środa, 24 maja 2017

Eco Receptura - bath & shower lemon juice ( for dry & very dry skin ) by stara mydlarnia


Witajcie Robaczki :*
Dziś mam dla was recenzję żelu do kąpieli i pod prysznic od Eco Receptura by Stara Mydlarnia. Nie ukrywam że chodził za mną od dawna a to przez jego konsystencję która jest bardzo śmieszna i zupełnie inna niż typowe żele. Długo zwlekałam z jego zakupem ponieważ nie jest najtańszy, natomiast moje chciejstwo wygrało i kiedy zobaczyłam go w Naturze na promocji za 12 zł stwierdziłam że muszę go kupić, tym bardziej że jego cena standardowa to około 24zł więc naprawdę sporo. Jeśli śledzicie mój profil na instagramie to tam pokazywałam wam filmik jak prezentuje się na żywo i to jak dziwaczna jest ta konsystencja. Co obiecuje producent i jak się sprawdził? przeczytajcie.



Od Producenta
Wyjątkowo delikatna formuła żelu do kąpieli i pod prysznic oparta na łagodnych substancjach myjących pochodzenia roślinnego. Zawiera glicerynę roślinną, alantoinę, witaminę C i E, ginkgo biloba, ekstrakt z cytryny oraz zielonej herbaty. Żel działa nawilżająco, spowalnia procesy starzenia się skóry, przywraca jej blask, zwiększa syntezę kolagenu i łagodnie oczyszcza. 

Sposób użycia: Niewielką ilość wlać do wody lub na gąbkę, masować zwilżoną skórę. Po kąpieli spłukać.


Składniki INCI: AQUA, DISODIUM LAURYL SULFOSUCCINATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCO-GLUCOSIDE, VEGETABLE GLYCERIN, XANTHAN GUM, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, PARFUM, DL-ALPHA TOCOPHEROL (WIT. E), CITRUS LIMON FRUIT EXTRACT (EKSTRAKT Z CYTRYNY), GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT (EKSTRAKT GINKGO BILOBA), CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT (EKSTRAKT Z ZIELONEJ HERBATY), ALLANTOIN (ALANTOINA), CITRID ACID, MAGNESIUM ASCORBYL PHOSPHATE (WIT. C), LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, CI 47005, 16035.


Moja Opinia
Jak wspomniałam na początku, ten żel chodził za mną już naprawdę długo aż trafiłam na świetną promocję i się skusiłam. Producent pisze że jest to żel ale jego konsystencja to taka napompowana galaretka, zdjęcie nie oddaje tej konsystencji w 100% dlatego odsyłam was na mój profil na insta i tam możecie ją zobaczyć. Zapach przyjemny, rześki i energetyzujący. Bardzo przyjemnie mi się go stosowało i dodawał sporo energii na wieczór po całym dniu pracy i działał naprawdę relaksująco. Tak naprawdę kupiłam dwie butelki z czego jedna miała być na rozdanie a druga dla mnie do przetestowania ale tak jakoś wyszło że zużyłam obie :]. Sam w sobie nie pieni się bardzo mocno i łagodnie oczyszcza skórę naszego ciała, nie podrażnia jej i nie wysusza ale też nie zauważyłam aby miał jakieś działanie nawilżające. Natomiast od nawilżania są inne produkty. Jeśli tylko ponownie trafię na jego promocję to z pewnością kupię go ponownie, natomiast w regularnej cenie nie jest zbytnio opłacalny ponieważ dość szybko się kończy i to mogłabym zaliczyć do jego jedynej wady jaką posiada.Niemniej jednak jest to fajny produkt który przyjemnie relaksuje i umila czas spędzony w łazience. 


131 komentarzy:

  1. Dzięki tej konsystencji wygląda na bardzo ekonomiczny, na pewno go kiedyś spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie :P chyba że za dużo dawałam na siebie :D

      Usuń
  2. Chętnie bym wypróbowała :) Lubię takie przyjemne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak spotkam na promocji to też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też będę niuchać promocji;p

      Usuń
    2. Ja będę szukać innych wariantów zapachowych :)

      Usuń
  4. jaką ma cudną szatę graficzną;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Galaretka powiadasz... musi być śmieszny w dotyku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi że miałam wiele radości dając go na skórę :D

      Usuń
  6. Nigdy go nie miałam, ale jeśli Tobie odpowiada i zachwalasz to ja również chciałabym sprawdzić, bo ufam Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny tylko w cenie regularnej mało opłacalny ale radości dał mi dużo :)

      Usuń
  7. ale fajowa galaretka, bardzo lubię takie konsystencje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa konsystencja, nie trzeba jej gonić pod prysznicem tylko trzyma się na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny!
    Wiele dobrego słyszałam o tej marce. Stara Mydlarnia ma prawdziwe hity kosmetyczne.
    Z przeogromną chęcią bym przetestowała ten kosmetyk, bo właśnie czegoś takiego poszukuję.
    Lubię większe pojemności, 300 ml jest w sam raz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa recenzja - nie znałam tej marki. chyba się skuszę .. Będzie mi mega milo jeśli będziesz mnie odwiedzać https://twojepieknoweb.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Och ale bym go chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, glutek podbił moje serce przez konsystencję :D

      Usuń
  12. Bardzo lubię produkty Starej Mydlarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie to pierwsze starcie z nimi :)

      Usuń
    2. Polecam serum do twarzy Argan&Neroli! U mnie sprawdziło się super, kończę już drugą buteleczkę :) Robiłam o nim post, jeśli jesteś ciekawa to możesz zajrzeć ;) http://theeimperfectlady.blogspot.com/2016/08/czescdziewczyny-zawsze-marzyam-o.html

