środa, 21 marca 2018

ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO DEMAKIJAŻU TWARZY & ŁAGODZĄCA MASECZKA DO TWARZY Z CYNKIEM & 2W1 AKTYWNY KREM SEBO-REGULUJĄCY O DZIAŁANIU NAWILŻAJĄCYM - Bielenda professjonal

Witajcie Robaczki!
Jak widać chyba jednak pogodynki dobrze mówią że nastąpi poprawa pogody. Jeśli widzieliście moją relację na instastory z wczoraj to pokazywałam jak sypie śniegiem. Dziś jest już znacznie lepiej bo przedziera się słoneczko i temperatura też jest wyczuwalne wyższa. Dobrze niech się już robi coraz cieplej! Jak patrzyłam na filmiki z zeszłego roku to słońce świeciło pełną parą, a pączki na drzewach były już zawinięte. Tematem dzisiejszego postu jest zestaw który używałam razem z mamą. Ja kobieta 30+ i moja Lucynka (mama) 50+ ;)
Mimo tego że różnica wieku między nami jest znacząca, to wcale nam to nie przeszkadza aby wspólnie używać wszystkich kosmetyków. Mogłabym powiedzieć że wręcz przeciwnie nawet nam to służy jesteśmy najlepszym dowodem na to że cyferki zapisane na danym produkcie wcale nie mają większego znaczenia. Dlatego nie raz to podkreślam że strasznie mnie śmieszy gdy ktoś widzi 20+,30+,40+ itd... i pisze w komentarzach nie dla mojego wieku. Kosmetyków tak naprawdę używa się według zapotrzebowania skóry, a nie według tego ile ona ma lat. Są osoby które mają lat 20 i ich stan skóry będzie mówił że mają tak naprawdę 30 bo przykładowo przesadzają z solarium, wiec ich skóra szybciej się starzeje mimo tego że są dalej bardzo młode. Więc może już nie przedłużając, przejdę do opisu poniższych produktów. Jak dobrze wiecie seria profesjonalna Bielendy jest jedną z moich ulubionych. Natomiast po raz pierwszy miałam kilka produktów tej samej linii i używałam ich jednocześnie.

ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO DEMAKIJAŻU TWARZY
Jak przystało na żel jego formuła jest oczywiście żelowa ale stosunkowo nawet dosyć gęsta. Zapach jest troszeczkę męski, natomiast w zupełności mi to nie przeszkadza. Sam żel nałożony na wilgotną skórę twarzy nie pieni się jakoś mocno. Dlatego dla mnie najlepszą metodą było nałożenie niewielkiej ilości na dłoń i roztarcie go tak aby wytworzyć delikatną piankę. Żel łagodnie i delikatnie oczyszcza skórę z codziennych zanieczyszczeń. Radzi sobie również dobrze z lekkim dziennym makijażem, z takim jakim wykonuje na co dzień. Nie wiem natomiast jakby było w przypadku typowo wieczorowego makijażu, bo w taki sposób go nie testowałam. Nie wysusza mojej mieszanej skóry, nie podrażnia oczu i przede wszystkim nie zapycha. Jest skuteczny, a zarazem delikatny. Spełnia swoją podstawową funkcję i ja jak najbardziej byłam z niego zadowolona, zresztą moja mama również nie ma mu nic do zarzucenia mimo że jej skóra jest normalna w kierunku suchej. Tak naprawdę to będzie taki uniwersalny żel dla każdego, natomiast jeśli oczekujecie jakiś cudów, to żadnym żelem tego nie uzyskacie. Żel pozostawia skórę oczyszczoną, delikatnie wygładzoną i miękką w dotyku. Mimo swojej niewielkiej pojemności był całkiem wydajny, Szczególnie że stosowałam go razem z mamą.
ŁAGODZĄCA MASECZKA DO TWARZY Z CYNKIEM
Gęsta i kremowa maseczka z cynkiem świetnie rozprowadza się po skórze twarzy. Jej przyczepność jest idealna i używałam ją dokładnie tak samo jak inne tego typu maseczki, czyli podczas kąpieli. Ogólnie maseczka przede wszystkim jest przeznaczona dla osób które mają skłonności do podrażnień skóry, ma likwidować zaczerwienienia i likwidować swędzenie skóry jeżeli u kogoś tego typu dolegliwości występują. Muszę powiedzieć że z całej trójki to właśnie maseczka wywołała na mnie najlepsze wrażenie. O ile sam żel w sobie świetnie się sprawdza i jest dobrym produktem to jednak jest to zwykły żel który spełnia swoją podstawową rolę.
Maseczka jest bardzo lekka i przyjemna, doskonale sprawdza się jako łagodzący środek po wykonaniu mocniejszego peelingu kiedy skóra jest nieco bardziej rozdrażniona. Sprawia że zaczerwienienia w wyniku tarcia drobinkami, robią się mniej widoczne. Dzięki zawartości cynku drobne wypryski które czasami powstają zostają ukojone. Oczywiście musicie sobie zdawać sprawę z tego że nie znikną w magiczny sposób z dnia na dzień, tego żaden kosmetyk wam nie da. Maseczka również fajnie i delikatnie oczyszcza skórę. Skóra po użyciu jest miękka i wygładzona, ogólnie skóra zostaje ujednolicona. To nie jest moja jedyna maseczka która zawiera w sobie cynk i muszę przyznać że ten składnik moja skóra naprawdę bardzo polubiła. Maseczka została mi jeszcze na kilka użyć i myślę że jak ją już wykończę to kiedyś wrócę do niej ponownie, póki co używam jej zamiennie z innymi które posiadam w swoim asortymencie.
2W1 AKTYWNY KREM SEBO-REGULUJĄCY O DZIAŁANIU NAWILŻAJĄCYM
Przyjemny i delikatny krem o lekkiej konsystencji. Bardzo łatwo się rozprowadza po skórze twarzy i całkiem szybko się wchłania, nie pozostawiając po sobie tłustej warstwy. Wraz z mamą nakładałyśmy go również na szyję i dekolt. Zresztą w przypadku każdego kremu tak robimy, ponieważ nie tylko skóra naszej twarzy wymaga odpowiedniej pielęgnacji, ale również skóra która znajduje się na szyi i dekolcie. Wiem że wiele z was raczej pomija te partie, natomiast tam skóra jest również cieńsza od reszty ciała i znacznie szybciej starzeję się, dlatego warto o nią zadbać. Działanie kremu jest bardzo delikatne i nadaje się do każdego typu skóry jak i wieku. Moja mama używała go dwa razy dziennie, natomiast ja stosowałam go jedynie wieczorem.
Jak wspomniałam wcześniej działanie kremu jest bardzo delikatne, dlatego będzie też odpowiednie dla skóry wrażliwej. Dobrze nawilża ale to nawilżenie nie jest też długotrwałe, przynajmniej w moim przypadku kiedy używam go tylko wieczorem. Jeżeli chodzi o moją mamę to oczywiście przez to że stosowała go dwa razy dziennie, rano i wieczorem to nawilżenie utrzymywało się na doskonałym poziomie. Według mojej mamy nadaje się również jako baza pod makijaż, dobrze współgra z wszystkimi kolorowymi kosmetykami ale nie zwracała uwagi czy przedłuża jego trwałość. Ogólnie podobnie jak ja, też była zadowolona z jego działania mimo że teoretycznie jest to krem przeznaczony dla młodej cery. Może nie jest to krem który działa cuda, natomiast jest naprawdę bardzo przyjemny. Skóra po jego użyciu jest miękka i gładka w dotyku. Krem w żaden sposób nie podrażnia i nie zapycha.
Jestem bardzo ciekawa czy lubicie kosmetyki z serii profesjonalnej od Bielendy? A może któraś z was miała ten zestaw i może się podzielić w komentarzu opinią na jego temat?

85 komentarzy:

  1. Z tej serii pro mam algi ale jeszcze czekają aż zaczne uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneczko, masz 30+? Dałabym Ci maks 23 lata haha ;)) Pięknie wyglądasz. Jeśli chodzi o Bielendę z tej serii po raz nty czytam, że maska cynkowa jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ;) a z kremem też byś się polubiła - wierz mi ;p

      Usuń
    2. Ajajaj dziękuję <3 czyli dobrze jestem zakonserwowana :D
      A maseczka z cynkiem jest naprawdę super:)

      Usuń
  3. This is so inspiring! I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej serii nie miałam akurat, ale miałam różne produkty z Bielendy i zawsze się u mnie sprawdzały:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie miałam zupełnie nic z tej serii i ogólnie z bielendy też, bo ostatnio jednak mocno patrze na składy, ale to takie moje fanaberie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co powoli przechodzę na naturalną pielęgnacje ale robię to małymi kroczkami.

      Usuń
  6. Maseczkę oczywiście muszę spróbować :D Czemu kremu używałaś tylko wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak sobie ciut dłużej poleżę rano o 4:00 na łóżku to później już nie mam czasu na to aby myć buzię i nakładać jeszcze Krem jest tylko przemywam twarz.

      Usuń
  7. Uwielbiam tą firmę i kosmetyki od niej. Maskę z cynkiem mam, używam... bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Bielendę i ich kosmetyki ;) łagodząca maseczka brzmi bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajna i chyba mi przypadła najbardziej do gustu z całej trójki zestawu

      Usuń
  9. Polubiłam się z nimi, maseczka jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja skóra też bardzo lubi cynk, choć w formie maseczki nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzesz cynk w formie tabletek czy w jakimś kosmetyku masz?

