czwartek, 6 grudnia 2018

MEET BLOGGERS 24.11.2018 - UPOMINKI

Witajcie Kochani ❤
Dziś króciutkie przywitanie i czas na pokazanie upominków z kolejnej edycji Meet Bloggers, która odbyła się 24 listopada tego roku :). Myślę że bez zbędnego przedłużania można przejść do oglądania.










 10. BASICLAB / FACEBOOK / INSTAGRAM



 13. A-DERMA / FACEBOOK / INSTAGRAM






A na sam koniec moja wygrana w konkursie :) o ktorym wam wspominałam post wcześniej.
To już wszystkie prezenty jakie otrzymałam na spotkaniu, część z nich już jest w trakcie testów. Co was najbardziej zainteresowało?

56 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa nowej linii z białkiem jaja z Isany :) Świetne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różana maska w płachcie z Isany czeka i u mnie na swoją kolej. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest co testować, super! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne marki i kosmetyki, a nawet moje ulubione świece! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow sporo tego, tyle wspaniałości że nie wiadomo za co zabrać się jako pierwsze :P prawie prezent na Mikołajki i to spory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że Basiclab ma kolejne nowości. Szaleją w ostatnim czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale wspaniałości, nic tylko testować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje nowości z rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zawartość i większości z tych kosmetyków nie miałam okazji używać. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. super dary losu. Większość to nowości dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super! mnie mega ciekawi ta pianka z Isany :) moja siostra ja ma i wczoraj jej podkradlam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. mnóstwo upominków, testuj i czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  13. Same świetne produkty przywiozłaś ze sobą do domu :) Ja jestem bardzo ciekawa nowości z BasicLab i jajecznej serii z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. eee ciekawa jestem skąd? czyżbyś miała takie same :P

      Usuń
  15. Wszystkie prezenty są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa jak wypadną podczas testów :) niektóre już używam

      Usuń
  16. Nono, super! Będziesz miała, co testować! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wspaniałości, wow, część marek znam osobiście. Mam nadzieje że będziesz zadowolona z działania produktów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety niczego nie znam, ale wszystko wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście nie zdziwilo mnie to, że o większości marek nie słyszałam. Najbardziej zaciekawily mnie produoty mitomo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nagroda najciekawsza! :D
    Obecnie używam tego szamponu od Alterry i jest całkiem fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow,ale wspaniałości <3 Isana żółta jajkowa mnie bardzo ciekawi,jeszcze jej nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne nowości, szampon Alterry chętnie dorwę, o3zone chyba jeszcze nie widziałam nigdzie :P Mega jestem ciekawa tej serii AcidBoost :P Trind moja mama polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi poczekać teraz bo ma kwasy :P a nie mogę :D

      Usuń
  23. Nie znam większości tych produktów, więc każda recenzja będzie przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bispol się wyrabia :-D śliczne świece robią :-)szampon z Equilibra podobno fajny.. ale ma w składzie CAPB więc używać nie mogę.. ale dużo dziewczyn go sobie chwali. Ciekawe jak u Ciebie się sprawdzi. Za to ich mydło miałam o to był koszmarek :-D Mam pumeks Hammam.. super sprawa. No i rękawica Kessa.. trochę nawet za nią tęsknie.. ale mam w zapasie :-D jednak wole w pierwszej kolejności zużyć peelingi, bo one mają termin przydatności :-D
    Uuuu... Moja Farma Urody.. to dla mnie rarytasy. Strasznie ciekawa jestem i obserwuję ich.. ale z daleka od zakupów :-D
    Za to Skin.Team mają zatrudnionego jakiegoś obiboka na Insta bo regularnie mnie obserwują i dają unfollow :-D
    Wygrana super! Bardzo ciekawe produkty.. i kremiś z różą :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja Farma Urody używam kremu :D jest taki fajny piankowy :D Equilibra miałam jakiś i jak dobrze pamiętam szczypał mnie po oczach :P

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!