      Usuń
    3. Pewnie wypróbuję:) teraz mam dwa w użyciu ale jak wykończe to sobie kupię :)

      Usuń
  13. Ależ to musi super pachnieć! Ciekawe czy na dłuższą metę rozjaśnia skórę.^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem bo nie patrzyłam pod tym kątem na niego :)

      Usuń
  14. Nie słyszałam o nim, ale konsystencja mnie zaciekawiła. Jak go kiedyś dorwę taniej, to z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajna i śmieszna w "uczuciu" na skórze :)

      Usuń
  15. Też będę go szukać na promocji :)
    U mnie nowy post kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię żele o energetyzujących zapachach szczególnie latem , pobudzają i chłodzą

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie zapach, bo niektóre zapachy tego typu przypominają mi zapach płynu do mycia podłogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz kiedyś miałam taki szampon bleee ale tu jest inaczej :)

      Usuń
  18. Hihi dobrze pamiętam tego Twojego glutka:D

    OdpowiedzUsuń
  19. No skoro zużyłaś obie butle to chyba o czymś świadczy 😜

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt. Bardzo chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Średnio lubię cytrynowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta konsystencja na prawdę ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie cena początkowa 24zł to dosyć sporo jak na żel pod prysznic ale 12 już przyjemniej brzmi :) może przy okazji i ja go wypróbuję, ciekawi mnie ta konsystencja ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa jego zapachu na zywo :)

    Kochana obserwuje i zostaje na stałe :*

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Konsystencja wygląda zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda bardzo lekko, podoba mi się. Przypomina mi sorbet :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie go kupię i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar ponownie kupić ale inną wersję :)

      Usuń
  29. Stara Mydlarnia robi fajne produkty, jak spotkam żel na promocji to chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  30. w promocyjnej cenie warto kupić ;) ale za 24 zł chyba bym się nie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 24 to dużo jak na taki produkt :) ale 12 już ok :)

      Usuń
  31. A ja pierwszy raz go widzę, ale może dlatego że rzadko chodziłam po drogeriach (oprócz momentu, kiedy potrzebowałam) a teraz w UK nie bardzo mam gdzie :P ale produkt myślę że mogłabym kupić również w promocyjnej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam ich pomarańczową galaretkę, zapach zniewala ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię cytrusowe zapachy, ale oczywiście zawsze, jak coś fajnego to jest mi szkoda, bo nie mam wanny :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Prezentuje i brzmi bardzo ciekawie, lubię starą mydlarnię - dawno nic u nich nie kupiłam, przypomniałaś mi o nich :D

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedyś miałam okazje powąchać i faktycznie zapach przyjemny, szkoda że wydajność nie jest plusem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję że wydajność mała ale i tak przyjemnie mi się go używało:)

      Usuń
  36. Ciekawy produkt, jak spotkam go na swojej drodze pewnie trafi do koszyka. ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że już przez sam zapach bym bardzo polubiła ten produkt. =)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jedna miała być na rozdanie - ale go zużyłaś hihi ;)
    Mi też było by szkoda wydać 24 zł na żel do mycia ;) Są kosmetyki, na które mogę wydać więcej, ale są też takie na których można oszczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam produkty "Starej Mydlarni" z tej serii, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety nie znam :) Ale konsystencja jest naprawdę zadziwiająco fajna :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śmieszna ta konsystencja:) ciekawa jestem zapachu, szkoda że naturę mam bardzo nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One chyba są dostępne też w innych drogeriach :)

      Usuń
  42. musi pieknie pachniec, juz sam jego kolor zacheca :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Widać dobrze służył, uwielbiam takie zapachy wiec też go kupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby zawsze kosztował 12 zł to częściej gościłby w mojej łazience :)

      Usuń
  44. Ufam Twojej opini i na pewno jak wroce do ukochanej polski, zobacze go w naturze to sprawie sobie taki wynalazek :) pozdrawiam!
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dorwiesz go w tej cenie to kupuj śmiało :) za 24 raczej nie kupię bo wydajność słaba ale bardzo przyjemnie się go używa :)

      Usuń
  45. Lubię takie produkty :) I lubię markę

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdzie kupowałaś w tej promocji? :) Bo wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z doświadczenia wiem, że produkty o takiej konsystencji lubię błyskawicznie znikać :P aczkolwiek interesujący żelik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny :) szybko znika ale przyjemnie się go używa :)

      Usuń
  48. Jak dla mnie właśnie czas spędzony w łazience to ta chwila, w której powinno nas interesować to, jak bardzo jesteśmy wyluzowane i czy otacza nas przyjemny zapach. (ja tam lubię też pianę, ale nie można mieć wszystkiego, hehe) Skoro płyn relaksuje i pachnie przyjemnie, to chyba spełnia swoje zadanie :) Cytrusy górą!

    OdpowiedzUsuń
  49. Takie energetyczne zapachy uwielbiam, więc pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię takie 'gadżety' do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ostatnio bardzo kuszą mnie kosmetyki tej firmy :) Niestety są dość drogie.

    OdpowiedzUsuń
  52. O, nawet nie wiedziałam, że ta marka jest do upolowania w Naturze!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawy produkt. Ja raczej staram się kupować tanie żele pod prysznic bo u mnie idzie to jak woda :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Widziałam tę galaretę na Insta.. boska :-D oj.. radocha z samego używania :-D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta seria mnie kiedyś ciekawiła, myślałam o jakimś produkcie do twarzy (jest chyba serum, krem, micel, itp.), ale coś mi w składach nie pasowało, może parafina była, nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych produktów nie miałam więc nie wiem jak wygląda skład :)

      Usuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!