wtorek, 3 kwietnia 2018

Melli care - Hand & foot ritual

Witajcie Słoneczka!
Jak minęły wam święta? Mam nadzieję że zdążyliście odpocząć, nie ukrywam że dodatkowe kilka dni wolnego byłyby dla mnie bardzo przydatne. Natomiast nie będę narzekać i trzeba wrócić do pracy. Na szczęście dzisiaj jest troszeczkę krócej z racji tego że nie ma kompletnie ludzi, a cały plac na którym pracuje sieje pustkowiem. Plus jest tego taki że przynajmniej mogę coś dla was napisać i mam czas na to aby wpaść na wasze blogi. W dzisiejszym wpisie mam dla was recenzję dwóch produktów do pielęgnacji stóp i dłoni. To jest już moje kolejne spotkanie z produktami tej marki. Wcześniej pod koniec sierpnia ubiegłego roku pisałam wam o "Hand&Foot ritual Orange & Coconut Scrub - Oczyszczająco-relaksujący scrub solno-cukrowy do dłoni i stóp" który zachwycił mnie swoim działaniem i jeśli jesteście ciekawi pełnej recenzji na jego temat to odsyłam was do mojego poprzedniego wpisu.

Jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji stóp i dłoni to zazwyczaj używam tego samego co do ciała i w torebce noszę jakąś małą wersję kremu do rąk aby za dużo nie dźwigać. Właśnie tak było w przypadku kremu do rąk Melli Care, które dzięki temu że ma zgrabne i niewielkich rozmiarów opakowanie idealnie nadaje się do każdej torebki. Osobiście dla mnie 50ml jest idealną pojemnością jeżeli chodzi o krem do rąk który mam nosić na co dzień w torebce. Konsystencja kremu Jest bardzo lekka i przyjemna. To co bardzo w nim polubiłam to jego zapach, który jak przypuszczam przypadnie do gustu każdemu z was. Jest świeży i z lekką nutą delikatnej słodyczy.
Bardzo łatwo i szybko się rozprowadza, a jednocześnie dosyć szybko się wchłania nie pozostawiając po sobie tłustej i lepkiej warstwy. Nawilżenie jakie daje w przypadku moich dłoni jest na naprawdę dobrym poziomie. Jest to krem do codziennego i częstego stosowania. Nie wiem jak by się sprawdził w przypadku bardzo suchych dłoni, ponieważ ja takowych nie posiadam. Muszę przyznać że jeszcze jakiś czas temu bardzo ciężko było mi wbić sobie nawyk smarowania dłoni, myślę że to była kwestia tego że nigdy tak naprawdę wcześniej tego nie potrzebowałam i zwyczajnie o tym zapomniałam. Natomiast niektóre z was będą pamiętać moje przykre zdarzenie ze zmywaczem do paznokci które miało miejsce zaraz na początku sierpnia ubiegłego roku i od tej pory kremy do rąk stale mi towarzyszą. W tamtym okresie kremów do rąk zużyłam całą masę i chyba tak naprawdę w przeciągu kilku miesięcy zużyłam więcej niż normalnie przez cały rok. Wtedy właśnie również przyszedł mi z pomocą peeling od Melli Care, który sprawił że moje dłonie wróciły do normy. Krem również świetnie się sprawdza i tak naprawdę nie zauważyłam w nim żadnej wady. Ponieważ w pracy bardzo często myje ręce to zazwyczaj stosuje go zaraz po umyciu rąk ale też nie za każdym razem. Tak jak wspomniałam krem fajnie nawilża, a skóra po jego użyciu pozostaje miękka i gładka.
Kolejny produkt również krem który przeznaczony jest do pielęgnacji stóp i dłoni. Pojemność ma ogromną i zapewne gdybym sama go używała tylko i wyłącznie do stóp, to wystarczyłby mi na wieki. Natomiast po ten krem sięgają wszyscy domownicy. Jeśli chodzi o mnie to najczęściej używałam go do stóp, natomiast kilka razy użyłam go również do pielęgnacji całego ciała. Moja mama również stosowała go jako balsam do całego ciała. Zapach ma przepiękny, jest taki typowo wiosenny, ciepły i naprawdę śliczny. Jego formuła jest również z tych lżejszych, natomiast jest gęściejszy niż krem do rąk i w moim przekonaniu nieco bardziej bogatszy.  Równie dobrze się rozprowadza nie tylko po skórze stóp i dłoni, ale również na skórze całego ciała. Dobrze i szybko się wchłania, nie pozostawia po sobie tłustej i lepkiej warstwy, natomiast po jego całkowitym wchłonięciu czuć delikatną ochronną otoczkę. Nawilża zdecydowanie mocniej niż krem do rąk i z pewnością na dłużej. Dużym jego plusem jest to że nie wzmaga pocenia się stóp z którym ja zawsze miałam problem, kiedy używałam kremów przeznaczonych do ich pielęgnacji. Naprawdę fajny i wydajny produkt mimo że używamy go wszyscy. Moja mama jest również z niego bardzo zadowolona, a brata nie pytałam o zdanie bo stwierdziłam że moja i mamy opinia wystarczy.
Jestem bardzo ciekawa czy znacie kosmetyki Melli Care, a jeśli tak to co możecie mi jeszcze polecić? Lubicie stosować kremy do stóp i dłoni? Czy raczej należycie do tych osób które w tej kwestii są raczej leniwe?

