czwartek, 19 maja 2016

DENKO Kwiecień-Maj

Hej Kochane :*


dziś pokażę wam co zużyłam na przełomie kwietnia z początkiem maja nie jest tego jakoś bardzo dużo ale zawsze coś :). Niektóre produkty służyły mi przez kilka miesięcy i dopiero teraz je zużyłam :)



LACRIMAL
nawilżające krople do oczu


Krople otrzymujemy w kartonowym opakowaniu które zawiera dwie buteleczki 2x5ml ( każdą z buteleczek po otwarciu należy zużyć w ciągu 30 dni) . Koszt kropli to ok 11 zł za całe opakowanie. Z racji tego że moje patrzałki są czasami przesuszone i mam uczucie jakby mi ktoś piasku nasypał w oczy,kupiłam krople które za zadanie mają nawilżać i imitować nasze naturalne łzy. Aplikacja jest bardzo łatwa i nie stwarza żadnego problemu. Używanie kropelek też nie niesie za sobą dyskomfortu ponieważ nie podrażnia i nie uczula a przy regularnym stosowaniu czuć że po całym dniu pracy oczy nie są ani suche ani bardzo przemęczone. 

Czy kupię ponownie? TAK 


EKOLOGICZNY SOK Z ALOESU
 


Sok otrzymujemy w szklanej ciemno brązowej butelce. Zawartość Aloesu to 99.99%, a 0.01% to kwasek cytrynowy. Po otwarciu  należy zużyć go w ciągu 21 dni i przechowywać w lodówce. Dawkowanie  25ml dwa razy dziennie minimum półgodziny przed posiłkiem. W sumie taki sok nie ma mocnego i wyraźnego smaku, raczej jest bezsmakowy lekko kwaskowy. Stosowałam go rano na czo jak i również jako dodatek do różnych maseczek. Zauważyłam że przy codziennym stosowaniu go mój metabolizm się poprawił również bardzo dobrze działał na moją skórę. Tak naprawdę jest to produkt wszechstronny do wielofunkcyjnego zastosowania. Cena za 500 ml to koszt ok 18 zł

Czy kupię ponownie? TAK


L'Oréal Paris 

Revitalift Filler [HA]



L'Oréal Paris Revitalift Filler [HA] -  Skoncentrowane serum hialuronianowe wypełniające zmarszczki. Produkt zawiera mocne stężenie kwasu hialuronowego które napina, wygładza skórę i dodatkowo zwęża pory. Serum dostałam w gratisie do zakupów ( etykietę zdarłam jak siedziałam kiedyś w łazience z maseczką i mi się nudziło :P ). Bardzo mocny i silnie działający produkt po kilku dniach od stosowania widać wyraźnie zwężone pory. Serum stosowałam 3 razy w tyg na całą twarz i dekolt. Bardzo fajna aplikacja na dole buteleczki znajduje się przycisk którym wydostajemy odpowiednią ilość produktu, kilka kropel wystarczy aby pokryć całą buzię i dekolt. Jego pojemność to tylko 16 ml i kosztuje aż 45 zł. Jest to drogi produkt i sama gdybym miała go kupić do testów raczej bym  tego nie zrobiła, natomiast miałam możliwość przetestowania go i wiem że jest on wart swojej ceny. Napewno nie będzie się nadawał dla młodszej grupy dziewczyn bo będzie za mocne, tylko już takiej tej prawie 30+ i wyżej.
 Czy kupię ponownie? Może (samo działanie jest świetne ale cena za tak małą ilość kosmiczna, więc jeśli się trafi na promocji to jak najbardziej TAK

LANCOME
krem korekcyjny 
do wygładzenia konturów


Przy okazji zakupów  w Sephora dostałam próbkę tego kremu i serum z tej samej serii (które jeszcze nie próbowałam). Całkiem fajny i lekki krem. Szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż. Ale to wszystko co jestem w stanie wam powiedzieć o nim ponieważ no nie oszukujmy się po jednym użyciu nie jestem w stanie wam powiedzieć czy krem jest wart swojej ceny i czy faktycznie  spełnia swoje zadanie. Krem możecie dostać stacjonarnie w Sephora lub na iperfumy cena za 30ml to 169zł, a za 50ml 298zł. Więc ceni się bardzo.. nawet jeśli jest to dobry produkt to za taką cenę myślę że można kupić kilka równie dobrze działających kremów

Czy kupię ponownie? NIE


YVES  ROCHER
żel pod prysznic


Yves Rocher - żel pod prysznic magnolia z chin 200ml. Uwielbiam żele pod prysznic marki YR. Pięknie pachną, dobrze się pienią i niesamowicie nawilżają. Kosztują ok 8 zł jak dobrze pamiętam a mimo nie za dużej pojemności są naprawdę bardzo wydajne. Nie wiem co tu napisać jeszcze większość je zna i pewnie też lubi.

