poniedziałek, 24 lipca 2017

Multi BioMask Total Eye Repair - odmładzające płatki pod oczy

Witajcie Kochani!
Te osoby które mnie znają wiedzą doskonale że bez płatków pod oczy nie wyobrażam sobie pielęgnacji, gdybym mogła to stosowałabym je codziennie. Natomiast gdybym faktycznie tak chciała robić to taka przyjemność troszkę wychodzi, natomiast średnio tego typu płatki stosuję 2 razy w tygodniu. Tym razem mam dla was kolejny produkt z linii Multibiomask i są to odmładzające płatki pod oczy. Płatki oczywiście są jednorazowego użytku, a w opakowaniu mamy ich zaledwie dwie sztuki. Więc tak naprawdę możemy sobie zaserwować tylko i wyłącznie jeden zabieg. Czy to wystarczy aby sprawdzić czy wszystkie obietnice producenta zostały spełnione? Tego dowiecie się czytając wpis dalej.
Od Producenta
  • Ujędrniają i odmładzają skórę
  • Redukują widoczność zmarszczek
  • Stymulują procesy metaboliczne komórek skóry
Multi Biomask to specjalistyczne preparaty skomponowane pod kierunkiem profesjonalistów, koncentrujące się na skutecznej, holistycznej pielęgnacji i odpowiadające nasz szerokie spektrum potrzeb skóry.
Multi BioMask Total Eye Repair to intensywny zabieg przeciwzmarszczkowy dla delikatnej skóry wokół oczu. Unikalne połączenie Anti-Age Herbal Complex oraz Naturalnych Ekstraktów Odmładzających zamkniętych w idealnie wyprofilowanych płatkach, zapewni Twojej skórze dogłębne, skuteczne działanie opóźniające oznaki starzenia.
Anti-Age Herbal Complex to inteligentne połączenie wyjątkowo cenionych w Azji roślin egzotycznych o niepowtarzalnym działaniu odmładzającym. Stymuluje metabolizm skóry i skutecznie chroni przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB. Pobudza produkcję kolagenu, wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych i zwiększa ich elastyczność. Działa silnie przeciwutleniająco, ujędrnia i napina skórę.
Naturalne Ekstrakty Odmładzające: Aloes, Rozmaryn i Geranium to specjalnie dobrana kompozycja, odpowiadająca na potrzeby delikatnej skóry wokół oczu. Koi i intensywnie nawilża. Redukuje widoczność zmarszczek. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.

Sposób użycia:
1. Umyj i osusz twarz.
2. Suchymi rękami wyjmij płatki z opakowania i umieść je pod oczami. Dociśnij, aby idealnie przywarły do skóry.
3. Odczekaj 20 minut, aby aktywne składniki Multi BioMask zaczęły działać.
4. Zdejmij płatki i wykonaj krótki, delikatny masaż okrężnymi ruchami palców, by wzmocnić efekt ich działania.

Skład/Ingredients: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Hydrolyzed Tremella Fuciformis Sporocarp Extract, Hydrolyzed Collagen, Pelargonium Graveolens Extract, Aloe Barbadensis Extract, Sophora Angustifolia Root Extract, Portulaca Oleracea Extract, Chrisanthellum Indicum Extract, Mentha Arvensis Leaf Extract, Butylene Glycol, Centella Asiatica Extract, Polygonum Cuspidatum Root Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Phenoxyethanol, Corn Gluten Amino Acid, Trehalose, Palmitoyl Tripeptide-5, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Hyaluronic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Mica, Methicone.
Moja Opinia
Płatki pod oczy przetestowałam jeszcze tego samego dnia kiedy je otrzymałam, z racji tego że akurat swój zapas płatków wykończyłam to nadarzyła się ku temu idealna okazja. Po pracy wzięłam relaksującą kąpiel i zaczęłam robić zdjęcia i zabrałam się za testowanie płatków. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to już nie samo zewnętrzne opakowanie ale kolor płatków, przepiękna lekko neonowa, soczysta zieleń. Jeśli chodzi o ich formułę to są to typowe żelowe płatki, które są bardzo mocno nasączone płynem. Z początku obawiałam się że w momencie kiedy będę miała je na sobie i będę robić zdjęcia do innych wpisów to zwyczajnie nie będą się trzymać skóry tylko zjeżdżać. Natomiast bezproblemowo trzymały się cały czas. Po dociśnięciu do skóry przylegają idealnie i nie emigrują po całej twarzy. Płatki trzymałam troszkę dłużej niż zaleca producent i było to ok 25 minut. Co zauważyłam po takim zabiegu? Z pewnością płatki pod oczy bardzo fajnie relaksują i dają ukojenie zmęczonej skórze pod oczami. Skóra jest delikatna, lekko wygładzona i miękka w dotyku. Dodatkowo płatki nie podrażniają moich wrażliwych oczu, nie uczulają i nie zapychają delikatnej skóry pod oczami. Płatki mają również działanie nawilżające ale nie jest to jakiś mocno spektakularny efekt, przynajmniej przy jednorazowym użytku nie jestem w stanie tego ocenić. Producent zapewnia nas że płatki odmładzają skórę i redukują widoczność zmarszczek. Czy faktycznie tak jest? Na to pytanie nie jestem w stanie wam odpowiedzieć, musicie sobie zdawać sprawę z tego aby zauważyć tego typu efekty to taką maseczkę musiałabym stosować regularnie i zużyć ich znacznie większą ilość. Natomiast z pewnością jest to fajny zabieg który dał mi fajne odprężenie po całym dniu pracy. Stosowaliście już jakieś produkty od Maurisse? Lubicie stosować płatki pod oczy? Czy macie inne sprawdzone i podobne metody na tego typu zabiegi?

