wtorek, 19 czerwca 2018

Your Pause - open box

Witajcie Kochani!
Jak wasze dzisiejsze samopoczucie? U mnie całkiem nieźle chociaż dzisiaj troszeczkę się czuje niewyspana i liczę na to że mi przejdzie bo w planach mam porobić nowe zdjęcia do wpisów. Dzisiaj mam dla was mini Open Box ;) jest to moje pierwsze pudełko z kosmetykami. Będąc na majowym spotkaniu blogerek w Nowym Sączu każda z nas otrzymała od Your Pause taki o to zestaw kosmetyków zamkniętych w uroczym pudelku. Co ciekawe prawie wszystkie produkty już kiedyś miałam więc o niektórych mogę wam co nieco więcej powiedzieć, a pozostałe będę dopiero testować, a dokładniej tylko jeden produkt :)

1. It’s Skin- Żelowe płatki pod oczy z KOLAGENEM
To pierwszy jaki znalazłam w pudełku. Bardzo lubię i często stosuje w swojej pielęgnacji płatki pod oczy. Oczywiście w tej kategorii mam swoich ulubieńców, natomiast bardzo lubię testować nowe bo może akurat trafię na coś lepszego. Jeśli chodzi o te płatki to jeszcze ich nie używałam ale mam w planach zrobić to na dniach i zobaczymy jak się sprawdzą. Cena płatków to 12 zł.
2. Drugim produktem jest peeling z The Secret soap Store o pojemności 50g/9.99zł co ciekawe tą wersję zapachową można kupować na ich stoiskach na gałki. Wersja zapachowa jaką otrzymałam to mięta z limonką, która jest bardzo przyjemna. Większość ich produktów charakteryzuje się naturalnym i dobrym składem, natomiast ta wersja akurat taka nie jest. Jeśli chodzi o jego działanie to pod kątem złuszczania martwego naskórka jest jak najbardziej dobre, natomiast firma w swoim asortymencie ma o niebo lepsze peelingi i przede wszystkim z naturalnym składem.
3. Kolejny produkt to sól która ma bardzo przyjemny zapach i jest to moje kolejne opakowanie. Jak najbardziej sól umila czas spędzony w łazience, natomiast posiada jedną bardzo dużą wadę. Potrafi bardzo mocno zabarwić wannę i tak naprawdę jest to dopiero widoczne kiedy wypuścimy już wodę. Wannę zaraz po kąpieli trzeba umyć inaczej później bardzo ciężko ją doczyścić. Dlatego przy kolejnym jej użyciu mimo tego że jestem zadowolona z działania to zastosuje ją tylko i wyłącznie do moczenia stóp.
4. MIZON- Maseczka WZMACNIAJĄCA z cytryną. Jeśli chodzi o maseczki to wiecie że również jestem ich wielką fanką i bardzo lubię te gotowe w płacie. Jest to moje kolejne, a dokładniej trzecie spotkanie. Bardzo ją lubię, płat jest dobrze nasączony i dobrze dopasowuje się do kształtu twarzy. Zapach ma również przyjemny, podobnie jak działanie. Mogłabym określić ją jako maseczkę bankietową lub taką na wyjątkowe wyjścia. Bardzo ładnie odżywia i rozświetla cerę dając jej zdrowy blask. Cena maseczki to około 8,99zł/szt.
5. Mydło marsylskie LIMONKA 100g/9.99zł - bardzo fajne i przyjemne mydełko o świeżym i rześkim zapachu. Wersja idealna na obecną porę roku. Świetnie i na długo odświeża, dobrze się pieni i nie podrażnia skóry. Na ten moment zarówno ja jak i domownicy jesteśmy z niego zadowoleni.
W pudełeczku znalazły się jeszcze dwie herbatki której już dawno zdążyłam wypić i były całkiem smaczne. Tak prezentuje się cała zawartość pudełka, oczywiście tutaj kompozycja była dobrana specjalnie na spotkanie blogerek. Jestem ciekawa co myślicie o zawartości i czy znacie któryś z przedstawionych produktów? Znacie pudełka Your Pause?

