piątek, 16 marca 2018

NATURE QUEEN PEELING SOLNY DO CIAŁA – JAGODY ACAI

Witajcie kochani!
Wreszcie mamy piątek! Szkoda tylko że nam się pogoda trochę zepsuła, chociaż zapowiadają poprawę i mam nadzieję że im się to sprawdzi. Jeszcze tylko jutro i niedziela wolna, pamiętajcie żeby sobie zrobić zakupy ponieważ jest to kolejna niedziela bez handlu. Nie wiem jakie wy macie do tego podejście, natomiast ja nie może niedzielę mam zawsze wolne to jest to taki dzień w tygodniu w którym nie robię zakupów. Więc tak naprawdę Cieszę się że inne osoby które wcześniej musiały pracować też będą mieć wreszcie wolne. Dzisiaj przychodzę do was krótką recenzją peelingu. Zresztą kolejnego który używałam od początku listopada. Tak naprawdę wtedy miałam 5 albo 6 peelingów otwartych i używałam sobie ich zamiennie. Jest to jedyne kategoria kosmetyków w których zawsze mam otwarte kilka sztuk. W zależności od nastroju wybieram tym mocniej lub mniej ścierające naskórek.

Pierwsze co tak naprawdę w nim zwraca uwagę to jego opakowanie, które prezentuje się naprawdę pięknie. Jak widzicie sama jego zawartość również pięknie wygląda. Konsystencja jest bardzo fajna i taka dosyć nietypowa jak na peeling, mogłabym nawet powiedzieć że jest troszeczkę taka plastyczna. Jeśli lubicie peelingi i używaliście tego z Organic Shop wersji mango które jest w słoiczku to będziecie doskonale wiedzieć o czym mówię. Zapach słodki ale na tyle jest dobrze skomponowany że nie jest mdły. Jak dla mnie wszystkie nuty są dobrze ze sobą skomponowane natomiast nie jestem w stanie stwierdzić czy wyczuwam tutaj zapach jagody acai. Oczywiście to nie zmienia faktu że ten zapach jak najbardziej przypadł mi do gustu. Jeśli chodzi o jego moc ścierania to z pewnością nie jest to peeling które należy do najmocniejszych tylko do takich pośrednich, natomiast doskonale złuszcza martwy naskórek i wygładza ciało. Tak naprawdę z wszystkich peelingów które miałam otwarte i już w listopadzie ten miałam najdłużej. Przez swoją konsystencję jest naprawdę bardzo wydajny.
Nie podrażnia skóry tylko delikatnie ją masuje, mimo tego że jest to peeling solny to nie powoduje on pieczenia skóry przy drobnych rankach, przy większych już tak. Dodatkowo pozostawia po sobie delikatnie tłustą warstewkę, która szybko się wchłania pozostawiając skórę miękką, nawilżoną i przyjemną w dotyku. Bardzo fajny peeling o nietypowej konsystencji i wyglądzie, który dobrze złuszcza i pielęgnuje skórę. Po jego użyciu nie ma konieczności nakładania balsamu. Przynajmniej nie w przypadku skóry normalnej. Natomiast ja jestem z tych osób które będą sobie pogadać Więc zawsze coś jeszcze dodatkowo nakładam.

Składniki (INCI): Sodium Chloride, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Ecocert), Ribes Nigrum Fruit, Cera Alba, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Parfum

101 komentarzy:

  1. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do wolnych niedziel... jako wolnosciowiec powiem tak: państwo nie powinno się wpier... w takie rzeczy. Są tacy, co mogą sobie zarobić tylko w weekendy, tacy co pracować w niedziele są i co? Pomijam już że nie dali wolnego wszystkim.. bo Ci co pracują w gastronomii, rozrywce już wolnego nie mają.
    Sama zakupów w niedziele nie robię, bo dla mnie niedziela tez jest święta i wolę ją spędzać z rodziną, a nie przepychać się w sklepach. Temat rzeka.

    A peeling, ja solnych nie lubię, zawsze mam jakieś ranki i czuję dyskomfort.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest minus Dlatego moim zdaniem też tak powinno być że osoby które pracują w restauracjach czy kinach mają również wolne No ale taka politykę naszego państwa...

