środa, 22 listopada 2017

Relacja - Warsztaty makijażu z marką Lorigine ( odważ się być piękna )- 12.11.2017 Kraków

Witajcie Słoneczka!
W Niedzielę 12 Listopada miałam okazję być jedną z 11 uczestniczek w Warsztatach Makijażu z marką Lorigine Minerals. To co bardzo mi się spodobało to takie ciepłe i przyjacielskie powitanie od strony przedstawicielek marki Lorigine i Emerald Project. Kiedy wszystkie dziewczyny już dotarły, zajęłyśmy swoje miejsca i nastąpiło rozpoczęcie naszego spotkania. Początek spotkania otworzyła Ewa - PR Lorigine, która oczywiście jeszcze raz nas wszystkie sympatycznie przywitała, dzięki czemu atmosfera zrobiła się jeszcze przyjemniejsza. Ewa przedstawiła nam plan działania naszych warsztatów, a następnie  przeszłyśmy do wykładów przeprowadzonych przez Dominikę Koryciorz - Dyrektor Artystyczną Lorigine.


Lorigine Minerals jest młodą marką, która można powiedzieć że dopiero raczkuje na naszym rynku, bo w zasadzie jest dostępna od czerwca 2017 roku. Dodatkowo dobrą informacją jest to że jest łatwo dostępna, ponieważ ich produkty kupicie w większości sieci drogerii Rossmann. Marka swój początek zagnieździła w Paryżu i to właśnie tam powstały pierwsze receptury produktów które już podbijają serca kobiet w całej Europie. Ważną informacją jest to że marka Lorigine jest:
  • CRUELTY-FREE kosmetyki produkowane bez przeprowadzania testów na zwierzętach. Zgłoszone do certyfikatów PETA i CCIC. 
  • Nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego – pochodzących ze zwierząt i wytwarzanych przez zwierzęta. 
  • Produkty bezglutenowe - bezpieczne dla osób uczulonych na gluten. 
  • Kosmetyki naturalne - zgłoszone do certyfikatu ECO-CERT. 
  • Produkty wolne od parabenów - właściwe nawet dla skór bardzo wrażliwych.
  • Gmo Free - Produkty wolne od składników modyfikowanych genetycznie.
"Lorigine to marka kosmetyków stworzonych z myślą o wymagających i nowoczesnych kobietach, które poszukują połączenia innowacji technologicznych z dobroczynnym działaniem składników naturalnych, bezpieczeństwem ich stosowania oraz kobiecym i sensualnym efektem wykonanego makijażu. Najwyższa gwarantowana jakość składników mineralnych oraz łatwość aplikacji w połączeniu z podkreślającą naturalne piękno, ale i podążającą za trendami kolorystyką sprawią, że z przyjemnością zanurzysz się w doznaniach Rytuału Makijażu."
Mimo to że marka cały czas się rozwija to już na swoim koncie ma szeroką gamę produktów do makijażu, zresztą nie tylko, ponieważ marka zaczęła wprowadzać również produkty do pielęgnacji, akcesoria do makijażu, jak i również produkty do dezynfekcji pędzli. W swojej kolorowej ofercie tak naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie, bez względu na preferencje czy upodobania. Nie lubisz produktów sypkich lub masz problemy z ich nakładaniem? Nie ma problemu marka w swojej ofercie ma płynne podkłady i korektory! Co jeszcze oferuje marka? oprócz płynnych i sypkich podkładów i korektorów w ofercie znajdziecie: róż, bronzer, rozświetlacz, tusze do rzęs, cienie do powiek i brwi, bazę pod cienie i makijaż, błyszczyki, pomadki, eyelinery, kredki do oczu. Tak naprawdę wszystko co potrzeba do wykonania pełnego makijażu. Całą ofertę produktów jaką dysponuje marka znajdziecie TUTAJ. Więc jak jesteście zainteresowane to zachęcam do jej przeglądnięcia. Tutaj również zaznaczę że jeśli chodzi o podkłady to nawet te dziewczyny o naprawdę mocno jasnej karnacji znajdą odcień dla siebie, kończąc na tych o nieco bardziej śniadej karnacji.
Warto zaznaczyć że makijażystki współpracują z Fundacją Piękniejsze Życie. Program "Piękniejsze Życie" wspiera i pomaga kobietą, które przechodzą leczenie onkologiczne. Dzięki tej działalności organizowane są bezpłatne warsztaty makijażowe w centrach onkologii dla podopiecznych fundacji. Podczas warsztatów wykorzystywane są kosmetyki marki Lorigine, które są bezpieczne dla skóry leczonych Kobiet.
