sobota, 7 maja 2016

weekendowa sobota :) z perspektywy ogrodu..

Hej Robaczki :*
Dziejszy post  będzie dość leniwy :)
Standardowo jak zawsze w każdą sobotę wstaje rano i jadę do pracy. Na całe szczęście tylko do 14 :) więc nie jest tak źle :) 

Po pracy umówiliśmy się wraz z moim dziubkiem <3 że zrobimy sobie grila na obiad :) oczywiście ten weekend spedzamy u mnie ( on mieszka w bloku więc opcja grillowa odpada a ja znów w domu z dużym ogrodem więc grill w taki dzień jak dziś jest dobrą decyzją :) ) Dziś post jest kurtki i będzie w nim więcej zdjęć niż "pisanego" bo chcę wiecej czasu poświęcić chlopakowi, choćby dlatego że w tygodniu oboje  długo pracujemy i tylko weekendy są nasze.
Zacznę od grilowych przygotowań Darek rozpalał grilla a ja przygotowałam jedzenie. Marynowane piersi z kurczaka, białe serowe kielbaski i ciemne pizzowe i sałatka :) oczywiście do uczty dołączyła moja Mama :)






Kocham swój ogród bo ma dużą przestrzeń i miejsca gdzie się można schować ale tak naprawdę cały ten urok to zasługa mojej Mamy to ona włożyła w niego serce i dba o niego jak o małe dziecko :) Ja nie miałabym nerwów do sadzenia kwiatów. Oczywiście trawe kosze ale na kwiatach się nie znam. Teraz chciałam wam pokazać kawałek tego serca mojej Mamy :) oczywiście ogród dopiero nabiera życia bo to początki wiosny :)
















pogoda nam wyjątkowo dopisala :) a na sam koniec nasze gotowe jedzenie :)





48 komentarzy:

  1. Genialnie spędzona sobota ! :) Zazdrościmy :* Jedzenie wygląda bardzo pysznie <3 Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że spędziłaś sobotę w miłej atmosferze. Mam nadzieję, że jutro macie powtórkę z rozrywki <3 Apetyczne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spędzona sobota;) A ogród rzeczywiście duży,zadbany i ładny, tylko w nim odpoczywać;) I mam u siebie taką samą różową magnolię, pięknie jeszcze kwitnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka surówka ;o Jejku ja tak uwielbiam ogórki! Mogłabym jeść masowo xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) w pracy wcinam czasami same ogórki pokrojone w paski :)

      Usuń
  5. O tej porze toku chciałabym mieszkać w domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest ciepło to jest fajnie a w zimie ciężko gdy trzeba zapalić w piecu itd :P

      Usuń
    2. Ano właśnie plusy i minusy jak ze wszystkim:D za to w bloku coraz cześciej boję się, że zabije swoje sąsiadki, które strasznie się drą i śpiewają po nocach ;) i niestety to beztalencia ;D

      Usuń
    3. Ja spiewam tylko w wannie haha ale mnie nikt nie słyszy bo raczej mrucze cicho niz wyje :P

      Usuń
  6. Jedzenie w takim otoczeniu to sama przyjemność. Ja także mam duży ogród i równie piękny i pdobnie jak u Ciiebie to zasługa mojej mamy, ja nie mam daru do pielęgnowania roślin, ja tylko je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak Jak Ja:) kwiaty umiem kupować ale robić przy kwiatach już nie :P

      Usuń
  7. Mniam! Jakie smakołyki i piękne widoki :) Super! Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zielono <3 na grilla chętnie wpadnę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie! i widze ladna pogoda :) u nas zimno i deszcze padaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przesyłam kilka promyczków słońca do ciebie :*

      Usuń
  10. Super ! zazdroszczę takiego grilowania w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie u Ciebie w ogrodzie :) I te potrawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. A jedzonko na pewno bardzo pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie rozpoczęłam sezonu grillowego, ale mam już od tygodnia straszną ochotę na kiełbaskę z grilla :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to już trzeci grill w sezonie :) i jeszcze było jedno ognisko :P

      Usuń
  14. Kochana! Jak ja Ci zazdroszcze!!! Marzy mi sie ogrod a Twoj jest taki ogromny! WOW :-) Do tego grill... Ehh ^^ Jak mieszkalam jeszcze w PL na wsi, tez mialam sporo zieleni i strasznie za tym tesknie :-(

    Niestety tez nie znam sie na kwiatach, ale jakbym juz miala taki ogrodek, to bym sie zmotywowala i doinformowała ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      W lecie jest fajnie mieć ogród choć koszenie trawy wokół drzew i kwiatów dużo czasu zajmuje. W zimie jest ciężko jak się w domu mieszka bo trzeba zapalić w piecu a rano jak wstajesz jest zimno brrrr

      Usuń
  15. Ale mi narobiłaś ochoty na grilla! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P to zapraszam do mnie :) ja teraz co dwa tyg griluje jak mój dziub u mnie zostaje :)

      Usuń
  16. Działeczka plus grill to jest to

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm ale pyszności :D i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z grilla kocham kaszankę z musztardą! Dla mnie kiełbasa mogłaby nie istnieć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omomom białe kielbaski takie cienkie też są mega pyszne a kolba kukurydzy wymiata hrrrrrr <3

      Usuń
  19. u nas również grillowanie w ogródku już trwa :) uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam nikogo kto nie lubi grilowac dla mnie ten sezon może trwać i trwać:)

      Usuń
  20. Thank you for this wonderful post!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeść mi się zachciało! No wielkie dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za przepyszne grillowanie! I do tego w takich bajecznych ogrodowych klimatach :) To jest dopiero wypoczynek!

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!