wtorek, 31 maja 2016

Moje nowości kosmetczne + sprawdzone produkty (inaczej moje zapasy pielęgnacyjne)

Hej Robaczki :*
Dzisiaj pokaże wam wszystkie moje zapasy z pielęgnacji ( kolorówka będzie innym razem ) większa część produktów to kosmetyki których jeszcze nigdy nie używałam lub używałam podobne ale z innych firm. Są to produkty które udało mi się dostać na promocji, przynajmniej większość tych kosmetyków była w niższej cenie niż normalnie. Kosmetyki kupione przez ostatnie ok 2 miesiące :). Wszystkie są nowiutkie, świeżutkie i jeszcze nie otwierane, recenzje będą się pojawiać w trakcie gdy któreś z kosmetyków zacznę używać :) Każdy produkt bardzo krótko opiszę ( tzn co do czego jest i czy już miałam czy jeszcze nie :) )



1. Zacznijmy od Baniek Chińskich które kupiłam ok tydzień temu.  Kupiłam je pod kątem poprawienia wyglądu swojej skóry, szczególnie na udach, pośladkach i brzuchu. Ale będę też je stosować w razie jakiegoś schorzenia oczywiście jeśli będzie taka potrzeba :)
Cena: 20-30 zł 





2. Skoro kupiłam Bańki Chińskie to przy ich używaniu jest potrzebna oliwka lub coś innego bardzo tłustego aby masaż był mniej bolesny i ułatwiał przesuwanie się baniek. Dlatego sięgnęłam po Olejek do masaży Antycellulitowy z Gren Pharmacy herbal cosmetics. Nigdy go jeszcze nie miałam więc jestem ciekawa jak działa.
Cena: 11.99





3. Z czystej ciekawości i spontanicznie kupiłam też bandaże z firmy Marion ponieważ z tego typu produktem jeszcze nigdy się nie spotkałam a jestem ich strasznie ciekawa. Kupiłam dwie wersje jedne są na ciepło a drugie na zimno. A że cena była niska to się skusiłam :)
Cena: 5.99 (promocja) 




4. Skoro jesteśmy przy produktach marki Marion to kolejnymi produktami są Olejki Orientalne do włosów. Posiadam 3 warianty (na zdj. są dwa ponieważ ten ostatni jest już na wykończeniu w łazience )
  • Wzmocnienie włosów - kokos, tamanu
  • Regeneracja włosów - jojoba, słonecznik
  • Odżywienie włosów - macadamia, ylang-ylang
mianowicie te olejki są świetne, działają jak jedwab do włosów który nie skleja włosów i przy okazji są bardzo tanie i wydajne. Recenzja wkrótce..
Cena: 4-5 zł




5. Kolejny Produkt od Marion to złuszczający zabieg do stóp w skarpetkach. Ten produkt też mnie zaciekawił wiele firm wypuściło taki produkt na rynek, ale żadnego nie próbowałam ( z tego typu zabiegu próbowałam felerne rękawiczki ale to z innej firmy) Marce Marion jakoś bardziej ufam i liczę na to że się nie zawiodę. W opakowaniu są dwa komplety skarpetek (dla niej i dla niego) więc fajny sposób na relaks we dwoje :)
Cena: 7.99



6. Teraz dwa kolejne produkty do pielęgnacji stóp, ponieważ moje stopy są złośliwe i potrafią się pocić nawet w japonkach jak i bez jakiegokolwiek obuwia. Sięgnełam po dwa produkty na które liczę że mi pomogą. Z takich stopowo-antypespiranto-zasypkowo produktów przeszłam przez całą masę i zawsze kończyło się fiaskiem.. Zobaczymy jak będzie teraz.
  • Medispirant żel
  • Zasypka do stóp z kwasem Bornym 
Cena: Żel - 22 zł, Zasypka - 8 zł  


7. Ecocera Puder Ryżowy, kupiłam go bo czytałam wiele pozytywnych opinii na jego temat, a mój Fixer jest już w 1/2 zużyty  więc sięgnęłam po ten z ecocery bo z tej marki jeszcze nigdy nic nie miałam
Cena: 14.99



