czwartek, 21 listopada 2019

Owocowe serum rozświetlające KOSTKA MYDŁA

Witajcie!
Dawno mnie tu nie było za co was serdecznie przepraszam, jakoś zdecydowanie bardziej jestem aktywna na instagramie i tam znacznie więcej się dzieje.

Dziś mini recenzja mini serum, które zużyłam już wieki temu ale jest na tyle fajne że zasługuje aby o nim napisać i żałuję że wybrałam mniejszą wersje. Oczywiście serum kupiłam na targach, jednak nie pamiętam ceny. Kostka mydła to taka marka z której miałam mnóstwo produktów i jeszcze mnie nie zawiodła. Podoba mi się ich minimalistyczna szata graficzna i ta śliczna butelka. Nie muszę wspominać że kosmetyki z pipetą kocham?
Pachnie delikatnie, słodko i owocowo. Konsystencja prosta, jednak nie jest ona tłusta. Serum szybko się wchłania. Ładnie rozświetla i wyrównuje kolor skóry, pomaga w walce z przebarwieniami. Pięknie nawilża i odżywia skórę. Nie zapycha jej i nie podrażnia. Nie wiem czy pomaga w walce z zmarszczkami bo miałam maleńką pojemność, jednak wystarczyła mi na około miesiąc codziennego stosowania, wystarczy odrobina aby pokryć skórę twarzy, szyi i dekoltu. Serum kupiłam ponad rok temu i dawno je zużyłam, może kiedyś kupię większą wersje na kolejnych targach.
Składniki: olej z pestek malin, olej z pestek truskawek, olej z pestek moreli, olej jojoba, skwalan z oliwy z oliwek, skwalan light, olejowa forma witaminy C, naturalna witamina E, olejek eteryczny lawendowy, olejek (oleożywica) z żywicy styrakowca, olejek eteryczny may chang, olejek eteryczny pomarańczowy

INCI: Rubus Idaeus Seed Oil, Fragaria Ananassa Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Simmondsia Chinensis Oil, Squalane, Hydrogenated Farnesene, Tocopherol, Lavandula Angustifolia Oil, Styrax Benzoin Resin Oil, Benzyl Benzoate*, Limonene*, Citrus Sinensis Peel Oil, Litsea Cubeba Essential Oil, Citral*, Linalool*, Citronellol*, Eugenol*, Geraniol* *składniki olejków eterycznych mogące być potencjalnymi alergenami

7 komentarzy:

  1. Marki nie znam, ale serum ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam chyba nic tej marki, a kosmetyki z pipetą tez lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję z chęcią, ponieważ marka nie jest mi znana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jego design ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądna buteleczka :) Używam serum rozświetlające raz na tydzień. Jestem bardzo zadowolona z efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam szampon w pudrze tej marki, ale jeszcze go nie próbowałam :) Twojego serum nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu, nic od nich nie miałam, a na targach w Gdańsku albo ich nie było, albo nie zwróciłam na nich uwagi :P Ale takie gagatki goszczą u mnie coraz częściej, więc może i od nich kiedyś kupię :P

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!