103 komentarze:

  1. Lubię płatki pod oczy za natychmiastowy efekt odświeżenia jaki daję skórze pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eliminacja zmarszczek to dłuższy zabieg i regularny - i zgadzam się z tym. Ale na dobre odprężenie i regeneracje skóry pod oczami to fajna sprawa. Nie stosowałam, ale wiem, że nie raz by mi się to przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zresztą dużą rolę odgrywa tutaj picie dużej ilości wody :)

      Usuń
  3. Nie używałam jeszcze takich płatków, ale te wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czasem położyć sobie właśnie takie płatki pod oczy ;D z tym odmłodzeniem to nie liczyłabym na cuda nawet po kilkunastu użyciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Z tym ogłoszeniem to nie ale delikatnie można wygładzić zmarszczki ale to długi proces+ picie wody i odpowiednia dieta:)

      Usuń
  5. bardzo lubię płatki, szczególnie purederm które są tanie i dobre

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak odmładzające to ja je chcę ;) A tak poważnie to z wszystkim maskami i cudami trzeba troszkę czasu żeby jakiś efekt poza nawilżeniem i ukojeniem był - tak myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię stosować od czasu do czasu takie płatki ;) Tych nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor;) Lubię płatki, ale tylko te w opakowaniach zbiorczych bo inne doprowadzają mnie do szału:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę takie większe opakowania, te co ostatnio kupiłam są całkiem ok ale bez szału :P

      Usuń
  9. Podoba mi się, że w recenzji opisałaś, czy te płatki nadają się do wrażliwej skóry i czy zapychają pory pod oczami. Nie każdy o tym pisze, a to jest dla mnie kluczowe. Mając wrażliwą skórę, nie mogę sobie takimi zabiegami szkodzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej marki kosmetycznej nie znam, ale płatki bardzo mi się podobają i chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudow po takich płatkach się nie spodziewam, ale lubię je nakładać wieczorami ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbia tego typu płatki, moje czekają na użycie, może podczas urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na widoczne efekty faktycznie trzeba byłoby poczekać, ale tak dla relaksu bym się na nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych nie miałam, ale coś podobnego kiedyś trzymałam pod oczami ;) Miło wspominam taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam podobne innej firmy,lubiłam chodzić z takimi "glutami" pod oczami :D zwykle wielkiego wow po nich nie ma,chyba żeby stosować bardzo regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre dają naprawdę dobre efekty ale trzeba stosować co dwa dni przez miesiąc minimum :)

      Usuń
  16. Akurat tych płatków nie miałam, ale używam innych, które znakomicie odświeżają moją skórę pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam użyć ich w weekend, ale zapomniałam o nich. Szkoda, że nie ma opakowań z większą ilością płatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) byłoby to bardziej praktyczne i pewnie bardziej opłacalne :)

      Usuń
  18. Ja rzadko używam takich płatków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja uwielbiam takie płatki, tak przyjemnie chłodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Warto sięgnąć po takie płatki chociażby przed ważniejszym wydarzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie miałam takich płatków, ich kolor i moją uwagę przyciągnął

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się z nimi bardzo polubiłam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je polubiłam ale na inne efekty aby je uzyskać trzeba jednak zużyć ich więcej :)