8. Paese serum potrójny kwas hialuronowy 1,5 %. Tego produktu zacznę używać kiedy wykończę swoje 3 serum z Delia :) kupiłam go z kuponem rabatowym z tego co pamiętam było to  -30% lub -40%. Zastosowanie ma duże w pielęgnacji całego ciała, włącznie z włosami. Jestem go również bardzo ciekawa :)
Cena: ok 30 zł ( promocyjna )





9. LIFE - 3 mydełka w płynie 
  •  Mleko i miód
  • Oliwka
  • Migdał
Kupione w SP za punkty z karty + dopłata, za każdy dałam 1 zł więc czemu miałabym nie skorzystać? :D Tym bardziej że jak w domu jest kilka osób to takie produkty szybko schodzą. Nie podam wam ceny regularnej bo jej nie znam :)





10. Life odplamiacz w sztyfcie. Nigdy nie miałam tego typu produktu ale czasami coś takiego może być bardzo przydatne i dodatkowo idealnie mieści się do torebki. Więc zawsze w razie draki mamy ratunek dla naszych ciuchów. Przydatny gadżet a czy skuteczny zobaczymy :)
Cena: ok 5 zł



11. Herbal Care 91% naturalnych składników krem nawilżający z Aloesem dzień/noc. Nigdy nic nie miałam z tej firmy ale podobno dużo osób sobie chwiali te produkty więc, kupiłam gdy nadarzyła się okazja i był na promocji coś ok 9 zł
Cena: ok 13 zł ( standardowa )




12. NiveA Q10 plus Krem przeciwzmarszczkowy - eliksir energetyzujący, skóra szara i zmęczona. Ten krem dostałam w prezencie, sama pewnie bym sobie go nie kupiła bo średnio lubię kosmetyki Nivea jest tylko kilka które od czasu do czasu używam.
Cena: 35-40 zł 



13.  Organic Shop 99.99% pochodzenia naturalnego- Organiczny scrub do ciała cukier trzcinowy. Nigdy nie miałam nic z tej marki ale będąc w jednej z moich ukochanych Krakowskich drogerii kupiłam kilka produktów które w innych drogeriach ciężko dorwać lub nie ma ich wcale.
Cena 8.99 zł  ( z moim kuponem rabatowym dałam -20% czyli coś ok 6.20 jak dobrze pamiętam )




14. Biała Glinka  Your natural side tego typu produkty zna większość z was :) miałam kilka glinek ale zawsze z innych firm. Tym razem sięgnęłam po firmę której nie znam :).
Cena: 14.99/ 100g ( cena z rabatem 11.99 zł )






15. HYDROLAT z Róży - Bułgarski bez konserwantów
kupiłam go jako ulepszacz do glinki zobaczymy jak razem będą się komponować
Cena: 14.99/ 200ml ( cena z rabatem 11.99 zł )





16. Nacomi  Olej Avocado 100% kolejny dodatek do maseczki z białej glinki. Dodatkowo olejek można stosować na włosy, paznokcie i do kąpieli. Nigdy nie miałam styczności z marką Nacomi ale jest to 1 z 3 produktów które z tej marki kupiłam.
Cena 8.99/30ml ( cena z rabatem ok 6.20 )




17. Nacomi -  Naturalne masło she. Kolejny już drugi produkt tej marki którego również jestem bardzo ciekawa. Dużo się naczytałam o tej marce i powiem wam że oczekuje pozytywnej recenzji po ich testowaniu :). Mam nadzieję że się nie zawiodę
Cena 12 zł ( cena z rabatem ok 10 zł )




18. Ostatni 3 produkt Nacomi to Arganowy krem pod oczy przyznam się wam że już go użyłam bo wykończyłam krem z Eveline i już conieco wiem o nim. Jedyne co wam mogę powiedzieć to to że jak narazie jestem zadowolona a recenzja się pojawi jak go jeszcze trochę poużywam ;)
Cena: ok 24zł ( po rabacie zapłaciłam ok 19-20 zł )