Na warsztatach mogłyśmy nie tylko dowiedzieć się wielu ciekawych informacji dotyczących o tym jak pielęgnować swoją skórę, jak wykonać makijaż produktami mineralnymi i jakie akcesoria są do jego wykonania najlepsze. Niby prostą rzeczą, a jakże istotną jest to aby należycie dbać o higienę akcesori jakimi wykonujemy makijaż, jeśli nie mamy zbyt wielu zasobów pędzli do jego wykonania to marka przychodzi nam tutaj z pomocą oferując, środki do ich dezynfekcji. Dzięki czemu jeśli pędzle mamy do własnego użytku to wystarczy je myć raz na tydzień, a w ciągu tygodnia używać właśnie tych środków. Co ciekawe można ich używać również do odświeżania dłoni jak żelu antybakteryjnego, a największym zaskoczeniem jest chyba to że kompletnie nie czuć w nim alkoholu i jego zapach jest niezwykle przyjemny dla nosa.
Podczas warsztatów część z nas zmyła całkowicie swój makijaż i wykonała go na nowo kosmetykami Lorigine. Woda micelarna rewelacyjnie zmywa makijaż, bez najmniejszego problemu i zbędnego pocierania usunęłam podkład, cienie i tusz do rzęs. Z racji tego że bardzo lubię płynne podkłady, do wykonania swojego makijażu użyłam podkładu mineralnego rozświetlająco-wygładzającego MYTHIQUE CHARM w odcieniu 03 Beige. Mimo że mam cerę mieszaną i raczej stawiam na matujące produkty, to uwierzcie mi że tutaj przepadłam. Jego formuła jest tak delikatna i aksamitna. Przepięknie, wręcz idealnie wtapia się w skórę, tworząc efekt naturalnej "drugiej skóry", nie utlenia się na twarzy i nie wchodzi w zmarszczki. Skóra wygląda pięknie i promiennie. Zaskoczyła mnie również jego trwałość ponieważ makijaż zaczęłam robić o godzinie 13, a w stanie nienaruszonym wytrzymał mi 8 godzin. Nie wiem czy dałby radę dłużej ponieważ było już późno i zwyczajnie w świecie musiałam go zmyć. Dostałam też piękne brewki zrobione przez Dominikę, a na powieki położyłam rozświetlacz który nie tylko u mnie ale i u wszystkich dziewczyn zrobił wielką furorę. Oczywiście nie zabrakło też kliku prezentów jakie otrzymałyśmy od marki, ale o nich zrobię osobny wpis jak je nieco dłużej przetestuję. Z pewnością podkład, rozświetlacz i tusz do rzęs kupię bo zrobiły na mnie ogromne wrażenie.
W trakcie warsztatów odbywał się również pokaz umiejętności Anety - makijażystka i charakteryzator, przedstawicielka Emerald Project, oczywiście wszystkie produkty jakie były użyte do wykonania tego makijażu są marki  Lorigine, a o to efekty!
Całe warsztaty odbywały się w La Petit France, niewielkiej ale jakże przytulnej znajdującej się tuż obok Krakowskiego rynku restauracji z fajnym Francuskim akcentem. Na sam koniec spotkania czekał na nas smakowity poczęstunek w postaci ciepłej przekąski, która była niezwykle syta i mega pyszna, oczywiście nie zabrakło też deseru, który osłodził końcówkę naszych warsztatów! Była to naprawdę cudownie spędzona niedziela. Nie tylko zdobyłam nowe doświadczenie i dodatkową wiedzę, ale również spędziłam rewelacyjnie czas w gronie wspaniałych dziewczyn i cieszę się że mogłam się ponownie z nimi zobaczyć!
Dziękuję również Cracow Beauty Event's za zaproszenie i współorganizacje tych wspaniałych warsztatów!

92 komentarze:

  1. Woow, bardzo ciekawy warsztat. Sama chętnie bym uczestniczyła jakby jakiś był w okolicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można się zgłosić jeśli masz możliwość dojazdu:)

      Usuń
  2. O marce już gdzieś słyszałam, na takie warsztaty chętnie bym się wybrała :) Podkładu mineralnego jestem bardzo ciekawa jak u ciebie tak fajnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warsztaty były fenomenalne :) Uwielbiam takie spotkania :)

      Usuń
  3. No! I na takie warsztaty bym poszła! Wspaniale! Tylko dlaczego ja Ciebie na zdjęciach nie widzę??

