piątek, 27 maja 2016

Chińskie bańki - masaż antycellulitowy i akupunktura

Hej Robaczki :*

W dzisiejszym poście chciałam wam zaprezentować swój najnowszy zakup a mianowicie są to Bańki Chińskie które służą do masażu, akupunktury jak i redukcji cellulitisu.  Zanim je kupiłam dość długo zastanawiałam się czy warto, czytałam wiele opinii i oglądałam mnóstwo filmików na YT o tym jakie mają zastosowania i to jak je używać. Najbardziej chodziło mi o poprawienie wyglądu swojej skóry i redukcji cellulitisu. Bańki Chińskie są ogólne dostępne w każdej aptece za kwotę od 20 zł do 33 zł. Wewnątrz opakowania znajdują się 4 gumowe bańki każda w innym rozmiarze, od malutkiej która jest szerokości na dwa palce do największej która jest ciut większa od dłoni (Kobiecej ;) ). Dodatkowo wewnątrz opakowania znajdują się dwie ulotki informacyjne. W pierwszej mamy instrukcje używania,  jak używać i stawiać bańki,  w jaki sposób działają, jak robić nimi masaż, jak je pielęgnować i czyścić aby posłużyły nam dłużej, z jakiego materiału są zrobione, czyli ogólne informacje dotyczące produktu. Druga ulotka to broszurka dla klienta opisująca od jak dawna w medycynie domowej stosuje się bańki i ich zalety, oraz pełna rozpiska obrazkowa wraz z tabelą która w czysty i przejrzysty sposób pokazuje nam w którym miejscu należy stawiać bańkę jeśli dolega nam jakaś choroba.
NP: Grypa i przeziębienie i inne infekcje oznaczone nr GRT14 i JG11 gdzie pierwszy znajduje się na wysokości mostka a drugi tuż koło łokcia.
Bardzo podoba mi się taki czysty zarys bo czasami może się okazać że branie tabletek na grypę będzie zbędne bo wystarczy nam postawić taką bańkę. Zapraszam was do dalszej części postu, a na koniec opiszę wam moje wrażenia po pierwszym zabiegu.

Tak prezentują się zdjęcia jednej z broszurek, jak widzicie jest kolorowa i bardzo przejrzysta.









A tak prezentują się bańki wyglądają dość niewinnie ale uwierzcie mi że czuć że działają. Tzn o efektach jeszcze nie jestem wam w stanie powiedzieć ale już je używałam.





"DODATKOWO PODAJE WAM INFORMACJE ZNALEZIONE W SIECI TAK ABYŚCIE MOGŁY POZNAĆ WIĘCEJ ZASTOSOWAŃ TAKICH BANIEK I TEGO JAK DOKŁADNIE JE UŻYWAĆ :)


Najczęściej występujące choroby i dolegliwości, do leczenia których można zastosować bańki chińskie akupunkturowe:
  • Grypy, przeziębienia i inne infekcje
  • Dzwonienie w uszach
  • Astma
  • Bóle serca
  • Nadciśnienie tętnicze
  • Utrata przytomności
  • Bezsenność
  • Choroba lokomocyjna
  • Bóle brzucha, wymioty
  • Wzdęcia brzucha
  • Biegunka
  • Czerwonka
  • Hemoroidy
  • Wypadanie odbytu
  • Bóle zębów
  • Bóle karku i szyi
  • Kręcz szyi Ischias
  • Paraliż połowy ciała
  • Impotencja
  • Tracenie nasienia
  • Prostata
  • Czyraki, czyraki mnogie
  • Cellulitis
  • Łuszczyca, neurodermatitis
  • Zapalenie stawu barkowego
  • Bóle stawu kolanowego
  • Skręcenie stawu barkowego
  • Skręcenie stawu łokciowego
  • Skręcenie nadgarstka
  • Skręcenie stawu biodrowego
  • Skręcenie stawu kolanowego
  • Skręcenie stawu skokowego
  • Zapalenie „korzonków", bóle pasa
  • Bóle stawów

Masaż bańką chińską w domu. Jak wykonać antycellulitowy masaż bańką chińską krok po kroku?

