środa, 18 stycznia 2017

Holika Holika aloe 99% soothing gel wielofunkcyjny żel aloesowy

Witajcie Miśki :*
Holika Holika to koreańska marka ciesząca się od dłuższego czasu sporą popularnością. Bardzo cieszy mnie fakt że tego typu kosmetyki coraz częściej dostępne są stacjonarnie w Polskich drogeriach, dzięki czemu mamy ułatwiony dostęp i możemy poznać je bliżej. Wielofunkcyjny żel aloesowy od Holika Holika to dość kultowy produkt który od jakiegoś czasu zbiera ze sobą coraz więcej zwolenników. Sama zaciekawiona tym produktem kupiłam go aby sprawdzić czy faktycznie jest aż tak dobry jak mówią inni. Jak wiecie bardzo lubię uniwersalność kosmetyków i pewnie większość z was też tak ma jak ja, możliwość używania jednego kosmetyku zamiast kilku to duże zbawienie szczególnie w podróży, kiedy chcemy mieć jak najlżejszy bagaż. W jaki sposób możemy stosować żel i jak sprawdził się u mnie? Tego dowiecie się w dalszej części wpisu, tak więc nie przedłużając zapraszam.


Od Producenta:
Wielofunkcyjny aloesowy żel, który zawiera 99% ekstraktu z aloesu. Może być stosowany do każdego rodzaju skóry twarzy i ciała. 

Sposób użycia:
-Serum do włosów: Aplikować na suche bądź wilgotne włosy, nie spłukiwać.
-Krem nawilżający: Żel aplikować na oczyszczoną skórę twarzy delikatnie wklepując.
-Produkt łagodząco-chłodzący: Aplikować po opalaniu, po ukąszeniach owadów, po zabiegach kosmetycznych.
-Okolice oczu: Żel aplikować na strefę wokół oczu w celu zniwelowania "worków" pod oczami.
-Balsam do ciała: Stosować jako nawilżający balsam do ciała w miejscach gdzie skóra jest sucha i podrażniona.
-Krem do rąk i stóp: Aplikować na suchą skórę na stopach i dłoniach.


Kosmetyk nietestowany na zwierzętach 

Składniki:
Aloe Barbadensis Leaf Juice , Nelumbium Speciosum Flower Extract, Centella Asiatica Extract, Bambusa Vulgaris Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Zea Mays (Corn) Leaf Extract, Brassica Oleracea Capitata (Cabbage) Leaf Extract, Citrullus Lanatus (Watermelon) Fruit Extract PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Triethanolamine, Fragrance, Phenoxyethanol


Moja Opinia:
Pierwsze co przykuwa moją uwagę jest to z pewnością opakowanie, które imituje liść aloesu. Ogólnie takie opakowanie wizualnie bardzo mi się podoba ale bardziej funkcjonale w przypadku takiego produktu byłoby zastosowanie pompki, ponieważ buteleczka jest dość twarda a zamknięcie na typ filp-top dość ciężko chodzi. Z pewnością dużą zaletą tego kosmetyku jest to że nie zawiera olejów mineralnych, parabenów, sztucznych barwników i składników pochodzenia zwierzęcego. Przeźroczysta lekko żelowa formuła kosmetyku sprawia że błyskawicznie się wchłania. W zapachu wyczuwam nuty ogórka i moim zdaniem to on tutaj najbardziej dominuje.


