poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Prezent marzeń - voucher do Yasumi spa

Witajcie!
Dziś przychodzę do was z pomysłem na wyjątkowy i oryginalny prezent dla siebie lub bliskiej wam osoby. Prezent marzeń to strona w której możecie kupić voucher na różnego rodzaju atrakcje praktycznie w każdym zakątku Polski.

Zazwyczaj kupując prezent dla bliskiej osoby często dajemy dość oklepane prezenty, zazwyczaj są to kosmetyki, kwiaty, słodycze lub alkohol. Natomiast prezent marzeń jest o tyle wyjątkowy że możemy kupić dla kogoś coś innego i unikatowego. W dodatku sam voucher przychodzi do nas zapakowany w taki sposób że w zasadzie jest gotowy do wręczenia dla osoby którą chcemy go obdarować, a w środku jest możliwość napisania życzeń dla bliskiej nas osoby.
Kolejną zaletą jest to że jego ważność to 365 dni, czyli cały rok. Tak więc osoba która go dostanie spokojnie może dopasować do siebie termin kiedy będzie chciała z niego skorzystać i nic nikomu nie przepadnie. Z tego co się orientuję to nawet jest możliwość jego przedłużenia.
Jakie atrakcje możemy wybrać? Setki różnorodnych, dla niej, dla niego, dla dwojga, a nawet rodzinne wypady do parku rozrywki. Można kupić wszelkiego rodzaju kursy, ekstremalne rozrywki jak skok ze spadochronem lub na bungee. Degustacja win, przejażdżki sportowymi autami. Można kupić misia dla dziecka który będzie mówić twoim głosem! Weekend w spa, kolacje dla dwojga i wiele innych ciekawych atrakcji. Jest tego tyle że ciężko mi wymienić wszystko.
Dwa lata temu skorzystałam z oferty kolacji dla dwojga! Do tej pory wspominam te kulinarne doznania. A wpis na moim blogu możecie zobaczyć Tutaj ( klik ). Tym razem jest coś dla mnie, voucher do Yasumi Spa na dowolny zabieg kosmetyczny, które jest niedaleko miejscowości w której mieszkam. Jeszcze nie wiem jaki zabieg wybiorę ale z pewnością zrobię z niego relacje na blogu.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, super prezent! Jeszcze nigdy nie byłam w spa. Robiłam sobie tylko takie domowe. :D Czekam na relację z Twojej wizyty w spa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze pudełeczko :) Jeszcze nie miałam okazji, żeby sprawdzać jak działa system :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra pomysł na prezydent :) Nawet nie wiesz, jak by mi sie przydał taki dzień w spa :)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!