Masaż bańką chińską w domu to skuteczny sposób na pozbycie się np. cellulitu. Masaż bańką chińską, wykorzystujący metodę próżniowego zasysania skóry i znajdujących się pod nią tkanek, doskonale poprawia ich ukrwienie, wyraźnie zmniejszając nie tylko skórkę pomarańczową, lecz także rozstępy. Przedstawiamy, jak wykonać antycellulitowy masaż bańką chińską krok po kroku.

Masaż bańką chińską w domu pomoże pozbyć się cellulitu, wymodelować sylwetkę i ujędrnić skórę. Domowy masaż działa szybko i skutecznie, a efekty są widoczne po kilku zabiegach. Aby wykonać masaż antycellulitowy, niezbędny jest komplet gumowych baniek chińskich.
Masaż bańką chińską w domu można wykonać nie tylko w celu redukcji cellulitu. Terapia podciśnieniowa znajduje zastosowanie w leczeniu różnego rodzaju schorzeń, np. bólów kręgosłupa, i przynosi ulgę spiętym mięśniom. W tych przypadkach technika masażu jest taka sama, jak w przypadku masażu antycellulitowego. Jednak do jego wykonania należy poprosić kogoś bliskiego.

Jak wykonać antycellulitowy masaż bańką chińską w domu?
Przed przystąpieniem do masażu, należy oczyścić ciało (np. wziąć prysznic).

Masaż bańką chińską - krok 1
  • W miejsca, które będziesz masować, wmasuj oliwkę – najlepiej z dodatkiem składników antycellulitowych, takich jak: kofeina, l-karnityna, zielona herbata, algi morskie czy wyciąg z bluszczu. Preparat ułatwi płynne przesuwanie bańki po skórze.

Masaż bańką chińską - krok 2
  • Dopasuj rozmiar bańki do miejsca, w którym będzie stosowana i do wielkości swojej dłoni. Musisz ją wygodnie i jednocześnie stanowczo trzymać, gdyż zabieg jest dość intensywny.

Masaż bańką chińską - krok 3
  • Podgrzej bańkę w ciepłej (ok. 40 st. C.) wodzie - najlepiej zanurz ją w całości. Następnie wyciągnij i szybko osusz.

Masaż bańką chińską - krok 4
  • Aby rozpocząć masaż, należy przyssać bańkę do skóry. W tym celu przystaw bańkę do wybranego punktu na ciele, np. na udach, uciśnij dwoma kciukami jej wierzchołek i przyciśnij do ciała. Podciśnienie wytwarzane w bańce pozwoli na przyssanie się do skóry. Początkowo masaż bańką chińską może być bolesny, dlatego warto zacząć od masażu mniejszą bańką i stopniowo przechodzić do większej.

Ile trwa masaż bańką chińską?
  • Masaż każdej partii ciała powinien trwać od 15 do 30 minut. Dla uzyskania pożądanych efektów, należy go wykonywać w odstępach 2-3 dniowych. Aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty, warto przeprowadzić serię 10-12 zabiegów.

Masaż bańką chińską - krok 5
  • Zacznij od usuwania cellulitu na udach - przyssij bańkę nad kolanem i wolno przesuwaj ją ku pachwinie ruchem linearnym: z dołu w górę, w linii prostej, przesuwając się w kierunku zewnętrznej strony nogi. Jeśli na mięśniach ud pojawi się przekrwienie, oznacza to, że bańka rzeczywiście prawidłowo została przystawiona. Jeśli bańka się odklei, zassij ją na nowo. Jeśli na skórze pojawią się siniaki, zmniejsz stopień zassania bańki.
  • Siła ssąca i mechaniczne przepychanie bańki sprawia, że zabieg poprawia: mikrokrążenie krwi w skórze, rozbija tkankę tłuszczową, wygładza oraz ujędrnia skórę.

Masaż bańką chińską - krok 6
  • Aby odessać bańkę, należy delikatnie włożyć do niej palec, by dopuścić powietrze do środka. Nie wolno wyciągać bańki na siłę. Wykonaj masaż na drugim udzie.

Masaż bańką chińską - krok 7
  • Ponownie wykonaj masaż obu ud, tym razem ruchami okrężnymi - bańkę przemieszczaj kolistymi ruchami od kolana w kierunku pośladków, a następnie skieruj ją w stronę kolana i przemieszczaj bańkę ku zewnętrznej stronie ud.

