wtorek, 16 stycznia 2018

Smokey Eyes Palette - Paleta cieni do powiek Smokey Eye 02 Brown Gosh

Witajcie Łobuzy!!
Jak po weekendzie? wypoczęte? Pogoda nam się coś zrobiła mroźna delikatnie ale z drugiej strony wolę mróz niż deszcz i ciapę. W dzisiejszym wpisie mam dla was recenzję paletki Gosh Smokey Eye w odcieniu 02 Brown. Paletę dostałam lipcu w prezencie imieninowym od mojego szefostwa :] Nie wiem skąd wiedzieli że akurat taka kolorystka najbardziej mi odpowiada. Muszę przyznać że trafili idealnie w mój gust, a wszystkich paletek w rożnych wariacjach kolorystycznych jest zaledwie trzy z czego tylko ta jak sprawdzałam na stronie jest warta uwagi, ponieważ pozostałe dwie to kompletnie nie moja bajka. Może ktoś powie że jestem nudna ale właśnie wszelkiego rodzaju brązy, beże i złoto mi najbardziej odpowiada. Inne kolory oczywiście bardzo mi się podobają natomiast nie widzę ich u siebie w makijażu, a sama nie do końca w takich bardziej kolorowych cieniach się lubię. Opakowanie płaskie, wykonane z dobrej jakości plastiku, mimo tego że spadła mi wiele razy to zarówno cienie jak i samo opakowanie  nie uległo zniszczeniu. Jedynie powierzchownie widać jakieś drobne ryski na plastiku ale to wszystko. Podoba mi się to że paletka ma ponumerowane cienie bo nie ukrywam że na początku sugerowałam się w kolejności ich nakładania według obrazka.

Paletka jest doskonale skomponowana kolorystycznie, mimo że zawiera jedynie cztery kolory jesteśmy w stanie wykonać nią makijaż dzienny jak i ten wieczorowy. Cienie są bardzo delikatne i mięciutkie w dotyku. Mają taką kremową i bardzo przyjemną konsystencje, aż chce się cały czas gmerać paluszkiem i robić swatche. To co widzicie na zdjęciu poniżej to właśnie swatche gdzie jest to delikatne muśnięcie palcami po cieniach w taki sposób aby nie naruszyć struktury jeszcze świeżego opakowania. Cień nr 1 jest najbardziej subtelny z wszystkich tak naprawdę można pokryć nim całą powiekę oka i zastosować go zamiast bazy jako taki podkład pod inne kolory, który jednocześnie wyrówna jej koloryt. Na oku tak naprawdę jest prawie niewidoczny i pięknie się wtapia w skórę sprawiając że zdrowo wygląda. W zasadzie czasami robiłam tak że nakładałam go na całą powiekę i lekko malowałam rzęsy aby nadać nieco świeżości i wyglądać naturalnie. Dwójeczka natomiast to taki lekko złotawy brąz, trzeci kolorek to śliczny mleczny brąz z delikatnym złotawym akcentem, który jest dopiero widoczny bo dobrym roztarciu go na oku. Ostatni czwarty kolorek to taka typowa ciemna czekolada która również nie jeden raz służyła mi do przyciemniania linii rzęs.
Pigmentacja cieni jest naprawdę dobra, natomiast dwa najjaśniejsze po roztarciu są bardzo subtelne, jedynka o której pisałam idealnie wtapia się w skórę wyrównując jej koloryt jest świetny jako baza. Dwójeczka jest super do rozjaśniania najciemniejszego, natomiast w wewnętrznym kąciku ładnie rozświetla i otwiera oko. Daje bardzo naturalny efekt w szczególności jeśli dacie go solo na całą ruchomą powiekę. Trójka jest już nieco bardziej dominująca ii ją bardzo lubiłam łączyć z ostatnim czwartym cieniem jeśli wykonywałam typowy wieczorowy makijaż, natomiast w ciągu dnia do pracy wolę bardziej subtelny efekt i zazwyczaj łączyłam go z drugim cieniem. Czwóreczka jest bardzo mocna, najczęściej używałam go zamiast kreski aby przyciemnić górną linię rzęs lub w zewnętrznym kąciku oka, jeśli chciałam aby mój makijaż był bardziej wieczorowy. Z cieniami przyjemnie się pracuje, natomiast jeśli użyjecie zbyt szorstkiego pędzla to mogą się nieco osypywać ale tylko i wyłącznie na paletce. Podczas wykonywania makijażu i ich rozcieraniu nic nie zostaje pod okiem, wszystko ładnie przyczepia się do skóry i tam też zostaje. Trwałość mają naprawdę niezłą, bez bazy wytrzymują u mnie 8-9 godzin, zanikają równomiernie i nie rolują się, musicie jednak pamiętać że moje powieki są dosyć tłuste i nie wszystkie cienie bez bazy potrafią tyle wytrzymać. Jeśli chodzi o trwałość przy użyciu mojej ulubionej bazy z inglota ( duraline ) to wtedy spokojnie makijaż wytrzyma cały dzień. Zarówno kolorystyka, formuła, pigmentacja jak i sama trwałość bardzo mi odpowiada. Używam jej namiętnie na przemian z paletą Zoeva. Jest to moja druga ulubiona paletka cieni w której każdy z kolorów używam. Bardzo lubię takie kolorowe produkty w których wiem że wszystko zużyję. Dlatego jeśli też sama kupuję jakieś paletki to staram się wybierać właśnie tego typu aby wykorzystać ją na 100% dlatego właśnie nie kupuję wielkich paletek bo dla mnie one są całkowicie bezsensu jeśli na 15 kolorów miałabym wykorzystać tylko 10, wole w podobnych cenach mniejsze i bardziej praktyczne. Dla mnie jest to doskonała i świetnie przemyślana kolorystycznie paletka, która z pewnością sprawdzi się niejednej z was.