      Usuń
  3. Jagody acai to ja lubię ale jeść :-) Ja zakupy zwykle robię w środku tygodnia, weekendy wolę spędzać inaczej.Peeling wygląda bardzo zachęcająco , zwłaszcza fakt że wygładza:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo to że pracuje 6 dni w tygodniu to też robię zakupy zaraz po pracy i lecę na busa. W niedzielę odpoczywam nawet nie przyszłoby mi do głowy żeby iść i robić jakieś zakupy.

      Usuń
  4. Konsystencja podoba mi się:) W solnych trzeba uważać faktycznie na ranki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie powszechnie głoszona idea wolnych niedziel jest fałszywa, bo przed Bożym Narodzeniem są dodatkowe niedziele pracujące, więc nie o spędzenie czasu pracowników handlu z rodziną tu chodzi, tylko o jakieś mydlenie oczu.
    Peelingi solne rzadko używam, szczególnie o takiej porze roku jaka jest teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj przechodząc obok Galerii sporo sklepów było otwartych oczywiście spożywcze ale też niektóre kosmetyczne.

      Usuń
    2. Zaskoczyłaś mnie,u mnie wszystko zamknięte, otwarte tylko punkty gastronomiczne.

      Usuń
    3. Super pharm, paese były czynne nawet chyba YR :P

      Usuń
  6. nie znam, ale jak wiesz uwielbiam peelingi, więc chętnie bym wypróbowała ;) Co do niedziel, to zrób zakupy na tydzień, bo jeden dzień wolnego haha :D A tak na poważnie, nie do końca to przemyśleli, teraz w supermarketach mają dodatkowe godziny, nie mówiąc już o nockach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórych marketach zawsze były nocki tak jak biedronka tylko wcześniej o tym nie mówiono a teraz robią głośno że niby specjalnie muszą pracować na noc. Ja zawsze sobie robię zakupy na bieżąco w tygodniu bo tak mi jest też wygodniej albo w sobotę po pracy jadę na większe zakupy.

      Usuń
  7. Ja go dopiero otworzyłam. Dla mnie zapach jest jakiś taki męski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy bardzo produkt, wygląda na prawdę cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym poczuć ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solny jest więc nie wiem czy ci będzie pasować ale jest o tyle fajne że myślę że nie powibipo cię podrażniać.

      Usuń
  11. Peeling prezentuje się świetnie, wygląda jak jakiś koktajl :P u mnie biednie z peelingami, jednej stoi w łazience :P a co do sklepów zamkniętych w niedziele to jest to dla mnie jak najbardziej normalne, od 2 lat mieszkam w Niemczech i tu co niedzielę wszystko jest zamknięte :) jak jestem w Polsce to w niedziele kolejki takie w marketach, że byłam w naprawde ciężkim szoku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i widzisz i ludzie jakoś funkcjonują a tutaj wszyscy zaczęli narzekać przynajmniej większa część.

      Usuń
  12. Nie chodzę na zakupy w niedzielę, a co do peelingu to nie znam, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie chodzę bo wolę sobie poleżeć w domu i odpocząć.

      Usuń
  13. Ja tam lubię bardzo mocne zdzieraki, ale taką wersją też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie za solnymi średnio przepadam, przez to pieczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od tego jaką masz skórę :)

      Usuń
    2. Moja często się podrażnia i przy solnych zazwyczaj odczuwam lekkie szczypanie

      Usuń
  15. Wygląda apetycznie, ale ja i peeling to raczej nie jest dobre połączenie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Konsystencja wygląda... wow! Za samo to bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy, ale ja wolę cukrowe niż solne peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie peelingi z chęcią bym go poznała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko lubisz solne to myślę że mogłabyś go polubić

      Usuń
  19. Miałam peeling tej firmy ale mnie nie zadowolił,ten wygląda i zapowiada się lepiej :)
    Do peelingów solnych byłam zniechęcona,wolę cukrowe ae obecnie mam jeden solny pewnej firmy i jest spoko więc nie skreślam wszystkich już :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię solnych, ale też wygląda super zachęcająco :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem przeciwna niedzieli bez handlu:P Za to peeling brzmi całkiem spoczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to moja mama się cieszy bo w końcu w niedziele spędza w domu a nie w pracy :) A zarabia dokładnie tyle samo.