Ponieważ chciałam mieć jak najbardziej przejrzysty obraz, żel stosowałam na włosy, różne partie ciała i na wiele sposobów. Najbardziej odpowiadał mi w pielęgnacji twarzy a najmniej na włosy co nie twierdzę że był zły. Żel ma działanie chłodzące dzięki czemu ma właściwości kojące. O ile nie lubię produktów które dają efekt chłodzenia to w tym przypadku było ono bardzo przyjemne. Jeśli macie jakiekolwiek podrażnienia, użycie żelu przyniesie wam niesamowitą ulgę. Kolejną jego zaletą jest to że nie zostawia po sobie tłustej warstewki a bardzo fajnie nawilża, nadaje się do stosowania na noc jak i na dzień pod makijaż. Współgra z innymi kosmetykami, dzięki czemu może być używany zamiast serum pod krem. Bardzo lubię stosować go pod oczy, szczególnie po całym dniu kiedy jestem zmęczona, nakładam troszkę grubszą warstwę, działa jak taki kompres ( opatrunek ) przynosząc mi niesamowitą ulgę. Nie do końca odpowiadał mi jako serum na włosy, ponieważ jakoś nie widziałam spektakularnego efektów jego działania. W przypadku używania go jako kremu do rąk i stóp u osób z suchą skórą nawilżenie może być nieco słabe, natomiast moja skóra nie jest wymagająca i mi produkt w tej kwestii sprawdził się bardzo dobrze. Niemniej jednak na inne partie ciała powinien przypodobać się posiadaczką każdego typu skóry i cery. Produkt jest fajny i godny uwagi, ma świetne właściwości i wiele zastosowań, dodatkowo jest niesamowicie wydajny. Nie podrażnia, nie zapycha, ma dobry skład a cena 29zł jak za 250ml produktu też nie jest wygórowana.


Znacie produkty od marki Holika Holika? A może również używałyście tego żelu?

153 komentarze:

  1. szkoda że plastik twardy faktycznie mogli pompkę w opakowaniu zainstalować. Skoro łagodzi i koi to chciałabym go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo aplikacja byłaby łatwiejsza :) ale sam w sobie produkt jest wart uwagi :)

      Usuń
  2. Bardzo mnie zaciekawił ponieważ dobrze działa pod oczy i na pewno będę go chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sporo pracuje i często mam zmęczone oczy :) i ten Aloes to zbawiciel :)

      Usuń
  3. Jeszcze osobiście się nie znamy, ale poznamy, choć ja chcę go kupić głownie z przeznaczeniem na skórę głowy, żeby łagodził mi podrażnienia po rożnych eksperymentach 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samą skórę głowy nie próbowałam :) ale jak ogólnie działa na podrażnienia to tu też powinien :)

      Usuń
  4. Jaki ten kosmetyk ma obłędny kształt opakowania! Podoba mi się :) Świetny jest :D
    Sądzę, że właśnie pod oczy świetnie by się sprawdził! Z chęcią bym przetestowała :)
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nie będziesz żałować jak wyprubujesz :)

      Usuń
  5. Mi go by było szkoda na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego żelu, ale widząc jak uniwersalne ma zastosowanie to chętnie wypróbuję. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze przyjazne wrażenie zrobiło na mnie opakowanie, wizualnie liść aloesowy wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go ostatnio kupować w Drogerii Pigment i jakoś nie kupiłam ;/ ale muszę go sobie w końcu sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest tam w stałej sprzedaży :) koło dworca w drogerie polskie też jest :)

      Usuń
  9. Ten żel to jest jakaś magia! Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie takie żele sprawdzają się zawsze po depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o nim już wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma śliczne opakowanie. Uwielbiam kosmetyki o tak ładnych opakowaniach chociaż wiem, że to nie jest najważniejsze. Chętnie wypróbowałabym tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czaiłam się na niego długo i ostatecznie kupiłam sobie inny, również 99% żel aloesowy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie jest super ;) produktu nie znam ale fajnie się zapowiada
    Dobrze że nie jest testowany na zwierzakach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam ten żel i uwielbiałam nim myć twarz, dawał niezwykłe ukojenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzieś już go widziałam. Bardzo fajnie wygląda i zapach przypadłby mi go gustu - nawet jeżeli czuć bardziej ogórek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam go tylko z widzenia, ale mam ochotę go kupić po Twojej recenzji ;) Widzę, że w blogosferze jest bardzo na topie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie miałam okazji testować tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten żel znam jedynie z widzenia ;). Mam ochotę na testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm o działaniach aloesu znam od dziecka. Ciekawy produkt i bardzo bym chciała go wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę w końcu to cudo wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda fajnie, chętnie go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. moja siostra zawsze, pod niebiosa wręcz, wychwala aloes. Ma posadzony w domu i przykłada go, gdy tylko zauważy jakieś niedoskonałości. Podobno działa rewelacyjnie. Na sadzenie roślin nie mam czasu, ale produkt, w którym zawartość aloesu jest tak duża myślę, że też zrobi robotę :) chyba się skuszę na ten cud i zaskoczę młodą :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest on w moich planach zakupowych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Opakowanie super, a dodatkowo duży plus że nie był testowany na zwierzakach. Chciałabym go przetestować, szczególnie z powodu właściwości łagodzących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest łatwo dostępny więc bez problemu Kupisz :)