126 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda i kolory też w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne ma kolory. Podobna juz mam i tej raczej nie kupię, bo i tak maluje sie bardzo rzadko.cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami nie maluje się wcale ale od momentu kiedy ją mam to używam na zmianę z Zoeva:)

      Usuń
  3. Fajnie się prezentuje, choć zwyczajnie mam sporo paletek i kolejne chyba nie są mi potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory ma ładne :) Ja mam już za dużo tych paletek, prawie z większości nie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,ze trafili kolorystycznie :D
    Tych cieni kompletnie nie znam ale pigment mają bardzo dobry,z tego co widzę i jestem bardzo ciekawa . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez nie moje kolory niestety zreszta ostatnio rzadko sie maluje takimi

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam cieni, ale kolorki mi się podobają. Można z nich wyczarować piękne, naturalne makijaże, te bardziej szałowe też. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paleta ma tak bezpieczne kolorki, że wielu osobom się spodoba - i mi także;) tym bardziej, że się mimo Twoich problematycznych powiek utrzymują długo i nie osypują;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie zdjęcie makijażu hmm? ;) A poważniej bardzo fajne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki przyjemne muszę przyznać. Jednak u mnie paletki schodzą wolno dlatego pewnie na tą się nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się, myślałam, że będą gorsze. A co duraline to dopiero ostatnio usłyszałam, że można go używać, jako bazy pod cienie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory również w moim guście. Ja teraz rozważam kupno nowej palety z Kobo. Jest tam chyba z 10 kolorów i w sumie w zupełności tyle by mi wystarczyło. Nie jestem mistrzem makijażu, ale lubię dobrze napigmentowane i ładnie trzymające się cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę czy coś kupić nowego ale póki mam to staram się nie myśleć o zakupie nowej :D