Masaż bańką chińską - krok 8
  • Wykonaj masaż techniką ósemek. Wykonuj bańką ruchy w kształcie 8, kierując się od wewnętrznej do zewnętrznej strony nogi.

Masaż bańką chińską - krok 9
  • Po odessaniu bańki z ud, wykonaj antycellulitowy masaż brzucha. Posmaruj skórę antycellulitowym olejkiem i zassij bańkę w dnolnej części brzucha. Następnie kolistymi ruchami przesuwaj bańkę ku górze (powinnaś czuć lekki opór. Jeśli czujesz ból, oznacza to, że bańka została źle zassana). Pamiętaj, że przy masażu brzucha należy masować zawsze zgodnie z ruchem wskazówek zegara. W ten sposób unikniesz problemów żołądkowych.

Masaż bańką chińską - krok 10
  • Odessij bańkę i wykonaj 10-minutowy ręczny masaż brzucha, kolistymi ruchami."


Źródło: (  KLIK  )

Teraz może wam napiszę jakie są moje pierwsze wrażenia?
Otóż tak jak zalecano naoliwiłam skórę ud i pośladków. Wziełam jedną z większych baniek ale nie największą. Przyssałam ją do skóry swojego "udupienia" i zaczęłam masować.. 
No więc tak na dupce było spoko w sumie śmieszne uczucie :P ale kiedy zeszłam w stronę ud szczególnie od wewnętrznej strony to czułam lekki ból tzn nie że się wyje tylko takie jak by was ktoś podszczypywał. Czy to jest normalne? Otóż tak jeśli czuć to ssanie( Szczypanie) to oznacza że założyliśmy prawidłowo bańkę i że zabieg też wykonujemy prawidłowo. Poprzestałam na 15 min zabiegu na jedno udo z ów moim półdupkiem i na drugą stronę to samo :P. Nie jest to jakoś specjalnie przyjemne ale do wytrzymania. Po pewnym czasie się przyzwyczajamy do tego, tak jak do bólu przy wyrywaniu brwi czy depilacji, że na początku jest ciężko a później nie zwraca się na to uwagi.
 ( Myślę że wiecie o co mi chodzi, bo np kiedyś pierwsze wyrywania brwi sprawiały mnie o lekko przeszklone oczy i uczucie kataru w nosie.. a teraz nic nie czuje podczas ich regulacji :) )

 Dodatkowo mogę wam powiedzieć że wiele dziewczyn mówiło nie tylko o redukcji cellulitisu, ale też o tym że obwód w biodrach, udach, pośladkach widocznie się zmniejszył, jak i też to że skóra stała się jędrna, sprężysta i gładka. Więc jeśli to faktycznie działa to uważam że warto to przetestować na własnej skórze :)

Zabiegi mam zamiar stosować co 2-3 dni nie rzadziej i nie częściej, a jak producent pisze najlepiej takich zabiegów jest zrobić 10-12 czyli po ok 5-6 tyg będzie widać już znaczącą różnicę.
Teraz się zastanawiam bo z jednej strony jest to dość intymne a z drugiej strony chciałabym wam i innym osobą pokazać czy to jest warte poświęcenia czasu. Myślałam nad zrobieniem zdjęci przed jak i po ale nie wiem czy się odważę pokazać wam swoją dupkę i czy wy też będziecie miały ochotę ją oglądać. Dlatego czekam na odpowiedzi w komentarzach  i jeśli będziecie na TAK  to a ja się z tym "prześpię" i zobaczę co zrobię :)


55 komentarzy:

  1. Ja bym chciała zobaczyć zdjęcia przed i po ale to Twoja decyzja :D Słyszałam już o tych bańkach i nawet zastanawiałam się czy nie zakupić ale bałam się, że wywalę pieniądze w błoto :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cała masa zastosowań

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Nigdy nie stosowałam takich baniek ale dużo słyszałam i czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy identyczne ! :) U nas spisały się bardzo dobrze :3 Genialny post. Poklikałabyś u nas ? ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam i ja sobie robię ale tylko zimową porą, bo jednak u mnie przy mojej delikatnej skórze to sporo siniaków jest
    Lubię go choć efektów sporych nie widziałam, bo fajnie masochistycznie tak się poznęcać nad sobą a jeszcze jak my z narzeczonym robimy to we dwoje to już nielam Grey :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojemu Darkowi robiłam delikatnie za to co on nade mną się znęcał :P