78 komentarzy:

  1. Great post. This box looks very nice.
    Have a nice day, dear!
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw, ja uwielbiam kosmetyczne niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, wiesz, że w weekend napisałam o nim post i opublikuję go jutro? :P
    Zawartość nie jest zła, ale zupełnie odbiega od idei tego pudełka, więc trochę w poście ponarzekam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te co można kupić mają bogatszą zawartość :)

      Usuń
    2. Nie chodzi mi o ilość produktów, tylko o ich jakość :p miały być naturalne a nawet w ich normalnych edycjach są różne produkty

      Usuń
  4. Zawartość tak średnio mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pudełka które są do kupienia mają inną zawartość bardziej bogatą :)

      Usuń
  5. Zawartość bardzo fajna :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz codziennie jestem niewyspana :D mydełko marsylskie mi się podoba, zwłaszcza zapach limonki, któy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna paczuszka, uwielbiam boxy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To są produkty które lubię - szczególnie maseczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie slyszałam o marce, ale musze przyznac, że fajny zestaw. Najbardziej mnie zaciekawiła maseczka i płatki pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie spotkałam się wcześniej z tymi pudełkami :) całkiem ciekawa zawartość :) najbardziej ciekawi mnie ta "bankietowa" maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajna zawartość, widać, że stawiają raczej na pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne produkty, zawartość też niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. peeling i płatki bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki niedawno próbowałem niestety nie sprawdziły się za bardzo

      Usuń
  14. 3 spotkanie z maską w płachcie? Boże ja takie robię 3 razy, ale na tydzień :) Bo po prostu są wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to że po prostu miałam 3 razy tą samą maseczkę :)

      Usuń
  15. Płatki pod oczy z chęcią bym użyła. ;) Fajnie, że nie zabrakło tego, co bardzo lubisz, czyli peelingu. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Niedawno ich użyłam i niestety u mnie się nie sprawdziły

      Usuń
  17. Po raz pierwszy słyszę o tych pudełku, zawartość całkiem fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mydło, płatki i maseczkę bym z chęcią poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie jestem pudełkowa że tak to ujmę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie zastanawiałam się nad zakupem takiego pudełka, lubię niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zawartość niestety mnie nie powaliła na kolana, bardzo przeciętnie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawartość zrobiona na spotkanie blogerek w sprzedaży są inne :)

      Usuń
  22. Całkiem fajna zawartość, większość bym użyła, choć nie powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawartość zrobiona na spotkanie blogerek w srzedaży są inne :)

      Usuń
  23. Jakiś czas temu jak słyszałam ,,sól" to byłam na wielkie nie, ale zostałam skutecznie przekonana i teraz się gam po każdą jak ami w ręce wpadnie i testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Produktów nie znam, ale ogólnie uważam, ze to jedno z ciekawszych pudełek na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście tutaj zawartość była dobrana dla nas na spotkanie i ogólnie tych kosmetyków jest znacznie więcej w środku

      Usuń
  25. Całkiem przyjemna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I mnie zawartość PUDEŁKA przypadła do gustu - choć jest dosyć skromna,to na prawdę przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tutaj akurat była zawarty skomponowana na spotkanie blogerek a nie pudełko do sprzedaży :)

      Usuń
  27. Nic jakoś szczególnie mnie nie zainteresowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Żelowe płatki pod oczy z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ich używałam i niestety mnie nie zachwyciły

      Usuń
  29. Ja akurat jestem z tych, którzy nie zamawiają boxów, ale jak się dostaje to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama z siebie też nie zamawiam bo boję się że dostanę tak zwanego kota w worku

      Usuń
  30. W takim razie tej maseczki i płatków pod oczy sama chętnie bym wypróbowała :) ajććć już nie pamiętam nawet kiedy robiłam sobie takie mini spa- przy małej to ciężko :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki pod oczy niestety nie są fajne bo niedawno ich próbowałam

      Usuń
  31. Oh very interesting products
    xx

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsze widzę to pudełko :D i w sumie po nazwie spodziewałam się bardziej relaksacyjnego zestawu, niekoniecznie skoncentrowanego na kosmetyki, ale i tak całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. myślę, że byłabym zadowolona z tego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chcialam sie zglosic do nich ale potem jakis misz masz wyszedł i w sumie jakos zapomnialam o ich akcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Później jakiś drugi etap był coś takiego chyba :)

      Usuń
  35. Zawartość jakaś taka mdła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest OK pod tym kontem że wszystkie produkty zawsze chętnie używam i praktycznie większość codziennie tak jak sól i maseczki do twarzy, niestety płatki były jednak słabe. jeśli chodzi o zawartość to tak jak pisałam w poście była ona skomponowana tylko na spotkanie blogerek a nie do sprzedania :)

      Usuń
  36. Yogi i Pukka! :D ❤ Moje ukochane herbatki! Choć akurat miętowych smaków bym pewnie nie wybrała :D Cieszę się, że przypadły Ci do gustu! ❤

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!