środa, 23 stycznia 2019

Biofemme nutritious face serum

Witajcie Kochani!
Niebawem kolejna edycja targów naturalnych kosmetyków Ekotyki i postanowiłam że warto napisać o kolejnych produktach które zdążyłam zużyć bo może akurat komuś taki wpis się przyda. Markę Biofemme wcześniej nie znałam i skusiłam się tylko i wyłącznie na ten jeden produkt, którym było właśnie serum. Nie pamiętam ile już płaciłam ale było to coś w granicy 40-50 zł przynajmniej tak mi się wydaje. Serum jest jednym z podstawowych produktów, które stosuję w pielęgnacji twarzy i obecnie nie wyobrażam sobie aby mi jakiegoś brakowało i zawsze gdy jakieś mam w użyciu to jedno staram się mieć u siebie w zapasach. Czy serum jest warte uwagi?
Serum mamy w szklanej butelce wykonanej z ciemnego szkła z dołączoną pipetą. Jak doskonale wiecie uwielbiam produkty z pipetą, a samo opakowanie można wykorzystać ponownie. Serum to mieszanka naturalnych i nierafinowanych olejów. Obecnie zostało wzbogacone o dodatkowe 2-3 oleje. Przed jego użyciem należy pamiętać aby nim wstrząsnąć, a od otwarcia mamy 4 miesiące na jego zużycie. Kolor cytrusowy, a konsystencja jest dość mocno skoncentrowana i gęsta.
Jak przypadło na mieszkankę olejów jest również tłustawa. Serum ma przyjemny zapach, natomiast nie jestem w stanie dokładnie go określić, jest lekko kwaskowe z wyczuwalną nutą cytryny. Dobrze i łatwo się rozprowadza, natomiast wymaga czasu aby mogło się wchłonąć. W kwestii jego działania przy takiej mieszance spodziewałam się nieco bardziej spektakularnych efektów, przynajmniej więcej oczekiwałam po takiej cenie. Oczywiście zdawałam sobie sprawę że produkty naturalne wolniej i słabiej działają niż te bardziej chemiczne. Serum używałam wraz z mamą i zaczęłyśmy go używać chyba jakoś na początku listopada o ile nie wcześniej. Mama miała nieco bardziej pozytywne wrażenia po jego użyciu, natomiast ona jest mniej wymagająca jeśli chodzi o kosmetyki, a ja jednak już bardziej zwracam uwagę na to jak dane produkty działają.
Jak pisałam wcześniej serum potrzebuje czasu na to aby się wchłonąć i w pielęgnacji nocnej jakoś niespecjalnie mi to przeszkadza, natomiast gdybym stosowała go rano byłoby to dosyć frustrujące. Ogólnie wyczuwalne było jakieś nawilżenie, natomiast ja miałam wrażenie że on bardziej natłuszcza skórę i działa powierzchownie niż wnika w głąb skóry. Nie zauważyłam, a raczej nie odczułam jakiegoś specjalnego odżywienia skóry i tym bardziej działania przeciwzmarszczkowego. Mam skórę mieszaną, a mama bardziej suchą. Ona stwierdziła że skóra ma bardziej ujednolicony kolor i jest nawilżona, działania przeciwzmarszczkowego również nie zauważyła. Dla mnie jest to bardziej kosmetyk który można użyć jako dodatek do maseczek lub kremów, a nie jako takie typowe serum. Mieszając go z innymi produktami jego działanie jest bardziej wyczuwalne, jednak sam w sobie solo mało robi. Nie jest to zły kosmetyk, jednak uważam że przy takiej cenie powinien robić nieco więcej.
Składniki: olej z pestek dzikiej róży*, olej z krokosza, olej z orzechów arganowych*/**, olej kameliowy*, olej z jojoba złoty*/**, olej z baobabu*, olej z bawełny*, olej z nasion arbuza, olej abisyński*, olej z nasion truskawki*, olej z nasion jeżyny*, olej ze słodkich migdałów, olej konopny*, olej z nagietka*, olej z avocado*/**, olej z pestki brzoskwini*, olej z pestki moreli*, olej z nasion rzepaka*, olej nasion winogron, olej z nasion słonecznika*, hydrolat z pomarańczy, Centella Asiatica**, ekstrakt z aceroli, ekstrakt z morwy indyjskie**, ekstrakt z lukrecji**, ekstrakt z zielonej herbaty**, proteiny zbożowe, kwas hialuronowy 1,5%, Retinyl Palmitate (witamina A), D-Pantenol (witamina B5), Tocopherol Acetate (witamina E), Hydrolyzed Silk, naturalne olejki eteryczne – Cymbopogon nardus, Citrus limon L. Burum, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Dehyroacetic Acid, Benzyl Alcohol**.                                                                          
* oleje nierafinowane                      
** certyfikat ecocert