      Usuń
  22. wygląda jak coś do jedzenia;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Konsystencja wygląda ładnie. Generalnie co do niedziel dla mnie jest to nie do końca przemyślany pomysł, ponieważ usługi pracują, prywatne sklepy pracują, pojedyncze sklepiki w galeriach handlowych, zwłaszcza tych łączonych z dworcami pracują - ba nawet Biedronki na dworcach mają być czynne. Ogólnie znam ten pomysł z Niemiec czy z Austrii i tam faktycznie na dworcach są sklepy spożywcze otwarte, a reszta pozamykana oprócz restauracji itd. Cóż najbardziej mnie irytuje to, że Polaczki kombinują i cisną do Czech w niedziele na zakupy. Też mogę jechać, bo mam blisko, ale po co. I do tego muszę dodać, że w Niemczech, Austrii i Słowenii w soboty sklepy czynne są krócej np. 13-14, a u nas wydłużyli nawet do 23!!!!! czas pracy marketów i galerii handlowych. Okay przegięłam z długością postu, ale musiałam podzielić się swoją myślą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest to do końca przemyślane bo uważam że jeżeli są wolne to powinni mieć wszyscy włącznie z restauracjami.

      Usuń
  24. Opakowanie, jak opakowanie - no fakt, ładne, ale mi się podoba jego konsystencja :3 Mogłabyś mi polecić dobry złuszczający peeling, który znajdę w drogeriach stacjonarnie ( wiem, że u Ciebie jest dużo wpisów i zanim bym coś znalazła, to wieki by minęły :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organic Shop ma bardzo fajne peelingi i są tanie w dodatku są całkiem przyjemnie Składowo :)

      Usuń
  25. Sam wygląd konsystencji do mnie przemawia, już czuję jego zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też i ogólnie przyjemnie się go używało :)

      Usuń
  26. Fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam peelingi z olejami, po których nie trzeba się balsamować, dlatego pewnie bym go polubiła. Ogólnie kuszą mnie produkty tej firmy :)
    Co do wolnych niedziel, to są plusy i minusy i wcale nie chodzi mi o robienie zakupów, bo te mogę zrobić w każdy inny dzień tygodnia. Nie rozumiem tylko idei wprowadzania tego w tak bezsensownym systemie. Powinno być albo wszystko albo nic. No ale w Polsce lubimy sobie wszystko utrudniać i kombinować, więc w sumie sprawdzanie w kalendarzu czy dzisiaj wolna niedziela czy nie nie powinno mnie dziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jak najbardziej masz rację tylko mnie zawsze śmieszy że ci ludzie teraz kupują soboty jakby miał się skończyć świat w niedzielę albo miała wybuchnąć wojna a później połowę wyrzucają tego jedzenia 😂

      Usuń
  28. Ja myślałam, że kocham peelingi, ale TY mnie bijesz na łeb na szyję. Jesteś niesamowita hehe Zawsze jak jakiś widzę w sklepie, od razu mi się nasuwasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja strasznie nie umiem przeżyć tych wolnych niedziel. Nie uznaję takiego ustawiania mi życia i zapewniam, że żadnej osobie zatrudnionej w handlu wcale nie jest przez to lepiej (nie wspomnę o niższych wypłatach).
    A co do peelingu to trochę nietypowa konsystencja i nie wiem czy byśmy się z nią polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat niedzielę mam zawsze wolne natomiast moja mama pracowała i wcale nie ma przez to mniejszej wypłaty :)

      Usuń
  30. Szkoda, że nie jest cukrowy, bo za solnymi nie przepadam,bo te pieczenie ;)A ja zawsze mam gdzieś ranę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że więcej osób by się mogło na niego spuścić gdybym właśnie cukrowy bo nie każdy lubi solne

      Usuń
  31. A mi się nie podobają te niedziele, oczywiście fajnie, że osoby pracujące mogą odpocząć, ale np. właściciele sklepów powinni móc pracować jak tylko chcą ich biznes ;p Co do peelingu to fajnie się prezentuje, i fajnie jak nie podrażnia przy małych rankach bo to się często zdarza właśnie przy solnych ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to sam właściciel jeżeli ma ochotę to może stać z tym nie ma problemu chociażby na przykład prywatnym sklepy mogą być otwarte :)

      Usuń
  32. super się zapowiada :D i bardzo fajną ma konsystencję :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam peelingi ten pewno tez by mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz rację :) pięknie wygląda :) i super, że ta cech idzie w parze z jakością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go zobaczyłam to w sumie szkoda mi było go używać :)

