poniedziałek, 24 stycznia 2022

Bielenda Professional - odżywczy krem na dzień spf 30

Cześć Kochani 😁
Dziś odżywczy krem na dzień SPF 30 Bielenda Professional z odżywczej lini Barrier Renew. Jak wiadomo kremy z filtrami powinno stosować się cały rok, a nie tylko latem. W okresie zimowym sporo osób sięga po różnego rodzaju kwasy i tu szczególnie należy zwrócić uwagę na stosowanie kosmetyków zawierających SPF 
 
Bez bicia mogę się przyznać że jeszcze xx lat temu kiedy nie przykładałam zbytnio uwagi do swojej pielęgnacji to filtry uważałam za zbędne, szczególnie w okresie nastoletnim kiedy potrafiłam leżeć plackiem na słońcu i to smarując ciało tylko oliwką 😬 o zgrozo 🤣 człowiek młody i głupi był.
W okresie zimowym stosuje kwasy, w postaci maseczek, kremów, toników itp.. A parę lat temu jeszcze bałam się ich używać. Rynek jest na tyle szeroki że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i na tyle delikatne produkty aby nie zrobić sobie krzywdy. 
Linia Barrier Renew ma działanie nawilżające, odżywia skórę i regeneruje. Ja miałam SPF30 ale marka wypuściła również SPF50 którą planuje wypróbować. 
Ogólnie głównym składnikiem aktywnym są tutaj Ceramidy. 


To co bardzo polubiłam w tym kremie to fakt że doskonale rozprowadza się po skórze, jest praktycznie niewyczuwalny, a porównując go z innymi tego typu produktami jest bardzo komfortowy. Dodatkowo mamy tutaj produkt 2w1 ponieważ ma działanie pielęgnacyjne i chroniące naszą skórę zarówno przed szkodliwym promieniowaniem i czynnikami zewnętrznymi. Jako posiadaczka ciemnej karnacji zwracam również uwagę na to aby krem nie bielił skóry bo strasznie tego nie lubię i oczywiście tutaj tego nie zauważyłam. Dobrze sprawdza się również pod makijaż, kilka razy użylam go odruchowo na noc 😅 a skóra rano wyglądała świetnie! Krem dostałam w prezencie na urodziny od mojego niebieskiego elfika 💙 Eweliny


Jakie kremy z filtrami lubicie używać

 

52 komentarze:

  1. Bardzo ciekawi mnie ta marka, krem chętnie by wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie podobno ta seria jest super jeśli chodzi o pozostałe produkty

      Usuń
  2. Ja nie znam, ale Bielendę bardzo lubię. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również szczególnie linie profesjonalną 🙃

      Usuń
  3. Od dziecka używałam kremów z filtrami. Ale u mnie wynikało to z problemów ze skórą

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o kremy z filtrem lubię te z Pharmaceris i La Roche Posay. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To od nich nie miałam jeszcze filtrów, używałam nuxe, a teraz mam nacomi :)

      Usuń
  5. Po kremy z filtrem sięgam jedynie przez przypadek - obecność SPF nigdy nie była u mnie celem samym w sobie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś kompletnie ich nie używałam ale od paru lat codziennie, a przy kwasach zimą to obowiązek. Widzę też że cera na tym zyskuje :)

      Usuń
  6. Lubię Bielendę. Dostępna, w dobrej cenie. Sporo ciekawych i fajnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla mnie jedna z lepszych firm jeśli chodzi o polskie marki

      Usuń
  7. Pamiętam te czasy, gdy oliwka lub zwykły krem albo woda w spryskiwaczu to byli najlepsi kumple w opalaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tym kremei słyszałam od koleżanki dużo dobrego, ale jeszcze się na niego nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. zachęciłaś mnie do wypróbowania tego kremu, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tak samo potrafiłam leżeć plackiem na słońcu i smarować się oliwką xD teraz dużo bardziej dbam o ochronę przeciwsłoneczną a opaleniznę wybieram raczej tę "sztuczną" w piance czy balsamie brązującym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze pieczone xd a ja unikam słońca;p jestem wampirem bladym i nie lubię się opalać, zaraz mi potem schodzi skóra i wyglądam jak indianim :D ale filtry rzecz święta nie tylko latem ale cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię markę Bielenda ale nie słyszałam jeszcze o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już kilka razy, że fajnie się sprawdza i muszę go w końcu wypróbować. Przekonuje mnie to, że jest niewyczuwalny na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja nie lubię czuć filtrów na skórze 🙈

      Usuń
  14. Produkt idealny dla mnie choć mógłby mieć spf 50

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przetestowałabym ten krem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wiedzieć, że krem jest nie wyczuwalny. U mnie często kremy z filtrem powodują uczucie ciężkości skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie przepadam za tym. Ten jest jak zwykły krem pielęgnacyjny

      Usuń
  17. Ja aktualnie używam filtra skin79 i fajnie się u mnie sprawdza :) Z tej serii Bielendy mam krem z ceramidami i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam w planach tte serie zolta ale jeszcze nie teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam aktualnie kremu z nacomi :) jest to krem połączony z bazą pod makijaż i sprawdza mi się super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię kremy niewyczuwalne na twarzy ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. oj, a właśnie jakoś nie używam filtrów, a wiem że powinnam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie używałam 🤣 ale widzę że mają wpływ

      Usuń
  22. Tego gagtka nie miałam, ale eliksir z tej linii zachwycił mnie i z przyjemnością sięgnę do szuflady po resztę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej serii jeszcze niczego nie probowałam, ale spotkałam się z wieloma dobrymi opiniami na ich temat. Trzeba się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że się polubiliście. Ta seria to sztos. Kocham krem na noc i eliksir:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja myślałam, ze to kosmetyki z witaminą C. Mocno się zdziwiłam!

    OdpowiedzUsuń
  26. już się tyle czasu zbieram, żeby przetestować coś z Bielendy z linii profesjonalnej ;)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!