Czy kupię ponownie? TAK


JOANNA NATURIA
Peeling myjący z pomarańczą
wygładzający


To są jedne z tych peelingów które bardzo lubię, miałam chyba już wszystkie warianty zapachowe i każdy jest fajny na swój sposób. Delikatnie zdzierają i nadają się do codziennej pielęgnacji jako zwykły żel. Fajnie, słodko owocowo pachną i dość dobrze się pienią. Cena to coś ok 3 zł  w biedronce kiedyś były na promocji za 1.99 to kupiłam wszystkie zapachy jakie mieli :P

Czy kupię ponownie? TAK


BEBEAUTY
płyn i żel do kąpieli
Róża i mleczko kokosowe


Kolejny mój  Biedronkowy ulubieniec który robi fajną pianę w wannie, delikatnie nawilża. Jest bardzo wydajny przy czym tani jak barszcz, bo buteleczka 1,5 L kosztuje nas ok 5 zł dostępny jest w biedronce w kilku innych wariantach zapachowych. Może jakoś większych działań w pielęgnacji skóry nie posiada ale nie robi jej krzywdy a chyba każda z nas lubi moczyć kuferek z dużą ilością Pianki :)

Czy kupię ponownie? TAK



BEBEAUTY
rozgrzewająca sól do stóp

Pisząc krótką recenzję tego produktu sama się śmieję do siebie... Bo dopiero teraz zauważyłam że ta sól była przeznaczona do stóp.. Ja ją używałam zwyczajnie do kąpieli :). Bardzo lubię markę BeBeauty, ostatnio coraz bardziej zaskakują mnie swoimi dobrymi produktami. Mimo że sól jest przeznaczona do pielęgnacji stóp to bardzo fajnie sprawdziła się jako dodatek do zwykłej kąpieli całego ciała. Nie podrażnia i nie uczula, bardzo wydajna i tania 600g produktu kosztuje coś chyba w granicy 3.49zł w każdym razie nie więcej niż 4 zł :)

Czy kupię ponownie? TAK


ELMEX
Pasta do zębów przeciw próchnicy

Jest to jedna z moich kilku ulubionych past do zębów. Dorze czyści, łagodzi stany zapalne, nie podrażnia nawet te najbardziej wrażliwe zęby ( czyli takie jak ja mam ). Jest delikatna w smaku i nie wywołuje uczucia pieczenia w buzi tak jak to niektóre ostro-miętowe pasty lubią robić. Cena za 75ml to koszt ok 13 zł często jest w rossmannie na promocji za 8 zł. A nieraz udaje mi się ją dorwać za 5zł i wtedy robię duży zapas.

Czy kupię ponownie? TAK



Satin Care
żel do golenia
Lawenda


Uwielbiam żele do golenia marki Gillette od Satin Care. Idealnie zmiękczają włoski, dzięki czemu maszynka dosłownie sunie po skórze, jest bardzo delikatna nawet przy depilacji okolic intymnych nie podrażnia ich. Jest bardzo wydajna i przy tym nawilża skórę.  Takie opakowanie przy goleniu co drugi dzień wystarcza mi na kilka miesięcy cena regularna to ok 18 zł często można ją dorwać na promocji za cenę ok 11zł.
Nie lubię zaś pianek do golenia które szybko się kończą i wysuszają skórę.

Czy kupię ponownie? TAK

Neutrogena
Spray do stóp
antypespirant


Powiem wam że jakoś ten produkt mnie nie zachwycił. Otóż mam problem że moje stopy się pocą nawet jak noszę japonki. Niemiłosiernie mnie to drażni dlatego szukam różnych specyfików które ten problem zwalczą. Ten sprej nie robi nic... nie pomaga ani nie działa na to by stopa się mniej pociła ani nic innego. Totalny bubel, Nie będę się jakoś specjanie rozpisywać nad nim bo nie mogę nic o nim napisać oprócz tego że jak na taki kosmetyk to się trochę ceni bo kosztuje 15-22zł w zależności od drogerii.

Czy kupię ponownie? NIE

MARION
Serum odmładzające
Do włosów osłabionych i zniszczonych 


Z racji tego że bardzo sobie cenię markę MARION za produkty do włosów sięgałam i po to serum. No ale niestety ten produkt się nie sprawdził, sklejał włosy w strąki i nic więcej. Po ich rozczesaniu włosy nie były zbytnio przyjemne w dotyku. Muszę też zaznaczyć że jest on słabo wydajny wystarczył mi tylko na kilka użyć. Troszkę się rozczarowałam bo inne produkty które mam lub miałam z tej firmy sprawdzały się świetnie. Serum dostajemy w szklanej butelce z pipetką, ma pojemność 18ml kosztuje ok 6-8zł.