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne warsztaty :) Musiało być rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie eventy - widać ,ze kreatywnie spędziłyście czas- jedzonko wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Warsztaty wydają się być ciekawe, chociaż mnie mało interesują kosmetyki do makijażu, jednak na pewno jest wiele pań które chętnie wybrałoby się na takie spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam zdjęcia na insta, widać, że warsztaty były super :-) a na kosmetyki na pewno się skuszę, bardzo lubię minerałki

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że to ciekawe wydarzenie. Sama chętnie brałabym udział w takich warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że nie mogłam byc wtedy z Wami ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, że byłaś na takich warsztatach. Uwielbiam takie spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super ;) sama chętnie bym wzięła udział w czymś takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne warsztaty! Aż żałuję, że nie byłam.
    Relacja wygląda wspaniale i z pewnością było super.
    Muszę kiedyś się na takie wybrać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super,sama z chęcią wzięłabym udział w takich warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wzięłabym udział w takich warsztatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna relacja, fantastyczne są te lustra. nie miałam okazji poznać jeszcze produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto uczestniczyć w tego typu warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pozazdrościoć takich warsztatów. Sama chętnie bym się na takie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super że mogłyśmy się znowu spotkać :). Warsztaty były świetne, jedzenie przepyszne, mam nadzieję że jeszcze będzie nie jedna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna sprawa takie warsztaty, super ze kosmetyki maja taki dobry sklad ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW 1 ale fajne spotkanie ;) Podobają mi się takie kursy ;) :D Zazdroszczę ! ;-* ;-* ;-* ;-* Kocham ! ;-*;-*;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne i można się nauczyć czegoś :) buziaki słońce:*

      Usuń
  21. pojechałabym na takie warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dosyć często ostatnio słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze bo mają fajne produkty ale zobaczymy jak się sprawdzą na dłuższą metę :)

      Usuń
  23. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, przyznać trzeba iż opakowania mają bardzo zachęcające. Po obejrzeniu smakołyków na pozostałych zdjęciach- totalnie zgłodniałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej marce ale wygląda obiecująco i fajnie, że jest dostępna w rossmannie. Zazdroszczę Ci tych warsztatów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda się nam razem być na takich warsztatach :)

      Usuń
  25. kiedyś oglądałam produkty tej marki w Rossmannie i byłam zachwycona! Delikatne, mocno połyskujące kosmetyki! Cienie, rozświetlacze, no po prostu wszystko było piękne! Chyba się skuszę! :D

    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są produkty które bardzo kuszą ja planuję zrobić zakupy :)

      Usuń
  26. Świetnie jest móc uczestniczyć w takich warsztatach. Można tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest bodajże trzeci post o tym spotkaniu, na który trafiłam :) Ciekawe, czy jeszcze przypadkiem trafię na kolejne ;D No, ale... musiało być to naprawdę fantastyczne spotkanie. Trochę Ci tego zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było nas 11 więc pewno jeszcze natrafisz na kolejny wpis ;)

      Usuń
    2. Może następnym razem uda się być razem :)

      Usuń
  28. Widzę, że warsztaty udane, makijaże śliczne, a ja się dowiedziałam o nowej marce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udane :) tylko szkoda że tak szybko czas minął :)

      Usuń
  29. Świetne spotkanie, już czytałam kilka wpisów na innych blogach o tym wydarzeniu i sama chciałabym na nim być :)

    OdpowiedzUsuń
  30. hello your blog is very cute here is why i follow him gladly! do you want to return the inscription? (gfc) The gfc bar is on my blog, on the right, running the page a lot thanks http://casaninnamamma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne wydarzenie. Na pewno było warto w nim uczestniczyć

    OdpowiedzUsuń
  32. cieszę się, że widzimy się w sobotę:)
    świetne warsztaty, fajnie, że miałaś okazję brać w nich udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło było cię poznać ❤😘 mam nadzieję że jeszcze nie jeden raz :)

      Usuń
  33. Fajnie, że dowiedziałaś się tylu przydatnych informacji i miło spędziłaś czas z dziewczynami. :) Deser wygląda pysznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O nie slyszalam wcześniej o tej marce :)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. O jaaaaaaa!!!! Kochana Moja! Te warsztaty to rewelacja <3 <3 <3 Też bym chciała być na nich <3 A najlepiej to z Tobą hihihi :) Najbardziej mi się podoba to że nie testują na zwierzętach bo ja dąże ciągle do tego aby znaleść idealne kosmetyki ktore nie mecza tych biednych ziwerząt ! Buiaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne warsztaty. Sama z chęcią bym się wybrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W takim spotkaniu sama chętnie wzięłabym udział! Zachęciłaś mnie do przyjrzenia sie tej marce, zwłaszcza zaintrygował mnie ten "twój" podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetne to spotkanie :) Nigdy nie byłam na takich warsztatach i chętnie bym się wybrała :) Kosmetyków też nie znam.

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!