87 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce, krem do rąk mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się bez bicia, nie słyszałam o tych kosmetykach ale zapowiada się mbardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie poznałam się z recenzjami na blogach jeżeli chodzi o Melli Care

      Usuń
  4. Nigdy wcześniej nie widziałam tej firmy ale jestem totalną maniaczką jeśli chodzi o kremowanie rąk, wszędzie mam kremy w torebce, w salonie, w sypialni :D co chwilę się kremuję i obowiązkowo balsamuję codziennie wieczorem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam w sumie otwarte trzyt:) jefej w pracy, drugi w torebce i trzeci w domu :)

      Usuń
  5. nie znam kosmetyków tej marki, także to dla mnie zupełna nowość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec sierpnia pisałam jeszcze o ich peelingu :)

      Usuń
  6. Zapach granatu i liczi musi być obłędny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale krem do rąk to dla mnie podstawa codziennej pielęgnacji, gorzej z kremowaniem stóp, najczęściej zapominam o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jak smaruje nogi to przy okazji stopy i robię to automatycznie :)

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tej marce wcześniej. Lubie kosmetyki o takim odświeżającym, lekkim zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie walczę by wyrobić w sobie nawyk kremowania rąk. Bo mam je tak suche że... szkoda gadać. jak sobie z tym poradze, przyjdzie czas na stopy bo i te w najlepszej kondycji nie są. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś sama miałam z tym problem Natomiast w momencie kiedy miałam poparzenie od zmywacza Weszło mi to W nawyk :)

      Usuń
  10. Ja ciągle szukam tego jedynego kremu do rąk. Po zimie strasznie mi się wysuszyły i żaden krem mi nie pomaga. Może ten byłby dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię kosmetyki do rąk , które są umieszczone w butelce z pompką, dla mnie to bardzo wygodne bo stawiam je na biurku w pracy lub w domu na toaletce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też jest duża wygoda bo przynajmniej zawsze zachowujemy czyste opakowanie

      Usuń
  12. pierwszy raz widzę produkty tej marki, fajnie że dobrze sie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pisała moich peelingu w tamtym roku jakoś pod koniec sierpnia :)

      Usuń
    2. aha. Widocznie nie zapamiętałam

      Usuń
    3. To nic :* ciężko pamiętać wszystko :*

      Usuń

  13. Great post...
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty dobrze wyglądają :) muszę się przyjrzeć tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować a peeling to ich perełka ❤

