sobota, 14 lipca 2018

Wakacje :)

Cześć Robaczki!
Dziś przychodzę do was w bardzo krótkim wpisem. przez najbliższe 2 tygodnie nie będzie mnie na blogu ani na waszych blogach. Dzisiaj jest ostatni dzień w pracy i wreszcie zaczynam swój długo wyczekiwany urlop. Ponieważ chcę odpocząć i mam nadzieję że wybaczycie mi tą nieobecność i że będziecie na mnie czekać. Natomiast myślę że będę wrzucała co jakiś czas bieżące wakacyjne zdjęcia na Instagramie. Dzisiejsze zdjęcie to moje nowe mani które zrobiła mi koleżanka z myślą o wakacjach. Mam nadzieję że mój dzisiejszy dzień w pracy zleci szybko. Oczywiście dam znać że dojechałam bezpiecznie. Jednym z marzeń było jechać na Chorwację i właśnie będę je spełniać. Tak więc ja wam życzę miłego dnia i do zobaczenia wkrótce :*

P.S. Dziękuję wszystkim za liczne komentarze :* urlop udał się wspaniale :)

66 komentarzy:

  1. No to po wyjściu z pracy czeka Cię wspaniała przygoda! Życzę udanego wypoczynku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wypoczynku. Mani piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego urlopowania :) Śliczne pazurki, stricte wakacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem życzę Ci udanych wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne paznokcie , bardzo mi się podobają. udanego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego urlopu. Niestety ja w tym roku urlop spędzam w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Życzę Ci, abyś wypoczęła i rozkoszowała się wakacjami! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pazurki :) Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokcie śliczne 🙂 udanego wypoczynku 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Milego i udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baw się dobrze, ja wyruszam w czwartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baw się dobrze, blog poczeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpoczywaj i baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pazurki :) Udanego wypoczynku Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baw się dobrze i wypoczywaj za wszystkie czasy! Paznokcie świetne, idealne na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpoczywaj Kochana :* ja jeszcze 2 tygodnie i też urlopik mały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne mani :D Baw się dobrze, tak żebym i ja poczuła się jak na urlopie, siedząc w pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę, ja, muszę jeszcze swoje odsiedzieć w biurze :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bawcie się dobrze - i oby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego wypoczynku :* ja na swoje muszę jeszcze trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pazurki :)
    Udanego urlopu! Wypoczywaj i zbieraj siły:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chorwacja? Idealnie! Wspaniałego wyjazdu życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanego wypoczynku. Odpocznij :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Udanego urlopu :) Niech się dzieje! czekamy po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanego urlopu :) Chorwacja jest przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne paznokcie,udanego urlopu 💖

    OdpowiedzUsuń
  27. Będziemy czekać na powrót. Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo, dużo,dużo słońca!! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. może trochę późno, ale miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  30. czekamy na relacje i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie ;) Ja z opóźnieniem ale cieszę się że spełniłaś swoje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanego wypoczynku :) Czekamy na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. O jejku ♥ Zazdroszczę urlopu w Chorwacji! To miejsce chodzi już za mną od dłuższego czasu, ale w tym roku decyzja padła jednak na nasze polskie morze. W każdym razie czekamy wszyscy z utęsknieniem na relację z wycieczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że niedługo wracasz, ale miłego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Też marzyłam o wakacjach na Chorwacji i w tym roku również tam jadę, ale we wrześniu :) Piękny kraj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanego wypoczynku :) Piękne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne paznokcie! Miłego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Paznokcie pierwsza klasa:) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście same wakacje są po to abyśmy mogli znaleźć czas na aktywny wypoczynek. Wtedy czujemy się przecież najlepiej i regenerujemy siły. Moim zdaniem jeśli gdzieś wyjeżdżamy to warto jest zabrać ze sobą ubezpieczenie turystyczne https://kioskpolis.pl/ubezpieczenia-turystyczne/ które pomoże nam spędzać wolny czas bezpieczniej.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy kiedykolwiek marzyłeś o żegludze na własnym jachcie? Dzięki http://tempesta-jachty.pl/ ten sen może stać się rzeczywistością. Oferujemy czarter jachtów na różne okazje - od rodzinnych wakacji, przez romantyczne rejsy, po firmowe wyjazdy integracyjne. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, a my zadbamy o to, aby Twoja przygoda z żeglarstwem była niezapomniana.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli lubicie dobrze zjeść to powinna Was zainteresować restauracja kuchnia otwarta: https://kuchniaotwarta.com/ . Warto zajrzeć do ich menu. Znajdziecie tam naprawdę sporo różnych, oryginalnych propozycji.

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!