      Usuń
  23. nie używałam nigdy takich płatków :) pod oczy stosuję jedynie krem z Ziaji, który ma rozjaśniać cienie pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię używać takie ziomki od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niedługo na pewno sięgnę :)
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno stosowałam płatki pod oczy, ale innej firmy i efektów nie zauważyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Te płatki widzę pierwszy raz, ogólnie za płatkami nie przepadam.. jakoś nie mogę się do nich przekonać.
    Te mają ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię płatki pod oczy, ale jeszcze nie miałam okazji używać zielonych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ja sięgam po różne :D miałam fioletowe, złote, różowe :D

      Usuń
  29. Również uwielbiam płatki pod oczy raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie używałam takich płatków :) ale z chęcią bym wypróbowała ;) efekt odmładzający, tak jak piszesz- pewnie wymagałby długotrwałego stosowania ;) ale relaks dla skóry pod oczami wskazany ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odmładzające to raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś bardzo często kupowałam płatki pod oczy, teraz to zaniedbałam
    czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedys uzywałam płatków, które kupiłam w Rossmanie. Nie pamiętam jakie to były i były świetne :D Ale minusem było to, że uciekały mi z twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam płatki pod oczy :) Obecnie testuje z Douglasa Starskin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem które! Miałam je :) takie w czerwonym opakowaniu? Nawet pisałam o nich są rewelacyjne!

      Usuń
  35. Używałam i podzielam Twoje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę fajny kolorek mają.
    Dawno nie widziałam czegoś podobnego.
    Rzadko używam takich płatków.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę wypróbować czekające płatki z ostatniego pudełka Liferia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz się spotykam z tą marką :) Takie płatki by mi się przydały po całym dniu wgapiania się w monitor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sporo używam takich płatków, moje patrzałki są wdzięczne za to :)

      Usuń
  39. Dobra, dobra. Nie chcesz powiedzieć, że to od nich jesteś taka młoda i piękna cały czas <3
    Kolor mnie do nich przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy takich płatków pod oczy nie używałam ;) Nie raz miałam ochotę wrzucić taki kosmetyk do koszyka na zakupy, ale troszkę obawiam się reakcji mojej skóry, bo ona nie lubi testowania kosmetyków, szczególnie tych, które aplikuje się w okolice oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażliwe oczy i mimo wszystko bardzo fajnie się sprawdziły i nie podrażniły :)

      Usuń
  41. Tych akurat nie miałam. Kiedyś kupiłam płatki z dodatkiem złota w Rossmanie i były rewelacyjne -redukowały opuchliznę natychmiast. Nie wiem czy nadal rossman je prowadzi bo rok minał odkąd byłam w Pl :-/

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie korzystałam nigdy z takich płatków, ale po tym jak opisałaś, jaki dają relaks to chyba zacznę 😊

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię płatki pod oczy i stanowczo za rzadko po nie sięgam. Mam jakieś w zapasach i chyba je sobie wyjmę i włożę do lodówki, by dały jeszcze lepsze efekty. Tych nie znam, ale wyglądają ciekawie - śmieszny mają kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest to dość fajny kosmetyk. Może równie dobrze esencje po herbacie i po zostawieniu w lodówce używać do okładów pod oczy (herbata posiada polifenole, które bardzo dobrze wpływają na naszą skórę a przede wszystkim niweluję drobne zmarszczki pod oczyma). Jest to fajne szczególnie, gdy zbyt długu jesteśmy prze komputerem. To relaksuje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba tylko raz w życiu używałam podobnych płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Póki co, to takich płatków chyba nie muszę jeszcze używać, ale zapamiętam sobie to. Równie dobrze można stosować np. torebki z rumianku, który możemy sobie zaparzyć lub herbaty :)

    Ps. a kot nie zjadł Ci tych płatków? Albo nie przerobił na zabawkę???
    Pochwal się nim tutaj kochana!!!

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie miałam jak używałam płatków, dopiero Kotek jest tydzień u mnie :) a płatki używałam pod koniec czerwca :)

      Usuń
  47. Bardzo lubię tego typu płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakoś nie jestem przekonana do takich płatków, kiedyś miałam i nic u mnie nie zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię zabiegi taki płatkami, może nie ze względu na skuteczność (bo ciężko ją ocenić) ale na relaks :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Stosuję od wielkiego dzwonu... jakoś nie mam cierpliwości a i przyjemności z tego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Musze też wkońcu zacząć stosować ;)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!