19. Tołpa ujędrniający krem pod oczy 40+ chiałam oczywiście kupić krem na promocji taki do 30+. Będąc w HEBE była promocja na kosmetyki do pielęgnacji -40%. Oczywiście wszystkie wiecie jak taka promocja wygląda że wszystkie kosmetyki latają wszędzie i jest to wszystko tak skopane jak by tam tornado przeszło. Mało tego ciężko dorwać się do półki. I zauważyłam ostanią taką zosie samosie na półce przy 30+ złapałam wsadziłam do koszyka i poszłam zapłacić a w domu się okazało że to ktoś przełożył bo krem jest dla kobitek 40+. Ale myślę że mi nic nie będzie mimo że jeszcze tej 30 nie mam choć się już zbliża :P. Oczywiście z tołpy też nigdy nic nie miałam więc gdy skończę nacomi to sprawdzimy ten :)

Cena ok 22 zł ( cena na promocji w hebe 12zł )



20. CLINIQUE nawilżający krem na dzień. Kupiłam go z myślą o tym jak pojadę gdzieś i będę potrzebować kremu. Zamiast standardowego o pojemności 50ml wybrałam miniaturkę. Drugim powodem była ciekawość ponieważ samą markę znam ale jakoś nigdy nie używałam kremów ani innych kosmetyków od nich, jakoś wydawały mi się drogie. Stwierdziłam że od czegoś trzeba zacząć więc kupiłam wersję mini
Cena: 29zł/15ml




21. Pianka do mycia twarzy biały jeleń tych pianek kupiłam dwie szt ( jedna jest u Darka ) ponieważ większość myjących produktów do twarzy bardzo drażni mi oczy tak że szczypią i łzawią sięgam po łagodne produkty. Pianki do mycia twarzy są moim niezbędnikiem i tylko one sprawiają że nigdy jeszcze mi się nic nie działo. Jeśli macie wrażliwe oczy to ten produkt jest dla was.
Cena: ok 10 zł (kupione na promocji w Hebe za 5 zł z grosikami :P )



22. Perfecta płyn do higieny intymnej. W tych okolicach zawsze używam tego typu produktów. Oczywiście lubię sobie zmieniać, zazwyczaj wykończę jakiś i kupuję następny z innej firmy lub w innej tonacji zapachowej. Z Perfecty jeszcze nie używałam :)
Cena: ok 12 zł





23. SALLY HANSEN
  • Nailgrowth Miracle - odżywka przyspieszająca wzrost paznokci ( mogę napisać że bardzo dobrze ją znam i szczerze polecam recenzja się pojawi )
  • Imstamt cuticle remover - preparat do usuwania skórek, jestem ciekawa jak działa
Cena: ( już nie pamiętam dokładnie ale kupowałam je na promocji w Rossmannie -49%, więc obie wyszły lekko ponad 10 zł )



24. Ziaja de-makijaż dwufazowy płyn do demakijażu oczu. Kupiłam dwie buteleczki w cenie 2.99 zł za szt ma promocji w hebe -40%
Cena: 5-6 zł (regularna)



25. Altera naturkosmetyk mit bio-olivenöl krem pod oczy na bazie winogrona i białej herbaty. Ten krem dostałam w prezencie. Będzie to mój taki awaryjny krem. Póki co nie otwieram go datę ma długą to może leżeć :) zdjęcie jest inne niż reszty tzn w innym tle bo zapomniałam o nim :)



Stosowałyście któreś z tych kosmetyków? Jeśli tak to czekam na wasze opinie lub jeśli pisałyście recenzje o którymś to podajcie link w komentarzu :)


76 komentarzy:

  1. Z Twoich zapasów znam jedynie płyn do demakijażu Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja większość mam po raz pierwszy :) dopiero je będę poznawać :)

      Usuń
  2. Nazbierało się:D z tego wszystkiego znam tylko olejki Marion (dla mnie bez rewelacji) i żel do skórek który z kolei bardzo lubie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dobrze działają bo nie obciążają mi włosów a mają tendencje do przetłuszczania się. Zel do skórek jest w fazie testowania :)

