czwartek, 20 czerwca 2019

EQUILIBRA TRICOLOGICA STRENGTHENING ANTI HAIR-LOSS SHAMPOO - WZMACNIAJĄCY SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW

Witajcie Mordeczki!
Jak wasze nastroje? U mnie całkiem nieźle i jeszcze został mi tydzień do pełnego rozpakowania, chociaż liczę na to że na dniach urodzę bo już trochę ten słodki ciężarek daje popalić. Dziś na tapecie kolejny szampon od Equilibra jednak tym razem wzmacniającej. 

Moje włosy są bardzo delikatne, cienkie i pozbawione objętości. Dodatkowo mocno przetłuszczające się. Szampon Equilibra przeznaczony jest do delikatnych, łamliwych i wypadających włosów. Wydaje się wręcz stworzony dla mnie. Szampon dobrze się pieni i równie dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy u nasady. Nie powoduje wysuszenia, podrażnień i łupieżu. Włosy łatwo rozczesać nawet bez użycia odżywki, jednak musicie wiedzieć że ja nie mam tendencji do plątania się włosów. Mimo że szampon dobrze oczyszcza to jednak nie przedłuża ich świeżości na tyle abym mogła je myć co kilka dni i jestem zmuszona myć je codziennie. Natomiast jestem do tego przyzwyczajona i stale poszukuje ideału który spełni wszystkie aspekty moich oczekiwan ;)
W kwestii wzmocnienia włosów ciężko jest mi tutaj być bardzo obiektywnym, ponieważ w ciąży moje włosy w widoczny sposób wzmocniły się. Podobnie jest z paznokciami, nie tylko rosną w zaskakująco szybkim tempie ale są tak mocne że mimo swej "nagości" bo teraz ich nie maluje, to są tak twarde jakbym miała kilka warstw hybryd. Podobnie z włosami również w trakcie ciąży się wzmocniły i to jeszcze przed zastosowaniem tego szamponu. Dlatego w tej kwestii nie mogę go ocenić.

21 komentarzy:

  1. Szczerze to wypróbowałabym go. Znajdę go gdzieś w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ciekawi mnie jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego szamponu. Mi po mimo ciąży włosy dalej wypadają jak szalone :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jeden szampon tej marki mnie uczulił. Niestety wszystko przez aloes.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię ten szampon, lepiej mi służy od wersji arganowej

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno temu miałam szampon z tej marki, ale inny i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą markę.. lubię wszystko z aloesem. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj znać jak Wam idzie poznawanie się z maluszkiem :)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!