czwartek, 14 lutego 2019

Modelujący Scrub do Ciała "Dziki Oset" - Natura Syberica

Witajcie Kochani ❤
Temat peelingów na moim blogu nie jest wam obcy i w sumie jest to kategoria, która bardzo często się u mnie pojawia. Zawsze mam ich zapasy, chociaż obecnie mam dwa w użyciu, jeden do ciała,a drugi do twarzy i tylko jeden w zapasach! Ten peeling zużyłam już dawno temu. Jeśli dobrze pamiętam było to jeszcze w wakacje. Tak więc trochę czekał na swoją recenzję.

Kupiłam go w Rossmann w "cena na do widzenia" za kwotę ok 12-15zł i patrząc na stronę sklepu producenta był to świetny interes bo kosztuje ok 52zł!! Jak lubię peelingi to raczej w takiej cenie bym go nie kupiła. Opakowanie ogromne i z pewnością wystarczy wam na długo. Sam wygląd peelingu jest zachęcający, kojarzy mi się z latem i lodami lub sorbetem z czerwonych owoców. Pachnie przyjemnie, słodko ale nie mdło.
Oprócz wizualnego wyglądu przypominającego lody i sorbet, to w konsekwencji jest trochę plastyczny. Jeśli używaliście peelingów w plastikowych słoiczkach z Organic Shop to tutaj ta konsystencja jest niemalże identyczna. Przyjemnie i łatwo rozprowadza się po skórze. Moc zdzierania ma średnią. Delikatnie i dobrze wygładza nie powodując przy tym podrażnień. Drobinki całkowicie się rozpuszczają, a przy nałożeniu większej ilości nadmiar łatwo usunąć pod prysznicem i to bez użycia środków myjących. Dodatkowo zmiękcza i nawilża skórę. Jest to bardzo dobry i przyjemny peeling. W cenie promocyjnej jak najbardziej wart wypróbowania, natomiast w stacjonarnej cenie raczej bym nie kupiła, mimo tego że z jego działania byłam zadowolona.
SKŁAD: Sodium Chloride, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Cocamidopropyl Betaine, Cirsium Flower/Leaf/Stem Extract, Sorbus Sibirica Extractwh, Geranium Sibricum ExtractWh, Pinus Pumila Needle ExtractWH, Rosa Canina Fruit Oil*, Prunus Armeniaca Seed Powder* ,Parfum, Aqua, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Cl77491, Limonene, Linalool. (*) - Składniki pochodzące z upraw ekologicznych. (WH) - Ekstrakty z dziko zbieranych ziół syberyjskich.

29 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ten peeling wygląda jak jakiś sorbet truskawkowy!
    Cena jednak to lekka przeginka, ale w cenie promocyjnej ( tak jak Ty ) pewnie bym po niego sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie, aczkolwiek przyzwyczajona jestem do bardziej treściwej i zwartej formy peelingów. Z chęcią bym go jednak wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna konsystencja! Przypomina mi sorbet truskawkowy własnej roboty 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie scruby do ciała jeśli mam chwilę wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się obłędnie. Uwielbiam takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety solny więc u mnie odpada.. buuuu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jeszcze nie miałam nic tej marki i jakoś zawsze ją mijałam z daleka. W sumie nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna konsystencja, i kolor, bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorbet jak nic! ❤:D Ale ja jednak zostanę przy cukrowych.. :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda smakowicie, za taką cenę chętnie bym go wypróbowała, jednak w cenie regularnej bym nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo ciekawie :) Szkoda, że jest solny, bardziej przepadam za cukrowymi peelingami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda baaaaaardzo smakowicie:D Naprawdę przypomina sorbet. Może jeszcze znajdę go w swoim rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  14. Autentycznie wygląda jak jakiś mus owocowy.. aż ślinka cieknie. Cena regularna faktycznie nie zachwyca ale promocja to niezły interes :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ładnie jednak cena niestety powala i nie wiem czy za 50zł bym kupiła ten scrub :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow wygląda jak sorbet truskawkowy :D Widziałam je, ale jakoś mnie nie kusiły :P

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!