      Usuń
  26. Kuszą mnie koreańskie kosmetyki, a jeszcze nie miałam żadnego produktu z aloesem:) Chyba się za jakimś rozejrzę bo czasem cera potrzebuje ukojenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w sumie 3 kosmetyki koreańskie i wszystkie super były :)

      Usuń
  27. Patrzę na niego codziennie w pracy i widząc tempo, w jakim znika z półki myślę, że i ja muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kusi mnie juz od dawna, woła z różnych blogów i prosi o zakup - ale nie wiem czemu jeszcze go nie mam? Dziwne, nie? Może czas to zmienić i w końcu zamówić, bo póki co stacjonarnie nigdzie się nie natknęłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd jesteś :)? Drogerie polskie go mają, pigment, kosmyk i chyba jaśmin :)

      Usuń
  29. O aloesie dużo słyszałam, ale jeszcze go nie miałam :) Szczególnie ciekawi mnie użycie jego w mojej pielęgnacji twarzy i na pewno po niego sięgnę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele dobrego o nim czytałam, ale mam zapasy i muszę przystopować troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest świetny :) Aloes u mnie bardzo dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę kupić żel aloesowy☺

    OdpowiedzUsuń
  33. czytałam o nim same ochy i achy. Ja mam teraz aloesowy żel z Helfy i też jestem nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu muszę wybrać się do helfy bo nigdy nie byłam :)

      Usuń
  34. nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki

    OdpowiedzUsuń
  35. Osobiście pokochałam żel z Gorvity który fantastycznie się sprawdza zarówno aplikowany na twarz jak i włosy - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat tego żelu kompletnie nie znam :) muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

      Usuń
  36. Nie znam Holiki, dlatego ciesze sie, ze tu zajrzalam! Czlowiek cale zycie dowiaduje sie czegos nowego :) Musze wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  37. nie znam tego produktu, jest w bardzo oryginalnej butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Parę razy podczas zakupów online zastanawiałam się nad tym żelem (ah ta buteleczka, która przyciąga wzrok). Teraz już wiem, że warto się w niego zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto bo w sumie to pierwszy taki produkt który spełnia tyle zadań :)

      Usuń
  39. Nie używałam jeszcze tego żelu, ale już parę razy prawie wylądował w moim koszyku ;) Brzmi bardzo ciekawie, a jego wielofunkcyjność kusi coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto wypróbować :) będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  40. Ooo nie znałam wcześniej tej marki... ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. wiele o nim dobrego czytałam, na pewno kiedyś wypróbuję, bo lubię aloesowe produkty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) miałam krem z dodatkiem aloesu i też był super :)

      Usuń
  42. Mam żel aloesowy ale z Mizon i świetnie się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy produkt, już samo opakowanie zachęca do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ucieszyłam się strasznie z recenzji tego produktu, bo co wejdę do drogerii to wpada mi w oko i kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Moje włosy lubią żel aloesowy. Pod oczy jeszcze nie próbowałam, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę nakładać go na ciało, twarz a najbardziej pod oczy :)

