niedziela, 25 czerwca 2017

R86 środek czyszczący do akrylu - Sotin


Witajcie Kochani :)
Dziś przychodzę do was z kolejnym produktem który otrzymałam w ramach spotkania Blogerek w Bochni. Każdy z nas ma w domu styczność z chemią, zarówno tą kosmetyczną jak i tą do dbania o porządki i czystość w naszych domach. Najczęściej sięgamy po te produkty które są dla nas niezawodne, ale często próbujemy jakiś nowości. Z marką Sotin spotykam się pierwszy raz a mając możliwość jego przetestowania, byłam niezmiernie ciekawa jak się sprawdzi. Preparat jest przeznaczony do usuwania zanieczyszczeń z powierzchni akrylowych powstałych na wannach, umywalkach i brodzikach. Głównie ma usuwać osady wapnia, tłuszczu, pozostałości mydła itp. Nie ukrywam że sprawdzając jego cenę na stronie sklepu, miałam ogromne oczekiwanie ponieważ produkt nie należy do tanich. Stwierdziłam że skoro aż tyle kosztuje to musi działać rewelacyjnie.

A jak się sprawdził?


Zaczynając od samego opakowania to nie szczególnie jego szata graficzna mi się podoba. Jest trochę taka nijaka? Natomiast forma spraya zdecydowanie już bardziej do mnie przemawia, ponieważ jest to bardzo wygodne, a przy tym nasze dłonie nie cierpią. Aby użyć produktu należny rozpylić go na zabrudzoną powierzchnie, pozostawić na jakiś czas do zadziałania a następnie delikatnie przetrzeć wilgotną ściereczką i spłukać. Producent pisze że jest to higieniczny i świeży zapach. Może tą świeżością sugeruje się tylko dlatego że w zapachu wyraźnie czuć menthol, natomiast jego całokształt jest mocno drażniący i odpychający. Nie chodzi mi tu o to że on śmierdzi ale np używając go w łazience musiałam mieć otwarte drzwi i okienko aby mnie zwyczajnie nie drażnił. Co do jego skuteczności w działaniu, muszę stwierdzić że jest to mega słaby produkt. W jednym miejscu na wannie mam dwa żółte zacieki, które strasznie mnie drażnią, przez tydzień czasu dzień w dzień używałam R86 rozpryskując sporą ilość w miejsce zacieków, czasami nawet preparat zostawiałam na noc. Nie liczyłam na to że całkowicie znikną, ale na to że choć w minimalny sposób zostaną usunięte, rozjaśnione. Niestety nie podołał temu zadaniu, podobnie z umywalką która wygląda dobrze i wymaga tylko minimalnej ilości odświeżenia.  Nie radzi sobie z osadem powstałym koło odpływu, jedynie co domywa to resztki mydła, ale jak na tego typu preparat to słabo, bo z takimi zabrudzeniami poradzi sobie nawet gąbka nasączona wodą. Liczyłam na coś naprawdę fajnego ale z przykrością muszę stwierdzić że ten produkt kompletnie nie działa. Jak wiecie nie przepadam za pisaniem tego typu recenzji, ale po co mam pisać że coś jest fajne i naprawdę działa jeśli tak nie jest? Szczerze mówiąc z ciekawości wypróbowałabym jakiś inny produkt może do podłogi, lub do blatów kuchennych, ale nie wiem czy byłoby sens inwestować.



Dziękuję sklepowi Chemia domowa za możliwość przetestowania produktu.

96 komentarzy:

  1. Nie znam tego słabeuszka;) ja używam Cilit Bang Aktywna piana i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale używam innego produktu, który świetnie walczy z tłuszczem i osadem, póki co jestem z mojego zadowolona. Poza tym w walce z tym pomaga także ocet :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ja też mam sprawdzone produkty i metody ale ten dostałam więc chciałam wypróbować ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że tak słabo wypadł. Plus jednak dla Ciebie za bardzo obiektywną i szczerą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w domu stosuje się wręcz do wszystkiego chemię niemiecką, kupujemy ją na firmę w ponad 10 litrowych baniakach (mama ma myjnie parową) i zawsze jak jakaś babcia czy ciocia przyjdzie to mama jej trochę daje tej chemii bo działa rewelacyjnie. Nie chce jej reklamować, ale jak ktoś jest ciekaw co to za firma to może do mnie napisać ;) Kontakt WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba zależy od samej firmy bo nie wszystkie produkty niemieckie są dobre wiem z własnego doświadczenia, przykład mamy w dzisiejszym wpisie

      Usuń
  5. Tego produktu nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednym słowem bubel totalny... cóż i tak się zdarza!