      Usuń
  13. kolory fajne ale na razie za dużo paletek mam;D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna paletka, ja też nie lubię dużych paletek, potem leżą i się kurzą, a tak w miarę szybko mogę je zmieniać :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ulubione kolory cieni do powiek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory jak najbardziej w moim guście, widze że są one bardzo satynowe. Ciekawi mnie ich trwałość na mojej powiece. Pozdrowionka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna paleta do bazowego, dziennego makijażu. Takie odcienie sprawdzą się u praktycznie każdej z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie to tez kolory idealne 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna paletka. Też najlepiej czuję się właśnie w brązach czy złocie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna paletka,choć dla mnie troszkę za ciemnie kolory,no i odkryłam,że w macie jednak nie jest mi dobrze

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie kolory cieni. Zawsze takie właśnie cienie do powiek wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorystyka bardzo uniwersalna. Miałam dużą przerwę z tą firmą , przekonałaś mnie aby dać jej jeszcze szansę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam jedynie tuszu w różowym opakowaniu oczy mnie od niego bolały :(

      Usuń
  25. Moja kolorystyka, ale mam wiele paletek w podobnej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O kolorki zdecydowanie moje :) a na oku czemu nie pokazała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam kiedy zdjęć zrobić o 4 za wcześnie i brak czasu a ok 19 jak jestem w domu to światło słabe :P

      Usuń
  27. Kolory ok, ale jak dla mnie nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z Gosh miałam kiedyś jedynie szampon. Z kolorówki nic:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje kolorki, ślicznie się prezentuje. Mam jedną paletkę z Gosh.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wolę 1 większą paletkę niż kilka małych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie z kilku powodów, są ciężkie, nieporęczne, wiele kolorów się nie używa :)

      Usuń
  31. możemy przybić sobie piątki kochana :D to również moja ulubiona kolorystyka :) i od lat kupuję paletki w takich tonacjach :) na tę kiedyś się czaiłam, może akurat teraz się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję kupić coś nowego ale jak wykończe tą lub Zoeve :)

      Usuń
  32. Kolorystyka akurat też mi się bardzo podoba :) Trwałość na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wychodzę z takiego samego założenia. Mam 2 paletki - każda po 4 kolory. Umiem z nich zrobić makijaż wieczorowy i ten na dzień :) A ta jest bardzo w moim typie - dla codziennego makijażu jest super.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam fiolety i to one u mnie dominują w makijażu. Oczywiście inne kolory również preferuje. Kiedyś miałam jakąś paletę z Gosią ale nie byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna paletka. Również lubię brązy, choć najchętniej łączę je z kolorem złotym.

    OdpowiedzUsuń
  36. Klasyczne kolory, mi się podoba, niezawodne są i się sprawdzają na co dzień :)
    U nas jest śnieg i super, jeśli się utrzyma. Mam taką nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolory neutralnie, więc nie jeden makijaż da się nimi wyczarować :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podobają mi się te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podobają te kolory, ja osobiście raczej nie skorzystałabym z tego czarnego, ale wszelkie odcienie brązu ubóstwiam. Mam 2 paletki, w tym jedną, którą dostałam w prezencie 4 lata temu i jedną którą kupiłam za ok. 10zł. w rossmanie i korzystam do dzisiaj jestem bardzo zadowolona :) póki je mam raczej nowej nie kupię :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki czekoladowy brąz :) ten ostatni do czarnego mu daleko ;) a jaka to paletka?

      Usuń
  41. Zdecydowanie moja kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolory zdecydowanie w moim guście ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się, że pokazane jest gdzie użyć jakiego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Paletka idealna dla mnie, mimo że mam dużą paletę przeróżnych cieni, to praktycznie zawsze maluję się brązami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolorystycznie moja bajka, ale na razie męczę paletkę UD ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak dla mnie to idealna paletka, super kolory ;)Też wolę takie mniejsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. wolę jaśniejsze kolory, ale zestaw bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładne neutralne kolorki. Ja z marki GOSH miała tylko tusz do rzęs, dawno temu, ale pamiętam że był rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne kolorki :) Nie wiem dlaczego,ale na wstępie myślałam że będzie bubel a tutaj taka niespodzianka :D Chyba jestem zbyt pesymistycznie nastawiona do tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ladna i widze ze pigmentacja tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjne ma kolorki <3 Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!