      Usuń
  35. Lubię peelingi,też nie robiłam zakupów w niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam peelingi, więc wszystko przygarniam byle by dobrze zdzierały :-)
    Co do zakupów, ogólnie zakupy spożywcze nie robię w niedziele, ale bardzo lubiłam wpaść do sklepu typu Ikea, Agata meble itp w tygodniu jakoś czasu nie ma by na spokojnie pochodzić po oglądać, zaplanować wnętrza, zwłaszcza że żyje od remontu do remontu i w niedziele nie wypadało kuć, wiercić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jeżeli mieszka się w domu to sobie tam popieprzyć można ale jak się mieszka w bloku to by sąsiedzi chyba zabili :D

      Usuń
  37. Ja bym go bardzo chętnie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zanim wypowiem się o wisieńce czyli peelingu to powiem o niedzielach. Niedziele które wywołały taką burzę, a raczej g**no burzę ! Zanim przeprowadziłam się do Niemiec ( gdzie niedziele są wolne, są chyba 3 albo 4 niedziele handlowe w roku ) . To nigdy nie chodziłam do Galerii w niedzielę, baa starałam się nie robić w niedzielę w ogóle zakupów. Był okres że pracowałam od Pon do Pt. i było to cudowne, ale był okres że pracowałam w Galerii Handlowej, i Niedziele były okropne, szczególnie te które spędzałam całe w pracy ! I wiem jak to jest nie mieć czasu dla bliskich bo ma się dużo pracy. I bardzo mnie ucieszyło to że Niedziele będą wolne od handlu. Ja rozumiem że teraz wszyscy czepiają się restauracji ,rozrywki itp. Ale ja jestem zdecydowanie za tym by niedziele były czasem dla rodziny, nie szukajmy dziury w całym ♥ A co do peelingu, kurcze solne nie są moimi ulubionymi, zwykle sięgam po cukrowe ♥ Mimo to konsystencja tego wygląda całkiem fajnie ;D Ale chyba moich cukierasków nie zdradzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja się zastanawiam jak ci ludzie u nas funkcjonują w okresie świątecznym kiedy przykładowo sklepy są zamknięte 2 dni. Przecież to co się dzieje teraz w sklepach to jest masakra przychodzi sobota a oni kupują Jak na wojnę z czego i tak później połowa ląduje pewnie w koszu :P a te cukierki to jakie :D

      Usuń
  39. Uwielbiam peelingi, ale za solnymi nie przepadam. Wolę cukrowe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja solne lubię ale jeśli mam wybierać to też wolę cukrowe :)

      Usuń
  40. U mnie z solnymi jest różnie, niby fajne i moja skóra je lubi, ale czasami jakoś denerwuje mnie ta warstewka, którą zostawiają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od peelingu i od tego co ma w środku bo czasami te warstwy to jest zasługa olejów i ona się wchłania całkowicie w skórę. Natomiast na parafii nie zostawiają tłusty film który wcale nie jest przyjemny.

      Usuń
  41. Ja też tak mam, że nawet jeśli peeling zostawia taką miękką i nawilżoną skórę to ja i tak coś nakładam później :D Fajny wydaje się ten peeling. Ja teraz kupiłam pomarańczowy cukrowy z NaturalMe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go ostatnio kupować powiedz mi jak ci się sprawdza?

      Usuń
  42. No ta niedziela to duż dysksuj, ale tylko widziałam na Necie o tym bo nie mam Polskiej tv wiec do konca nie wem co sie dzieje . Peeling wyglda apetycznie i jego kosnsystencja bardo mi się podoba . Chetnei przygarelabym hiih :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nawet lepiej że nie jesteś w temacie bo czasami tworzą się tego typu dyskusje że ludzie sobie wchodzą do gardeł :P

      Usuń
  43. Uwielbiam wszelkie peelingi do ciała, zwłaszcza takie o gęściejszej konsystencji, więc myślę, że i ten przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tematu wolnych niedziel poruszać nie będę bo to wystarczająco drażliwy temat obecnie :D
    Ale co do peelingu - wygląda jak miąższ z liczi! :DD Solny akurat nie jest za bardzo dla mnie, ale samą markę darzę sporą sympatią :) Mam nadzieję, że i Ty pokusisz się w przyszłości na inne produkty, bo wszystkie wydają się świetne ;D (masło truskawkowe - boskie! :DD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to masło będę musiała wypróbować w i najbliższym czasie :D

      Usuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!