      Usuń
  3. Krem pod oczy jest super jak dla mnie, za to płyn z Ziaji mi bardzo podrażniał oczy - nie lubiłam go :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile tego! Czekam na opinię o bandażach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odplamiacz w sztyfcie mnie korci:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko się sprawdzi to będę go kupować :) ale najpierw muszę się "poplamić" aby go użyć :P

      Usuń
    2. ja bym nie trudno miała sie poplamić xd

      Usuń
  6. Tych baniek Ci zazdroszczę :)
    P.S. Kochana przepraszam, że tak długo zwlekam z wysyłką wygranej. Mam ostatnio małe zawirowania. Postaram się ją nadać do końca tygodnia :*
    Dorzucę Ci coś specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm Medispirant do stóp jeszcze nie miałam, ale używałam kulki. Kulka po jakimś czasie przestała na mnie działać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobinę wysusza stopy ale działanie ma całkiem dobre, jak będę dłużej testować to napisze recenzję:)

      Usuń
  8. Żel do usuwania skórek z Sally Hansen jest świetny. Bardzo zaciekawiło mnie serum z PAESE, gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stoisku Paese :) mają podobny sklep do inglota ( oczywiście wizualnie ) :)

      Usuń
    2. Dziękuję, na pewno wypróbuję :)

      Usuń
    3. Ja sama zacznę testować mam nadzieję że jest wart uwagi choć produkty z Paese mam i dobrze się spisują więc i to serum będzie dobre :) miałam próbkę i byłam zadowolona. Jak będziesz na ich stoisku to przed zakupem możesz poprosić o próbkę Panie dadzą ci do małego słoiczka :)

      Usuń
  9. ciekawa jestem tych plastró antycellulitowych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tych bandaży ;-) Bańki chińskie mam i są świetne!
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak tylko je użyje napiszę recenzję :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię firmę Marion. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo fajna firma :) i doborze się rozwija :)

      Usuń
  12. O proszę ile tego! :)
    jest co czytać, teraz pora zakupic i testować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytania dużo nie ma :) to tylko opisy produktów a recenzje będą pisane podczas ich używania :)

      Usuń
  13. banki kupuje i kupic nie moge ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo czekałam zanim je kupiłam. Dużo czytałam i stwierdziłam że spróbuje tym bardziej że są w dobrej cenie :)

      Usuń
  14. Lubię te olejki z Marion i płyny dwufazowe Ziaja! :P melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masełko bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś bardzo lubiłam ten płyn z ziaji i ostatnio do niego wróciłam i nie mogłam w ogóle zmyć makijażu oczu :o i niestety teraz mi się już nie sprawdził, może kwestia używania innych kosmetyków :)
    Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie :)
    http://kacikwandy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak wykoncze olejek to będę używać ziaji dawno jej nie miałam może się skład zmienił dlatego gorzej działa
      Już zaglądam do ciebie :)

      Usuń
  17. Bańki chińskie mi się marzą niestety ze względu na żylaki nie mogę używać ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja też :) tylko długo zabieg trwa bo aż 90 min i nie mogę się za niego zabrać :P

      Usuń
  19. Bardzo zaciekawiły mnie te chińskie bańki, chyba je kiedyś kupię :D
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś robiłam drugi raz masaż plus bandaże na ciepło :) skórę mam teraz gładką :)

      Usuń
  20. Gdy tylko zobaczę takie bandaże koniecznie je kupię! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś zrobiłam masaż bańka chińska a później dałam bandaże na ciepło co ciekawe po całym zabiegu zrobiłam się głodna :P a skóra do tej pory jest gładka jak po peelingu :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Oj tam :) sumując wszystko jest tego trochę :) ale na każdą czesc ciała coś mam :)

      Usuń
  22. Miałam kiedyś płyn do demakijażu z Ziaji jednak nie byłam nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś go miałam tylko dawno temu i był całkiem ok :) zobaczymy jaki teraz będzie bo podobno się zmienił :)