      Usuń
  15. Ubolewam nad tym, że nie bardzo odpoczęłam ;p pomagałam w skręcaniu mebli na nowym mieszkaniu :D Ja z tą marką nie miałam okazji się jeszcze poznać ;p Tego kremu do stóp i dłoni chętnie bym wypróbowała, zapach wiosenny by mi się z pewnością spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest naprawdę ładny i nie pogardziłabym jakimś umilaczem do kąpieli w takim wariancie

      Usuń
  16. Kremik chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie nie znam tej marki, a coś czuję, że polubiłabym się z ichnimi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie ten krem do stóp jest wielki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak jak po kremy do rąk sięgam, tak pielęgnacja stóp u mnie leży i kwiczy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze smaruje stopy dzięki temu są ładnie nawilżone :)

      Usuń
  20. Kremu do dłoni używam często, do stóp rzadziej, ale zawsze jakiś mam. Te mają bardzo fajną konsystencję, marki jeszcze nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc nie znam jeszcze kosmetyków tej marki, ale się im przyjrzę i niewykluczone, że może po coś sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba należą do produktów po które praktycznie nie sięgam :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio wszystko smaruje jednym balsamem do ciała i jest okej

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli chodzi o kremy do rąk, to ich używam regularnie. Z pielęgnacją stóp jest trochę gorzej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam z tym problemu Natomiast od tamtego roku jestem regularna :)

      Usuń
  25. Znam markę i bardzo lubię. Szczególnie za cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w przypadku pielęgnacji stóp często zapominam ;p natomiast o dłonie muszę dbać, kiedy jestem w Krakowie...
    Marki kompletnie nie znam, cieszę się, że jesteś(cie) zadowoleni z tego duetu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy produkt :) jednak ja ostatnio nie uzywam balsamów do calego ciała :) do stóp z kolei znalazlam fajną Bielendę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z ta marką nie miałam jeszcze do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie prezentuje się ten krem dla mnie ta marka jest zupełną nowością.

    OdpowiedzUsuń
  30. za same opakowanie bym wzieła!! ale marki nie znam caaałkowicie hehehe
    pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tych produktów, ale ostatnio też dużo kremów do rąk uzywam wiec chetnie bym wyprobowała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie miałam styczności z kosmetykami tej marki, ale fajny krem do stóp to coś co na pewno przydałoby mi się na lato, bo najczęściej siegam po prostu po jakiś tłusty balsam albo krem do rąk jeśli chodzi o pielęgnację stópek;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam zawsze suche ręce :/. Lubię kremy,które dobrze nawilżają i szybko się wchłaniają. Myślę,że z nim bym się polubiła 😀

    OdpowiedzUsuń
  34. jeszcze nie miałam nic z tej marki, ale dobrze wiedzieć, że produkty się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz słyszę o produktach tej marki :) Muszę wypróbować :) Ja w tym momencie używam kremu do rąk z Chiodo i też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tej firmy nie znam, ale krem do stóp i dłoni najbardziej mi się spodobał :) Jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z meli mialam krem do rak i milo wspominam

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam ani tej firmy ani tych produktów. Kremów do rąk i stóp używam, najwięcej zimą, gdyż moja skóra nie znosi mrozu :/

    OdpowiedzUsuń
  39. znam krem do rak i peeling z tej firmy i bardzo je lubilam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. kompletnie nic nie znam hm mczas nadrobić ;D??

    OdpowiedzUsuń
  41. O matulu.. taka wielka butla! Ja bym ją w nieskończoność katowała.. bo mąż nie używa :-D za to jeśli produkt nie śmierdzi typowymi produktami do stóp czyli jakąś miętą to bez problemu używałabym do całego ciała. Podobnie jak balsamy do ciała zdarza mi się stosować na stopy czy dłonie zamiast kremu :-D a markę już kojarzę dzięki Tobie :-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja je poznałam dopiero niedawno, niesamowite zapachy mają! :)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!