poniedziałek, 5 czerwca 2017

Odżywka Przeciw wypadaniu "Dziki Kaktus" - Vatika ( Wild Cactus Anti Breakage Conditioner )


Witajcie Pysie :*
Dziś kolejny post będzie o produkcie Vatika który dostałyśmy z dziewczynami od marki Dabur. Tym razem jest to odżywka która ma za zadanie wzmocnić nasze włosy i zapobiec ich wypadaniu. Według producenta włosy po użyciu tej odżywki mają mieć zdrowy i piękny wygląd, stają się mocniejsze i błyszczące. Dodatkowo producent nas zapewnia o tym że zawarty czosnek w składzie zapobiega rozdwajaniu się końcówek. A jak to wygląda w praktyce? Zobaczcie.




Konsystencja kremowa i dosyć gęsta, bez problemu nakłada się na włosy i nie spływa z nich podczas aplikacji. Z wydajnością jest dość średnio ponieważ musiałam całkiem sporo nałożyć odżywki aby uzyskać efekt naprawdę fajnego nawilżenia. Natomiast nie mogłam też przesadzić z jej ilością bo niestety wtedy musiałam się liczyć z tym że moje włosy zostaną obciążone i będą bardziej się przetłuszczać. Odżywkę stosowałam na całej długości włosów, mniej więcej co drugie mycie. Zapach całkiem przyjemny dla nosa nie wiem czy tak pachnie "dziki kaktus" natomiast jeśli tak to całkiem jest on fajny. 



Działanie określiłabym jako średnie ale całkiem przyzwoite, wszystko tak naprawdę zależy od ilości nałożonej odżywki na włosy. Jeśli nałożycie jej zbyt małą ilość no to nawilżenie raczej nie będzie wyczuwalne tym bardziej jeśli jesteście posiadaczkami włosów suchych. Przy nałożeniu większej ilości ładnie wygładza włosy, pozostawiając je błyszczące i miękkie w dotyku. Jeśli nałożycie jej zbyt dużo no to może wam je obciążyć, dlatego musicie znaleźć swój złoty środek. Odżywka również ułatwia rozczesywanie włosów, natomiast szczerze mówiąc nie zauważyłam aby miała wpływ na ich wzmocnienie i raczej nie ma działania hamującego wypadanie włosów. Przynajmniej ja tego nie zauważyłam a szkoda bo szczerze mówiąc delikatnie na to liczyłam. Jest przyjemna i działa całkiem ok natomiast szału wielkiego nie robi. Nie podrażnia skóry głowy i nie powoduje łupieżu. Dziękuję firmie Dabur za możliwość przetestowania produktu.



88 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze okazji poznania tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ale chyba mimo obietnic producenta przy odzywkach na takie cuda nie liczę 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej przy wcierkach i ampułkach :) ale odżywka też to takie "wygórowane" obietnice :)

      Usuń
  3. Wygląda obiecująco. Ja na swoje włosy stosuję maski, odżywki są dla mnie za słabe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z Vatiki odżywkę, ale ta nawilżającą i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja miałam tą o maskę ale mnie ta marka nie przypadła do gustu :)

      Usuń
  5. Mam kilka produktów tej marki, ale tej odżywki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam szampon z tej linii, ale nie mam pozytywnych odczuć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szamponie też będzie wpis i chyba mamy podobne zdanie :P

      Usuń
  7. Nie liczyłabym na niwelowanie wypadających włosów w odżywce, ale jak ułatwia rozczesywanie i nawilża to jest godna wypróbowania dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne odczucia.
    Działanie bez większych zarzutów, jednak to też nie efekt wow czy rewelacja.
    Ogólnie lubię kosmetyki marki Dabur.
    Jednak nie zauważyłam poprawy jeśli chodzi o wypadanie włosów.
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej firmy miałam tylko olejek do włosów - też działał bez większych rewelacji. Raczej nie liczyłabym na to, że odżywka zmniejszy wypadanie włosów - osobiście nie wierzę w takie obietnice. Cieszę się, kiedy taki produkt pomoże mi w rozczesaniu włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dwa i działały mi na nerwy jeden w połowie wylądował w WC :P

      Usuń
  10. Szkoda, że nie hamuje wypadania włosów, bo moje ostatnio nie dość, że są bardzo suche to jeszcze zaczęły nieznacznie wypadać i kruszyć się - poczekam na coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że wcierka zielona z Vianka świetnie przeciwdziała wypadaniu włosów;) Sama jej nie miałam, ale jestem jej bardzo ciekawa

      Usuń
    2. Bioxsine ma świetne produkty które działają na wypadanie włosów :)

      Usuń
    3. A znacie może coś bardzo, bardzo skutecznego na mega suche włosy - zawsze o włosy dbałam, ale od operacji mam problem i są tak suche jakbym zrobiła trwałą i je spaliła. Nie używam suszarek, lokówek, prostownic :( Olej kokosowy, ampułki z apteki, szampony, maski, domowe maseczki - nic nie pomaga :(