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie działa :< ja i tak w łazience i kuchni myję wszystko domestosem praktycznie poza blatami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja różnie często próbuję nowych produktów :)

      Usuń
  8. Nie znam i nie ubolewam :) chemii mam sporo z Fm ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja łazienka ma max dwa lata więc wszystkie zanieczyszczenia na razie łatwo usuwać, nie wiedziałam, że istnieje taki specjalistyczny środek, dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wiele tego typu środków szkoda tylko że ten jest drogi i nie działa :(

      Usuń
  10. Szkoda, że się jednak nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że środek się nie sprawdził, sama szukam czegoś skutecznego do czyszczenia kabiny prysznicowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ocet z wodą :) działa lepiej niż nie jeden detergent albo soda :)

      Usuń
  12. Bardzo dobra i obiektywna recenzja, szkoda że nie działa jak trzeba. Ja do usuwania trudnych osadów(takich jak kamień) używam najzwyklejszego octu (we Francji jest to bardzo popularny sposób).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ocet, soda dwa zwykłe produkty które się dobrze sprawdzają :)

      Usuń
  13. Nie znam ani firmy, ani produktu. Szata graficzna nie wygląda fajnie, a skoro radzi sobie tylko z osadami z mydła to ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh tak to już jest, jednak domowe metody są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kompletnie nie znam i w sumie dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the work you do on your blog, I hope to see you on my blog very soon!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam go, ale mam swoje uubione środki czystości i nie zamienie ich na inne a napewno nie na tego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że się nie sprawdził. Zwłaszcza, że nie jest tani ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego produktu, ani firmy może dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne środki natomiast ten jest słaby..

      Usuń
  20. Nie znałam, ale jak nie działa to nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Pilnuje WC :Pw sumie nie wiem co z nim zrobić moja mama też nie ma pomysłu heh :)

      Usuń
  22. Nigdy o nim nie słyszałam, i jak się okazuje, bardzo dobrze, że jest mi obcy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez nie lubię tego typu recenzji, ale trzeba być szczerym, bo po co ktoś ma kasę wydawać na marne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z nieba mi spadłaś z tym środkiem :) Mam akryl na elewacji i w niektórych miejscach nadaje się do czyszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam, ale widzę, że nie warto zapamiętywać :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Również pierwszy raz widzę taki produkt, szkoda że jest nie skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że taki słaby... Ja mam swojego faworyta na kamień na kabinie prysznicowej - jest to produkt firmowy Tesco. Jest idealny :)

    http://www.merloczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna recenzją. Szkoda tylko , że produkt okazał się nie wypalem.

    OdpowiedzUsuń
  29. O, przydałby mi się taki środek, może zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że nie przeczytałaś wpisu, bo produkt się nie sprawdził.

      Usuń
  30. Fajna, szczera opinia :) Na ten produkt na pewno nie zwrócę uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślałam, że wypadnie lepiej, tym bardziej że czytałam już gdzieś ich dobrą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie widziałam nigdy tego produktu, ale po Twojej opinii chyba tez już by mnie nie zainteresował;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej sama go nie widziałam może jedną recenzje tylko. Ale nie pamiętam jaka była.

      Usuń
  33. A więc trzeba zostać przy sprawdzonych środkach, których używam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o jejku, szkoda, że z takim bubelkiem przyszło Ci się męczyć :( wiadomo przynajmniej, żeby omijać i nie dać się nabrać kolejny raz na obiecanki producentów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami te obietnice nie pokrywają się z stanem faktycznym :)

      Usuń
  35. Nie znam, ale nie mam potrzeby po niego sięgac :)

    OdpowiedzUsuń
  36. skubany nie działa ..u mnie dał rade z wanna,ale do tej pory myją ją Cif'em to wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Akryl miałam raz w życiu i nigdy więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż jestem ciekawa efektu u siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tobie się sprawdzi.. u mnie brak efektów o czym pisałam.

      Usuń
  39. Gdzieś już widziałam podobny środek czyszczący.
    Jednak jeśli chodzi o tego typu chemię - nie jestem specjalistką.
    Ciekawe czy sprawdziłby się u mnie?
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak chcesz mam pół butelki mogę ci dać to sobie sprawdzisz u mnie teraz zbiera kurz ;)

      Usuń
  40. Ja używam niemieckich produktów ;P

    OdpowiedzUsuń
  41. Troszkę szkoda, że się nie sprawdził. ja mam sprawdzone produktu do zadań specjalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie też słabo wypadł, efekt był nijaki, a do tego tak mnie drażnił mimo otwarego okna że więcej go nie użyję ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. jak widać cena nie zawsze idzie w parze z jakością, a szkoda

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!