poniedziałek, 23 maja 2016

KOBO - professional

KOBO
MATTE LIQUID
LIPSTICK


Hej Myszki :*

Na samym początku musicie mi wybaczyć taką formę zdjęć :). Wiem plener jest wyjątkowo urokliwy :P, akurat trafiła się wolna chwila w pracy to stwierdziłam że zrobię zdjęcia i napisze post :)
Dziś pogoda typowo plażowa temperatura sięga 30° :), wszyscy się gotują a ja w pracy bez klimatyzacji mam ok 18° :P
W dzisiejszym poście chciałam wam zaprezentować matową pomadkę w płynie od Kobo w odcieniu 402-watermelon juice.



Od producenta:
Trwała, matowa pomadka z odżywczym masłem morelowym i kompleksem polimerów utrzymujących ją na ustach. W celu utrwalenia matowego efektu po aplikacji odbić nadmiar pomadki chusteczką.


MOJA OPINIA

Pomadkę kupiłam już jakiś czas temu ( kilka miesięcy ) i służy mi do teraz a co ciekawe nie widzę zużycia :). Kupiłam ją w jednej z drogerii Natura w szafie z produktami Kobo akurat była promocja i zapłaciłam coś w granicy 7.99 zł regularna cena to 14.99 zł za 9ml produktu. Od otwarcia mamy 12 miesięcy na zużycie.

Opakowanie: Zwyczajne, klasyczne i całkiem przyjemne dla oka :). Jest niewielkich rozmiarów, więc wejdzie nawet do malutkiej torebki :). Aplikator jest bardzo przyjemny, mięciutki i wygodny w użyciu podczas nakładania produktu.

Konsystencja: Z początku lekka i kremowa a po chwili delikatnie zastyga. Producent zaleca odbicie nadmiaru produktu w chusteczkę aby utrwalić matowy efekt, przyznam się szczerze że czasami to stosuję a czasami zostawiam tak jak jest i nie odciskam nadmiaru pomadki. Sama pomadka nie jest jakoś mocno matowa, bez względu na to czy ją "odciśniemy" czy też nie. Bardziej powiedziałbym że daje ona efekt takiego "półmatu" ale i tak ładnie wygląda :)

Kolor jest cudowny, intensywny i taki soczysty. Jest piękny :)
Chciałam wam zrobić zdjęcie jak prezentuje się na ustach ale stwierdziłam że między ludźmi i klientami nie będę robić "dziubka" do telefonu :)


Pomadka bardzo ładnie prezentuje się na ustach, praktycznie nie czuć że coś na nich mamy. Jak dla mnie trwałość jest na plus bo na moich ustach potrafi wytrzymać czasami do 2 godzin ( bywa że nawet wytrzymają 3 godziny jeśli jako podkład użyje duraline). 
Pomadka ładnie i równomiernie schodzi z ust, dzięki czemu nawet jak zostanie częściowo "zjedzona" to usta dalej wyglądają estetycznie. Pigmentacja jest bardzo mocna wystarczy jedna warstwa aby pokryć usta. Mimo że jest to matowa pomadka to nie wysusza ust tak jak inne, w moim przypadku jest ono prawie nie wyczuwalne i pojawia się późnym wieczorem gdy przez cały dzień poprawiam i noszę pomadkę.

Wiem że istnieją  pomadki które u niektórych wytrzymują do 6 godzin.... ale ja osobiście mam problem z pomadkami bo dosłownie wszystkie zjadam w ciągu 30-40min...( czasami szybciej ) jakieś tam pojedyncze wytrzymają dłużej ale jest to może ta godzina maks. Jedynie pomadka z kobo daje radę ;). A uwierzcie mi że próbowałam stosy pomadek i większość rozdałam, a ja przestałam inwestować w drogie produkty z tej kategorii bo i tak wiem że będzie klapa :P

Na koniec aktualizacja ;) po powrocie z pracy do domu, zaliczyłam relaks w wannie i stwierdziłam że jednak zrobię wam zdjęcie samej pomadki na ustach :) całego makijażu już mi się nie chciało od nowa robić :P Jak widzicie różnica jest spora jeśli chodzi o swatche na dłoni a to jak prezentuje się na ustach :)





60 komentarzy:

  1. Muszę się z nimi zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wyszedł trochę ciemniejszy na zdjęciu niż faktycznie jest :) na ustach jest bardziej stonowany niż na dłoni :)

      Usuń
  3. Fajnie, że tak dobrze się sprawdza i jesteś zadowolona z trwałości:) U mnie to też najcześciej max 3:) pewnie dlatego, że mam skłonność do pocierania o siebie wargami;) Ciekawa jestem czy u mnie by nie wysuszała bo moje usta są kapryśne:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie tylko ta tyle wytrzyma, oczywiście jak dodam duraline bo tak to z 2 godzinki :P a całą reszta no powiedzmy tak te lepsze 30-40 min, tam się mi raz trafiła co godzinę na ustach była. A rekord to astor 10min i po ptokach... pomalowałam się, wyszłam na busa, wsiadłam i do lusterka chciałam zobaczyć czy "zęby nie w szmince" i już jej nie było :D