      Usuń
  6. Trochę się troche boję takich zabiegów :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie jestem dość odważna przy takich zabiegach o ile robię je sama :P

      Usuń
  7. strasznie drażni takie uczucie "szczypania",więc chyba bym nie wytrzymała tyle minut tego masażu :) Ale o metodzie już kiedyś słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to takie podszczypywanie :) jak słabiej zassiesz bańkę to nie boli :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam
      Sadomaso też czasem musi być hehe

      Usuń
  9. Używam obecnie bańki chińskiej do masażu ud, trzeba się namachać, ale jest coraz lepiej i co najważniejsze nie robię siniaków jak rok temu hihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lepiej jak ktoś robi :) tzn sama jak robię mam wyczucie ale trzeba się namachać tak jak piszesz :)
      Za to mój Darek mi raz robił to się trochę znęcał nade mną :}

      Usuń
  10. Mnie to trochę przeraża... sama nie wiem, dlaczego ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o takich bańkach ale jeszcze nie zdecydowałam się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdziłam że za 30 zł spróbuje, tym bardziej że taki godzinny zabieg w salonie kosztuje ok 100

      Usuń
  12. Słyszałam o tej metodzie, ale nie wiedziałam, ze ma aż tyle zastosowań.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dowiedziałam po zakupie :) w sumie to się ucieszyłam że też można je tak wykorzystać :)

      Usuń
  13. Ja jestem po kursie bańką chińską. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to zrób wpis :) chętnie Zagłębie temat :)

      Usuń
  14. Ja bym się nie skusiła. Już wolę sobie poćwiczyć...
    Te bańki to mi kiedyś mamuśka ogarniała jak byłam przeziębiona. Nieprzyjemne to było straszliwe i po dziś dzień mam złe wspomnienia. Aż mnie nosi jak o tym słyszę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te szklane ogniowe, czy te gumowe chińskie co ja mam :)?

      Usuń
  15. Cellulitu na szczęście nie mam, no i ja w ogóle chudzina:/ kiedyś dostałam zaproszenie na masaż bańką chinśką, ale odmówiłam:) nie wiedziałam nawet, że to ma tak szerokie zastosowanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała być chudziniiii :) tzn gruba to ja nie jestem ale dupke to mam :D

      Usuń
  16. Bardzo dużo zastosowań- ja myślałam by na cellulit spróbować aleee cii jaki cellulit?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jaki cellulit? A co to w ogóle jest :P???

      Usuń
  17. Bardzo dużo zastosowań- ja myślałam by na cellulit spróbować aleee cii jaki cellulit?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jaki cellulit? A co to w ogóle jest :P

      Usuń
  18. Jej :D Troszkę się tego boję :D Ale zainteresowałaś mnie i musze poszukać efektów tego;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję tylko jak mój Darek ma mi robić tym masaż bo nie jest delikatny :D a jak sama robię to jest ok :)

      Usuń
  19. o tych chińskich bańkach już wiele czytałam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i uległam pokusie zobaczymy czy warto było :)

      Usuń
  20. ja już słyszałam co nie co, jestem ciekawa efektów :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam wiele dobrego o tych bańkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja własnie opisywałem ten masaż z nowym produktem lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy o czymś takim nie słyszałam!:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie w wolnej chwili, jednocześnie zachęcając Ciebie do obserwacji!
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie te bańki spisały się na medal (używam ich od ok. roku). Tak jędrnej skóry nie miałam od dawna:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) a używasz tylko oliwki czy innych produktów też? I ile trwa masaż jednej nogi :)?

      Usuń
  25. Oj, ostatnio zaczełam zauważać, że coś dzieje się na udach. Przydałyby mi się takie bańki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam dużo ale jeśli w tak łatwy sposób mogę poprawić wygląd skóry to czemu by nie? :) tym bardziej że bańki są tanie :)

      Usuń
  26. Nie próbowałam nigdy, ale u mnie pewnie by bolało... Ale tak jak piszesz, to na pewno kwestia przyzwyczajenia. Depilator też na początku był straszny :)
    ps. bardzo ciekawy blog, z chęcią dołączam do obs :)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!