      Usuń
  46. Uwielbiam aloes , a to opakowanie jest obłędne !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Na początku myślałam ,że to żel pod prysznic a to cudo przecież! Bardzo uniwersalny kosmetyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też nie lubię produktów z efekt chłodzenia czy rozgrzewania, ale jesli Ty ten polecasz i byłas w stanie to znieśc, to może i ja się skusze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat efekt rozgrzewający lubię ale niekoniecznie na twarzy. Natomiast efektu chłodzenia nie :P ale tutaj jest akurat jest to przyjemne :)

      Usuń
  49. Bardzo mi sie podoba opakowanie 😀 jyz chocby z tego wzgledu moze sie skusze 😂

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubie produkty, w których jest aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiele słyszę o tych żelach aloesowych i kiedyś na pewno sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jakoś nie potrafię się przekonać do produktów, które mają przeróżne zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Słyszałam wiele dobrego o tym produkcie ale jeszcze go nie testowałam muszę wypróbować ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja mam taki z firmy Mizon i używam jako serum pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tego nie miałam, muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

      Usuń
  55. Mam żel aloesowy, ale innej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja na pewno go kiedyś wypróbuję, już od dawna się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Chętnie go kiedyś wypróbuję, głównie raczej do mycia twarzy. Zapach ogórka jeszcze bardziej mnie przekonał ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. słyszałam o nim - może teraz się skuszę!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo lubię tą markę. Mam żel do mycia twarzy z tej serii i jest całkiem dobry, choć dla mnie za delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  60. great product!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  61. Zmieniłaś zdjęcie w tle czy mi się wydaję ? Dużo o tym żelu słyszałam ale nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  62. Słyszałam już o nim wielokrotnie, sama mam ochotę na jego zastosowanie, ale na razie zużywam ten z Gorvity :D Żele aloesowe to jedne z najlepszych kosmetyków do cery trądzikowej - dobrze nawilżają, a dodatkowo zawarty w nich kwas salicylowy pozytywnie wpływa na gojenie się wyprysków :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam go i uwielbiam :) świetnie sprawdza się przy łojotokowym zapalnie skóry, ale i również innych podrażnieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Mógłby się sprawdzić latem po opalaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Polubiłam go, jest delikatny i nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kusi mnie :) KIedyś miałam jakaś próbkę żelu aloesowego i właśnie na włosy się super sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zdecydowanie wolę do pielęgnacji twarzy i ciała :)

      Usuń
  67. Mam o podobnym składzi ei super na skórę i na włosy u mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Miałam ten problem w wersji podróżnej ale zdecydowanie kupię pełnowymiarowe opakowanie:)
    Nigdy wcześniej nie używałam żelu aloesowego choć słyszałam same pozytywne opinie. W końcu na właśnej skórze przekonałam się jakie zbawienne działanie ma na skórę.
    Z Holika Holika miałam jeszcze skarpetki złuszczające i moim zdaniem to jedne z lepszych jakie można dostać;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam kosmetyki z aloesem :) Ten żel jest na mojej liście zakupów i jeszcze pianka z tej marki, to samo opakowanie ;) W domu mam kilka roślinek aloesu, czasem używam takiego żelu prosto z liści :)

    OdpowiedzUsuń
  70. tej marki jeszcze nie miałam, ale opakowanie wygląda ciekawie. Z aloesowych produktów mam świetny skin toner i żel aloesowy z bentona. dostępne w douglasie najczęściej. moja skóra bardzo je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakie kreatywne zdjęcia! Ja zamówiłam właśnie przed momentem sobie ten balsam do ciała: urodomania.com/oczyszczanie/5567-holika-holika-99-aloe-soothing-gel-250-ml-8806334368340.html. Jestem ciekawa, jak się będzie spisywał, bo wcześniej nie miałam żadnego aloesowego.

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam. Od niedawna używam żelu, ale jak narazie jestem zawiedziona,mam tak suchą skórę jak dawno nie miałam, może ktoś podpowie dlaczego? :(

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!