49 komentarzy:

  1. Skład bardzo bogaty. Szkoda, że solo nie daje lepszych efektów, ale przynajmniej można nim wzbogacać inne produkty. Chyba jednak można znaleźć coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda ale spróbowałam ;) cena mogłaby być niższa

      Usuń
  2. Wielka szkoda, że sam w sobie nie działa lepiej, skład jest obiecujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skład jest naprawdę super szkoda że nie wszystko pykło :)

      Usuń
  3. A niby skład taki piękny... szkoda, że za specjalnie nie odżywia.

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, spodziewałabym się lepszego i głębszego działania po takim składzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że lepiej wypadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eco składniki i fajna konsystencja serum- zapowiadały lepsze efekty. Szkoda !

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię olejki w nocnej pielęgnacji, nawet te tłuste, ale tej marki kompletnie nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ona też jest nowością dlatego skusiłam się na jeden produkt :)

      Usuń
  8. Miałam nadzieję, że okażę się lepszy ze względu na skład a tu takie zdziwienie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię jak mazidło się długo wchłania by mnie to wkurzało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No skład mi się bardzo podoba, szkoda, że działanie takie lipne, masz racje za tą cenę powinien dogłębnie odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie czułam jakoś albo za wysoko mu dałam poprzeczkę

      Usuń
  11. Dobrze wiedzieć ze nie jest taki super . Jako dodatek do kremów to dość drogi jesteś . Chyba wolałbym już kupić w aptece tani a sprawdzony olejek rycynowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko olejek rycynowy nie do końca do pielęgnacji twarzy jako sam solo :P

      Usuń
  12. Ostatnio rzadko używam olejów do twarzy. Serum używam zwykle rano i nie lubię, gdy jest tłuste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę mieć tłuste pod warunkiem że stosuje go wieczorem i generalnie taką formuły wolę ale zimą

      Usuń
  13. Czyli potrzebuje wsparcia, żeby robić coś więcej :P Ale na inne serum mógłby być fajny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tak używać jego serum jeszcze krem to już chyba by było za dużo chociaż ja lubię wieloetapowa pielęgnacje

      Usuń
  14. Ciągle szukam idealnego serum dla siebie. Zamówiłam ostatnio z retinolem pharmaceris dla skóry tłustej i mieszanej, okaże się, czy to będzie strzał w 10 czy w kolano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Retinol bardzo lubię jednak mogę go dopiero stosować po ciąży

      Usuń
  15. konsystencja nie do końca mi się podoba i ten kolor, jak olej po frytkach,...
    chyba mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak spodziewałam się lepszego działania

      Usuń
  16. Spodziewałam się lepszego działania. Zwłaszcza, że to serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też ale wiem że przynajmniej wypróbowałam

      Usuń
  17. Skład super, a działanie takie sobie. Ostatnio mam tak samo z musem do ciała Nacomi. Skład niby dobry, a działania nawilżającego brak, sama tłustość :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto było go spróbować na mokrą skórę

      Usuń
  18. Nie znam tego serum i raczej nie skorzystam tym bardziej, że działa średnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też powiem że nie kupię Znam inne tańsze i lepsze

      Usuń
  19. Szkoda że jego działanie jest średnie, bo jest bardzo kuszący, ale powiem ci że ja też ta mam że bez serym w domu ani rusz muszę mieć zawsze jakieś w zapasie :) uwielbiam serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio właśnie miałam braki ale na szczęście ja dostałam ostatnio w prezencie

      Usuń
  20. SKład bardzo na plus chociaż ja bym się na nie nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wkład również odpowiada ale już więcej go nie kupię

      Usuń
  21. woooow ma tyle olejów w sobie że sama bym się spodziewała spektakularnych efektów;ooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mi się wydawało że efekt oglądam naprawdę fajna ale jednak się pomyliłam

      Usuń
  22. O,świetny skład! Ja lubię kosmetyki naturalne,ale jednak mój stary ryjek potrzebuje chemii :D więc naprzemiennie używam z naturalnymi :) Robię powoli małą listę na Ekotyki,ale Biofemme póki co nie przewiduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpoczywam sobie w tym roku ekotyki z tego względu że wyprawka dużo kosztuje

      Usuń
  23. piekny skład ciekawe jakby sie u mnie sprawdziło

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!