      Usuń
  11. Nie miałam okazji używac tych produktów, ale chętnie bym wypróbowała serum

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś z Bielendy profesjonalnej próbki i fajne były mam ochotę na pełnowymiarowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam zestaw, ale jeszcze czeka na otwarcie :) Mam nadzieję, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ci się sprawdzi równie dobrze jak mi :)

      Usuń
  14. Kochanie! Nie możliwe że jesteś 30+ !!!!!!!!!!!! Uwielbiam produty Bielendy i muszę powiedzieć, że zawsze mi dobrze służyły <3 Buziaki Kochana !!! p.s. Dziękuję że jesteś ze mną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety smutna rzeczywistość jest taka że już trójkę mam z przodu :P pamiętaj że jak potrzebujesz się wygadać to ja zawsze jestem :*

      Usuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki Bielendy ale tej serii nie miałam :) Maseczkę z cynkiem chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tej serii, ale już o niej czytałam. Maska i żel wydają się ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj jak ja dawno nic z tej firmy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mialam tego zestawu . i chyba dawno też nic z Bielendy bo nie mogę skojarzyć

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta seria raczej dla mnie nie jest ale produkty Bielenda professional bardzo lubię ,szczególnie serie:Powdered Diamon&Easy -Lift oraz Wit.C+REtinol+C-5C ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj się im bliżej ale nie wiem czy czegoś czasem nie miałam ale po nazwach nie kojarzę.

      Usuń
  20. Bardzo lubię Bielendę, ale po serię profesjonalną raczej nie sięgam, ale ta seria mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie seria profesjonalna najbardziej służy.

      Usuń
  21. U mnie też jest śnieg, co mnie bardzo cieszy ❤️ Lubię Bielande, zwłaszcza kremy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tą maseczke musze wyprobowac. Generalnie lubie Bielende i wiele produktow tej firmy mi sie sprawdzilo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten krem wygląda na idealny na dzień... a maseczka, mogłaby być dla mnie dobra. Ale musze wykończyć to co mam, bo nie lubię miec pootwieranych kilku produktów na raz. Przy mojej systematyczności to... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o otwartych kilka produktów to mam jedynie maseczki i peelingi a reszta wszystko mam w pojedynczych sztukach tylko u mnie to szybko schodzi z tego względu że nie używam sama :D

      Usuń
  24. ja ten krem bardzo lubię:) mimo, że to przedział 20+ to i tak jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  25. Maseczka z cynkiem mogłaby mi się przydać :) Ja też uważam, że w produktach niezależnie od ich kategorii wiekowej trucizny nie ma i nic nam nie powinno zaszkodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie trzeba dopasować kosmetyki do swoich indywidualnych potrzeb.

      Usuń
  26. Juz od dłuższego czasu kusi mnie ta seria Bielendy :) Skusiłabym sie na maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Maseczka na pewno mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  28. z tej serii miałam bodajże tonik, całe 500 ml, które zużywałam baaardzo długo:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogólnie bardzo lubię kosmetyki Bielendy, bo większość ich produktów sprawdza się u mnie dobrze. Mam od nich zresztą mega ulubieńca w postaci kremu do twarzy, do którego cały czas wracam. Po serię porofessional nie sięgam, nie wiem czy jest w ogóle dostępna w drogeriach? Oświeć mnie! :P Kosmetyki z cynkiem mocno wysuszają, więc warto je stosować na niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie są do mojego rodzaju skóry, więc nie miałam :) Za to uwielbiam wodę różaną tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej zaciekawiła mnie maseczka :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Bielenda Profesjonalna ma bardzo wiele fajnych produktów :) Ciekawi mnie ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Korzystamy z profesjonalnej serii na zajęciach w szkole, ale już nawet nie wiem co dokładnie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Żelik mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy krem. :) Nie posiada filtra SPF, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  36. z serii professional nie miałam nic, jednak ostatnio oglądałam właśnie te produkty i się nad nimi zastanawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używałam kosmetyków z tej serii :) Ogólnie u mnie cynk w ostatnim półroczu w ogóle nie działa. Czy to jako składnik kremów czy jako pasta cynkowa, nie robi nic.

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam ze 2 lata temu to trio i wtedy fajnie u mnie wypadło:)

    OdpowiedzUsuń
  39. No to Twoja mama musiała już od młodości bardzo dobrze dbać o skórę, skoro kosmetyki dla młodych tak dobrze się u niej sprawdzają! Albo Cię oszukuje i jest młodsza niż mówi, no bo jak to krem dla młodej cery się może sprawdzić u osoby 50+ no jak? :P śmieszkuję teraz hhaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no no :P hah ale fakt faktem od lat dba o siebie i to widać :)

      Usuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!