Czy kupię ponownie? NIE

PUREDERM
Miód
krem do rąk


O tym kremiku już pisałam i odsyłam was do jednego z wcześniejszych postów ( KLIK )



SEPHORA
Podkład
30 medium


Całkiem przyjemny podkład który dostałam w formie próbki w odcieniu 30 medium.  Według producenta jest to podkład kryjący niedoskonałości o 10 godzinnej trwałości
  • perfekcyjny makijaż
  • Efekt "drugiej skóry"
  • satynowe wykończenie
 Jest to fajny podkład i faktycznie ma satynowe wykończenie ale nie powiedziałabym aby dawał efekt takiej typowo "drugiej skóry", utrzymuje się dość długo ale do 10 godzin mu troszkę jednak brakuje. Próbka wystarczyła mi tylko na jedno użycie więc ciężko mi stwierdzić jak podkład zareagował by teraz przy innej pogodzie i zmieszany z innymi kosmetykami do makijażu. Ogółem jest niby ok, ale jak wspominałam przy kremie... coś co użyje tylko raz nie jestem w stanie precyzyjnie ocenić.

Czy kupię ponownie? NIE WIEM

w projekcie denko znalazły się też dwa opakowania wód perfumowanych jeszcze mają coś na dnie :) więc tylko wrzuciłam do zdjęcia pudełeczka aby zwyczajne się ich pozbyć z torby na denko :). A wy znacie któreś z tych produktów? jak u was się sprawdzają a może coś innego polecacie?

52 komentarze:

  1. Taki sok z aloesu kupowalam zawsze w SUperPharm, bo często tam jest za dyszkę na promocji. Raz włożyłam do butelki palec, bo potrzebowałam odrobinę, zeby posmarowac skorę i się zepsuł :D Na drugi dzień był spleśniały. Więc nie polecam wkładac paluchów do butelki haha :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko to z sp nie jest 99.99% z tego co pamiętam w składzie ma cukier :P

      Usuń
  2. znam tylko peeling Joanny i zdecydowanie lepsze są dla mnie Tutti frutti jeśli nie znasz to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum hialuronowe mnie zaciekawiło :) Jak dorwiesz na promocji to daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja polecam peelingi z naturia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten peeling z Natury/Joanny. Bardzo dobry. Tzn stosuję go do buzi i sprawdza się świetnie. A zapach tez ma obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogółem rzadko kiedy kupuję typowe peelingi do twarzy:) zazwyczaj używam te same co do ciała chyba że są mocnymi zdzierakami to już nie :)

      Usuń
  6. Taki tani peeling Joanna Naturia. Szukałam u siebie tego peelingu i nie było :/ Ja też bardzo lubię sól do kąpieli Bebeauty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są dostępne w każdej drogerii tylko różne ceny mają :)

      Usuń
  7. Nie zauważyłam wcześniej tej soli. ;) Pastę Elmex namiętnie używałam w dzieciństwie. Obecnie wybieram Sensodyne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jesze używałam tooth mouse I duraphat 5000
      Ale to już są drogie pasty specjalistyczne które muszę używać

      Usuń
  8. Sporo zużyłaś, miałam tylko ten peeling z Joanny i miło go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe to serum z Loreala, no i tej soli rozgrzewającej nigdy nie widziałam, jestem bardzo ciekawa tego rozgrzewającego efektu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie zauważyłam różnicy pomiędzy innymi solami :)

      Usuń
  10. Niestety żadnego z powyższych produktów nie uzywałam :(/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Oprócz pasty elmex to nic nie znam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elmex to jedna z najlepszych past pod kątem dbania o zęby nie szkodzi przynajmniej :)

      Usuń
  12. Bardzo duże denko, u mnie serum z Marion również się nie sprawdził a kupiłam go bo również cenie sobie tą markę a na włosach sprawdza się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat to serum jest słabe :) czyli nie jestem sama :)

      Usuń
  13. Właśnie stosuje ten płyn do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny :) W sumie wszystkie trzy warianty zapachowe lubię:)

      Usuń
  14. haha ja też nie zauważyłam, że ta sól jest do stóp:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj jak pisałam post to przeczytałam :p

      Usuń
  15. Gratuluje zużyć :) ja przestałam denkować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam żadnego z tych produktów ;) Pomyślę nad zakupem soku z aloesu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sok jest świetny ale zawsze sprawdzam skład :)

      Usuń
  17. Żele z YR mam i często do nich wracam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. żele z YR uwielbiam magnolie też miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te peelingi myjące, szczególnie wersję truskawkową :)

    OdpowiedzUsuń
  20. krem korekcyjny taki drogi a słabe efekty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to była próbka ale raczej się nie skuszę żeby zobaczyć czy działa przy dłuższym stosowaniu :P

      Usuń
  21. Także bardzo lubię pastę Elmex, a te peelingi z Joanny są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Peelingi myjące są super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jedyne do czego moge sie odniesc to produkty kapielowe, ale dla mnie to takie sredniaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę spróbować tego soku z aloesu, ostatnio w sklepie zielarskim zastanawiałam się po który sięgnąć...a wybór był tak duży, że w końcu wyszłam z niczym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo do wyboru :) każdy ma swoje działanie dobroczynne :) ale trzeba zwracać uwagę na skła, kilka razy się skusiłam na cenę a skład był kiepski :}

      Usuń
  25. Spore denko, a ja nic z niego jeszcze nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!