      Usuń
    4. Anusia napiszę do ciebie później na Instagramie może coś pomogę :*

      Usuń
  11. Nie znam, ale z opisu nie kusi. Skład też ma średniawy, niestety;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ;P jak ich wszystkie produkty a niby "naturalny" pffff :D

      Usuń
  12. Z tej firmy miałam kiedyś olejek i byłam zadowolona. Jednak na codzień pozostaję wierna litrowym maskom Kallosa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię produkty tej marki składy niestety z naturą nie wiele wspólnego mają, choć widuję je w sklepach z "naturalnymi produktami"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez to wprowadzają ludzi w błąd ja ogólnie za tymi produktami nie przepadam:]

      Usuń
    2. a ludzie nie znają sie na składach niestety

      Usuń
    3. Ja też nie znam ale się aż tak na składach w sensie profesjonalnie natomiast wiem na tyle że jak ktoś wciska kit że naturalne a nafaszerowane Bóg wie czym to mnie trafia :P

      Usuń
  14. jak sząłu nie robi to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie dla mnie, bo jak trzeba kombinować z ilością to już mi się go odechciewa ;) Wolę konkretne ile nałożę tyle dobrze ;) Za leniwa jestem, żeby odmierzać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że nie hamuje wypadania włosów. Na tym ostatnio najbardziej mi zależy... ale nawilżenie też jest potrzebne, więc dobrze, że chociaż w tym aspekcie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuje, coś tam robi ale dla mnie za mało :)

      Usuń
  17. ja miałam kiedyś szampon z czarnuszki o ile się nie mylę, spisał się dobrze, ale bez efektu wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co prawda problemów z wypadaniem nigdy nie miałam, ale nazwe zapamiętuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam teraz jakiejś dobre odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej firmy znam tyko olejek kokosowy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zużyłam do połowy reszta trafiła do sedesu :P

      Usuń
  21. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziki kaktus ;) podoba mi się, ale na razie mam za dużo, stanowczo za dużo produktów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam nadzieję że zadziałała hamująco na proces wypadania włosów, szkoda że nie sprawdziła się pod tym względem, jestem ciekawa zapachu, też nie wiem jak dziki kaktus pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej odżywki. Ja bałabym się nakładać jej więcej z obawy przed obciążeniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda tylko, że z wypadaniem słabo jej poszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, ogólnie oni mnie jakoś nie zachwycają swoimi produktami :P

      Usuń
  26. mają dobre kosmetyki ale nie jakieś " wybitne " :D ja szampon z czosnku testuję ;p haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z nimi dogadać nie mogę a raczej moje kudły :P

      Usuń
  27. Używałam kiedyś odżywki - oleju kokosowego do włosów Vatika i byłam bardzo zadowolona, potem wcierałam intensywnie olej Amla z firmy Dabur i uważam go za rewelacyjny, aż kiedyś kilka lat temu na wakacjach kupiłam za grosze jakieś odżywki i niestety ale to mi totalnie nie pasowało;) Ale to był moj błąd bo nie doczytałam, że są to kremowe produkty bez spłukiwania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A olejek miałaś z parafiną czy bez bo ja z parafiną i był straszny :P

      Usuń
  28. dla mnie produkty z Dabur są na mocne składowo i mnie podrażniają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie podrażniać nie podrażniają ale nie zachwycają ;)

      Usuń
  29. Dziki kaktus, brzmi groznie ,a z tego co piszesz to takie tam pitu pitu ;) Nigdy nie stosowalam! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy oferują i mówią, że nie wypadają po tym włosy albo zmiejsza się ilość.. taaaa :c pic na wode!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak mi coś nie odpowiada to piszę wprost to zwykła odżywka która niczym szczególnym się nie wyróżnia od innych :P

      Usuń
  31. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować może któregoś dnia

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam ją. ale jakoś za bardzo nie polubiłam tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Póki co jedyne co mi pomaga w 100% to skrzyp i pokrzywa, ale wypróbuję tą odżywkę, może akurat będzie strzałem w 10 :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam jej, podejrzewam, że u mnie by za mocno obciążała włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dużej ilości nakładania produktu obciąży i to bardzo..

      Usuń
  35. U mnie akurat nie obciążała nawet jak nałożyłam więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już dawno nie używałam nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie więcej ich produktów nie kusi, zużyje to co mam i tyle :)

      Usuń
  37. czosnek w składzie ! Wow pierwszy raz spotykam się z takim produktem :) Ciekawie się zapowiadał. Szkoda, że nie spełnia oczekiwań

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakoś mnie nie przekonuje...miałam olejek z tej serii i nic nie działał.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam inną wersje i szału nie ma, jest ok ale miłości z tego nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Kosmetyk z dzikiego kaktusa, śmiesznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepszymi metodami wzmacniającymi strukturę włosa sa zabiegi trychologiczne. Bardzo dobre efekty mozna uzyskac dzięki serii zabiegowej mezoterapii igłowej skóry głowy. Włosy zostają wyraźnie odżywione, wzmocnione, ich wzrost jest pobudzony a proces wypadania włosów zostaje zahamowany.

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!