      Usuń
  4. Zaopatrzę się w tę pomadkę ale wybiorę inny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest piękny, podobają mi się takie, ale boję się je nosić 😉 bez klimy i 18 stopni ? Zimno masz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zimno :P ja w bluzie w pracy siedziałam :P ale to przez chłodnie jak chodzą. W zimie mam ciut cieplej niż na polu przy mrozach tak z 5do 8 stopni maks jak grzejemy :P
      jak chodzi o kolor to ja też zawsze się bałam ale stwierdziłam a co tam :) i dobrze się w nim czuje :)

      Usuń
  6. Za mocny kolorek jak dla mnie :)
    Wolę coś bardziej w stylu Nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój jedyny taki mocny kolorek :) Nudziaki uwielbiam :) tylko żałuję że wszystko tak krótko się trzyma na moich ustach. Więc postawiłam na coś mocniejszego co po częściowym "zjedzeniu" pomadki będzie choć trochę podkreślać usta :). Od nałożenia po jakieś godzinie zaczyna się robić bardzo delikatna przynajmniej u mnie :)

      Usuń
  7. Pomadka ładna chociaż ja nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu lubię :) ale też nie używam codziennie :)

      Usuń
  8. Jestem fanką mocnych, wyrazistych i soczystych odcieni, także z chęcią przyjrzę się bliżej marce KOBO, szczególnie kiedy piszesz, że ta pomadka nie wysusza ust oraz jest dość długotrwała :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na moje usta jest trwała bo sa takie pomadki np astor ktora na moich ustach wytrzymuje 10 min :P

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że moje usta takie malutkie są :P górnej wargi to ja prawie nie mam :)

      Usuń
    2. Ale powaga jak się uśmiecham to górną warge prawie nie widać, taką cienką kreskę ino :P

      Usuń
  10. Musiała bym zobaczyć inne odcienie bo ten nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak na początku myślałam że to będzie tylko ozdoba kosmetyczki bo raczej lubię delikatne kolorki :) ale jakoś ten jak sie 2-3 razy umalowałam to mi bardzo przypadła do gustu :)

      Usuń
  11. Nie słyszałam ani o tym produkcie, ani o firmię, ale śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam ani o tym produkcie, ani o firmię, ale śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie ze dugo sie trzyma, ale jak na matowa to troche mocno sie swieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie użyłam chusteczki tylko zaraz po nałożeniu zrobiłam zdjęcie :) dlatego też napisałam że nie jest taka do końca matowa :) pewnie też dlatego tak ust nie wysusza :)

      Usuń
  14. Kobo ma dobre produkty, miałam kilka i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z większości ich produktów jestem zadowolona :)

      Usuń
  15. Kurcze, tyle ostatnio słyszę o kosmetykach z KOBO. Chyba czas je przetestować.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie testowałam, ale z tych co mam jestem zadowolona :)

      Usuń
  16. Ciekawy produkt, mam kilka produktów z kobo i lubię bardzo :)
    Dodaję blog do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda ładnie :) z kobo jeszcze nie miałam żadnej pomadki, ja teraz choruję na odcienie nude :3
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nudziaki kocham ale chciałam mieć taką jedną wyrazistą :)

      Usuń
  18. Dobrze że trzyma się tak długo, patrząc oczywiście na te, które już próbowałaś. Ja mam teraz pomadkę z Lovely i powiem, że też trzyma się całkiem nieźle, a pracuję w bardzo kiepskich warunkach, bo przy zamrażarkach i wiecznie mam problem z tym, że kolor mi szybko znika. Ta jednak trzyma się i przez 3 godziny. Gorzej, że moje usta po 3 godzinach nie wyglądają najlepiej bo wysychają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mamy podobne warunki pracy :) wprawdzie ja nie przy zamrażarkach ale przy chłodniach :)

      Usuń
  19. Chętnie wypróbuję tą pomadkę. Kolor bardzo ładny a firmę kobo bardzo lubię :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też lubię produkty kobo choć nie wszystkie testowałam.:)

      Usuń
  20. Chyba nigdy nie miałam nic z kosmetyków Kobo;) Całkiem fajny, intensywny odcień;) Jak będę w Naturze, to przyjrzę im się bliżej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne :) wprawdzie ten odcień jest dość odważny ale bardzo dobrze się w nim czuje :)

      Usuń
  21. oo mam ją <3
    i uwielbiaaaaaaaaam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja lubię takie soczyste kolorki :) super :)

      Usuń
  22. Kolorek extra, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam, ale ciut, ciut jaśniejszy :D Twój kolorek jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mama taką z takim samym kolorem i również jestem zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolor wybrałaś:). Ja z Kobo miałam tylko jeden kosmetyk i był to połyskując cień do powiek, ale nie sprawdził się należycie;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kobo mam kilka produktów i te co próbowałam były ok :)

      Usuń
  26. Mam pomadkę tej firmy i muszę powiedzieć że na tą chwilę jest moją ulubioną.

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!