      Usuń
  23. Kiedyś cały czas używałam tylko hydrolatów. Teraz mi jakoś to minęło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile tego... zazdroszczę, ja chyba powinnam się wstydzić takie zakupy z nowościami robię raz na ruski rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zbiór robiony przez dwa miesiące :) ale w czerwcu postaram się nie kupować nic :) zobaczymy ile zejdzie z moich zapasów
      (Jedynie co kupię to np pasta do zębów, żel pod prysznic, szampon itp to czego nie mam w zapasach a będzie się kończyć :) )

      Usuń
  25. Plastry Marion efektów u mnie nie poczyniły (miałam te na zimno), olejki bardzo lubię:)
    Zabieg złuszczający miałam z L'Biotici i właśnie pojawiły się efekty, ciekawe czy u Ciebie też będą tak mocne :)
    Co do zasypki na stopy, nie robi Ci się kartoflanka?
    Ziaję do demakijażu właśnie zużyłam, dla mnie jest to dobry produkt, ale też nie spektakularny :)

    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa tych skarpet tylko muszę czas znaleźć aby go zrobić, bo jednak trochę trzeba w nich siedzieć :)
      Jeśli chodzi o zasypkę to zależy jak ją aplikuje jeśli zaraz po nałożeniu żelu to się brzydko zbiera między palcami, jeśli żel wchłonie to jest ok :)
      Ja plastrów teraz używam po masażu bańką chińską zobaczymy czy mi to coś da :)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Jest tego trochę ale mam w domu pomocników w użytkowaniu :P

      Usuń
  27. Ciekawe rzeczy. Ja poszukuję skutecznych skarpetek, więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko go zrobię to się pojawi :) wiem tyle że złuszczanie pojawia się po ok tyg od zabiegu :) podobno :P

      Usuń
  28. Sporo tego, jestem ciekawa tych skarpetek z Mariona .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) tylko muszę znaleźć czas na zabieg bo trwa aż 90 min więc trochę długo :)

      Usuń
  29. bańki co raz bardziej popularne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam właśnie :) ja jestem ciekawa efektów po 6 tygodniach stosowania :)

      Usuń
  30. Sporo tego:) kremy Farmony lubi moja mama ostatnio używa drugi słoiczek kremu do cery dojrzałej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero będę go używać narazie mam otwarty więc tego nie zacznę póki tamtego nie zdenkuje :)

      Usuń
  31. Ile kosmetyków! Ja staram się bardzo ograniczać kosmetyczne zapasy, ale lubię mieć kilka podstawowych kosmetyków, takich jak szampony czy dezodoranty, żeby nie latać później do drogerii (wolę robić takie większe zakupy raz na jakiś czas) ;)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam że tyle tego mam :P schowane w szafie sprawiały wrażenie że jest tego mało :p

      Usuń
  32. Ale świetne zakupy, zastanawiam się akurat na który hydrolat zdecydować się teraz. Niedawno miałam różany i bardzo przypadł mi do gustu:)
    Ciekawa jestem tych baniek, są teraz strasznie popularne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem po dwóch zabiegach bańką plus jeden to ze dodałam jeszcze bandaż na ciepło po zabiegu. Zabieg robiłam wczoraj a do tej pory skóra jest bardzo miła w dotyku :) ogółem z bańkami zaleca sie 10-12 zabiegów czyli ok 6 tyg zobaczymy jakie wtedy będą efekty :)

      Usuń
  33. Ale dużo kosmetyków! Bardzo lubię Instant Cuticle Remover. Mam już trzecie opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana podaj link do bloga bo nie wiem czemu wejść nie mogę :(

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Szczerze nawet nie wiedziałam że tyle tego mam :) ale daty są długie to się zużyje :)

      Usuń
  35. Odpowiedzi
    1. Mnie też:) tylko muszę czas znaleźć aby zrobić zabieg bo trwa aż 1.5 godziny :) może nie wypali mi stóp :D

      Usuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!