środa, 4 maja 2016

Lábo Beauty HAND

NAWILŻAJĄCY KREM DO RĄK I PAZNOKCI
Z kwasem hialuronowym i olejkami


Ten krem kupiłam z czystej ciekawości. Będąc w Hebe przykuł moją uwagę swoim opakowaniem. Ciekawe, słodkie, ładne i inne niż wszystkie tego tupu produkty. Bardzo mocne solidne opakowanie wykonane z matowego a zarazem takiego przyjemnego "miękkiego" plastiku coś na typ ( kółek z kauczuku ) nie wiem jak to określić :) , ma wygodny kształt i jest idealny do torebki. Zresztą same zobaczcie czyż nie jest urocze? 



Opakowanie jest zamykane na klik, co sprawia że podczas noszenia w torebce nie otworzy się i produkt nie wyleje się w torebce.



Konsystencja, zapach i działanie. Bardzo fajna typowo kremowa a jednocześnie lekka, dobrze nawilża, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej lepkiej warstwy ( której np ja nie lubię ) więc dla mnie to duży plus. Zapach ma bardzo przyjemny i nie jest on duszący, po aplikacji utrzymuje się do dwóch godzin. Producent faktycznie spełnia swoje obietnice, dłonie są aksamitne, miękkie w dotyku i jak wspomniałam szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości rąk. Nie wiem tylko czy faktycznie wzmacnia paznokcie bo tego nie zauważyłam, ale to może tez z powodu tego że aż tak długo go nie używam.



Krem dostępny jest w Hebe i kosztuje 9.99 zł za 50 ml. Ale jest warty ceny bo wystarczy taka mała kropelka jak na zdjęciu wyżej i wykremujemy obie dłonie :). Krem jest dostepny w trzech wariantach. A dla za zainteresowanych tu poniżej pokazuję zdjęcie składu tego kremu :)


Znacie? A może już któraś z was ma u siebie? 

55 komentarzy:

  1. Chętnie skusiłabym się na jakiś wariant tego kremu :) Podoba mi się jego opakowanie no i przystępna cena :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/zakupy-w-dresslink-bizuteria-karty-do.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale to mi się podoba:D szkoda, że w Hebe jestem może raz w roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też z wyglądu się spodobał i fajny jest :) a nie masz hebe koło siebie?

      Usuń
    2. Ano nie mam za blisko ani specjalnie po drodze, ale ze to rossków pełno :P

      Usuń
    3. Może będą też w rossmanie mnie kuszą jeszcze te dwa dodatkowe zapachy :)

      Usuń
  3. Jak się nie lepi to ja go biorę bez zastanowienia. Też nie cierpię, gdy kremów, które czuje na długo po tym, jak je nałożyłam. Żyć z tym nie umiem.
    A ten krem zaproponowany przez Ciebie wygląda po prostu uroczo! I cena też nie odstrasza. Także, oby do wypłaty i pędzę do Hebe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuje kupic jeszcze te dwa ale tez po wypłacie :)

      Usuń
  4. sliczny kształt, już myślałam że to jakiś kosmetyczny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze wrażenie widzac go w sklepie było podobnie:) dopiero jak przeczytałam dowiedziałam się że to krem :) i kupilam :)

      Usuń
  5. Świetny jest! :) Ma super kolor ^^ Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) wszystkie trzy warianty mają fajny kolorki :)

      Usuń
  6. Ma fajny, nietypowy kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam go w Hebe i pewnie się skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tego kremu jeszcze :) jak będę w hebe to muszę zerknąć, bo ja wszystko co do rąk to mogę mieć w tonach w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam niby dwa kremy do rąk ale jak go zobaczyłam nie mogłam się oprzeć:)

      Usuń
  9. Mignął mi ostatnio w Hebe ;) Następnym razem jak będę w sklepie, to go kupię bez zastanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę takie opakowanie kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też więc pokusa posiadania takiego kremu była silniejsza :)

      Usuń
  11. Faktycznie wygląda uroczo. A krem do paznokci z pewnością mi się przyda.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne opakowanie!
    klikniesz w link do kurtki u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojaaaa,ale słodkie opakowanie❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam że to jakieś otwierane pudełeczko, a to taka fajna tubka;) Jeszcze go nie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak przeczytałam co pisze na kartoniku to wiedziałam co to jest bo opakowanie to była pierwsza rzecz na ktorą zwróciłam uwagę:)

      Usuń
  15. słodki kolor ma opakowanie;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kształt tego kremu, na początku myślałam, że jest to ta gąbka do czyszczenia twarzy, którą często widzę na blogach ,a tu oo zaskoczenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie różne skojarzenia są :) bo takiego opakowania kremu nigdy nie widziałam :P pokusa była silniejsza :) ale nie żałuję bo krem jest dobry :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie się prezentuje,ale jeszcze nigdy nie miałam przyjemności przetestowania go. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śmieszne opakowanie ja nie miałam tego kremu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że w każdym hebe będzie w innych drogeriach nie widziałam go :)

      Usuń
  19. Genialne opakowanie ;D Widząc samo zdjęcie, zastanawiałam się, co to za ustrojstwo ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajny! Chcę taki! ^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go kupić bo ładnie wygląda i działa fajnie :)

      Usuń
  21. Nie znam,ale chętnie się skuszę. :)
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tego kremu. Wydaje się być bardzo ciekawy, a do tego nie drogi. Musze sprawdzić czy jest on w mojej lokalnej drogerii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zaskoczona, że taki dobry jest, nie spodziewałabym się 😜

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!