

    OdpowiedzUsuń
  28. Kokos i taka ładna buteleczka, zachęca 😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak wiesz, mnie też butelka zachwyciła i cena też jest przystępna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Opakowanie jest świetne, też bym postąpiła tak samo !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ piękna buteleczka <3 Nie dziwię sie, że Cię skusiła, wygląda przepieknie :)\
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Opakowanie robi wrażenie, chyba skusiłabym się chociażby ze względu na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna buteleczka rzeczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie gdybym zobaczyła to w sklepie to też byłabym zaciekawiona. A jakbym wyczytała, że w środku jest kokos to na bank bym kupiła. Co jak co, ale kokosem to ja nigdy nie pogardzę, tym bardziej gdy mogłabym nim pachnieć. Oj muszę chyba przeszukać sklepy, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście butelka bardzo ładna , taka świąteczna ☺

    OdpowiedzUsuń
  36. Opakowanie śliczne, myślałam, że to perfumy będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Po opakowaniu i wierszyku od producenta w życiu bym się nie zorientowała, że w środku jest żel/płyn do kąpieli. :P A już miałam myśli w kierunku jakiejś wody termalnej, czy serum na popękane naczyńka wokół nosa, hihi^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna buteleczka, oj żeby każdy kosmetyk był tak opakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie produktywne rzeczy to ja rozumiem! Chyba wybiorę się do Douglas :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Buteleczka rzeczywiście intrygująca. Muszę się jej lepiej przyjrzeć jak będę na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. buteleczka faktycznie kusi wyglądem! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie też by przyciągnęło to opakowanie :D szkoda, że nie pachnie jak kokos zazwyczaj pachnie, bo uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Opakowanie i wstęp od razu mnie zafascynowały :D Faktycznie prezentuje się pięknie. Szkoda, że nie pachnie kokoskiem, ale i tak jestem ciekawa tego zapachu ❤ :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Opakowanie rzeczywiście świetne! Pewnie tez bym się skusiła na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Taka piękna buteleczka, że aż szkoda jej wyrzucić. Czasem też tak robię, że zostawiam ozdobne butelki po różnych produktach, bo po prostu są tak piękne, że warto je zatrzymać. Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  47. Żelu nigdy nie miałam ale opakowanie jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  48. a ja myślałam, że to będzie wino... chyba mam problem z sobą :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Heh, ja takich otwarć nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  50. Butelka genialna. Kocham takie pierdołki :P

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!