czwartek, 29 czerwca 2017

Lipidowy krem ATOPY TOLERANCE z ekstraktem z kory brzozy, barierowy, do skóry atopowej



Witajcie Mordeczki :)
Dziś mam dla was recenzję kremu marki Vis Plantis ( Elfa Pharm ) którym uraczyła mnie moja piękna i cudowna Agatka :* którą miałam okazję poznać na żywo, jeśli wy jej jeszcze nie znacie to zapraszam na jej bloga ( Pink lipstick ). Z Agatą bardzo się polubiłyśmy, a nasze pierwsze spotkanie wyglądało tak jakbyśmy się znały już lata i mam nadzieję że uda nam się jeszcze tego lata wyrwać gdzieś razem na lody :]. Jeżeli chodzi o samą markę to Vis Plantis to do tej pory używałam tylko i wyłącznie żelu micelarnego który niestety się u mnie nie sprawdził a jego recenzja pojawiła się  TU ( to były jeszcze początki kiedy mój blog dopiero raczkował ). Nie ukrywam że byłam bardzo ciekawa jak ten krem się u mnie sprawdzi, dlatego jak tylko wykończyłam swoje ostatnie smarowidło do ciała to przeszłam do testowania tego produktu.



Krem zapakowany jest w biały kartonik z delikatną szatą graficzną na której widnieje spora dawka informacji od samego producenta, stwierdziłam że ich tutaj nie umieszczę bo kiedyś w jednym z swoich wpisów pytałam was czy czytacie całe posty czy tylko "moja opinia" i sporo z was odpowiedziało że informacje od producenta pomija, a dwa to wyszedłby mega długaśny tasiemiec :]. Zresztą jeśli ktoś będzie bardzo zainteresowany to odszuka je sobie na stronie producenta. Bardzo spodobało mi się opakowanie kremu, buteleczka o ergonomicznym kształcie z wygodną pompką. Sam krem w sobie nie posiada zapachu z czego zapewne większość alergików i osób z wrażliwą skórą będą zadowolone. Gęsta kremowa konsystencja sprawia że podczas aplikacji produkt idealnie trzyma się skóry a jego rozprowadzenie i cała aplikacja nie stanowi najmniejszego problemu. Podczas wsmarowywania w ciało z gęściejszej formuły krem zmienia się na lekką i bardzo przyjemną, szczególnie teraz kiedy na zewnątrz temperatura jest nieco wyższa. Używałam go nie tylko do całego ciała ale również do rąk i czasami nawet do stóp. Sam krem w sobie ma średnią szybkość wchłaniania się i pozostawia po sobie delikatną ochronną powłoczkę na skórze ( nie mylić z tłustym filmem ) o takim lekko satynowym wykończeniu, przynajmniej takie jest uczucie kiedy dotykam skóry zaraz po całkowitym wchłonięciu się preparatu.


Jak dobrze wiecie nie jestem posiadaczką suchej i atopowej skóry i tak naprawdę większych problemów z nią nie mam. Natomiast moja skóra ma czasem swoje humorki, dlatego należycie o nią dbam aby później nie marudziła mi na stare lata :]. Sam krem w sobie jest bardzo wydajny, bo używam go już lekko ponad miesiąc, a buteleczka wydaje się być prawie pełna, natomiast przez to że jest cała biała to nie wiem ile tak naprawdę zostało go w środku. Mam wrażenie że krem fajnie regeneruje i zabezpiecza skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Dobrze i mocno nawilża, a skóra jest jedwabiście miękka w dotyku. Na dobrą sprawę ja sama mogłabym go spokojnie używać co drugi dzień i poziom nawilżenia skóry dla mnie byłby odpowiedni, producent pisze że przy atopowej skórze można go stosować 2-3 razy w ciągu dnia, w tym przypadku myślę że faktycznie tak można robić natomiast ja sama nie wiem bo takiej skóry nigdy nie miałam. Myślę że ten krem będzie odpowiedni dla każdej z was, w zależności od tego jaki typ skóry posiadacie tak często po niego będziecie sięgać. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona i mam nadzieję że posłuży mi jeszcze na długi czas.


Składniki:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride*, Urea, Glycerin*, Cetearyl Alcohol*, Dipropylene Glycol, GLYCERYL STEARATE*, Butyrospermum Parkii Butter*, Isostearyl Isostearate*, Polyglyceryl-6 Palmitate/Succinate*, Sodium Hyaluronate*, Gossypium Herbaceum Seed Oil*, Betula Alba Bark Extract*, Allantoin, 1,2-Hexanediol, Scrophularia Nodosa Extract*, Sodium Stearoyl Glutamate*, Panthenol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA
*składniki pochodzenia naturalnego


105 komentarzy:

  1. Ja również nie mam problemów ze skórą, ale kremik bardzo chętnie bym kupiła żeby raz na jakiś czas nawilżać buźkę :) Jestem ciekawa czy ja również byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to krem do ciała :)

      Usuń
    2. Czytam drugi raz i nadal nie widzę, ze do ciała :) Starość...?
      Na etykietach dostrzegłam :D Czyli nie tak źle ze mną ;)

      Usuń
    3. "Nie ukrywam że byłam bardzo ciekawa jak ten krem się u mnie sprawdzi, dlatego jak tylko wykończyłam swoje ostatnie smarowidło do ciała to przeszłam do testowania tego produktu."

      "Używałam go nie tylko do całego ciała ale również do rąk i czasami nawet do stóp." :p

      Usuń
    4. Weź już mi nie tłumacz, bo czuję się jak głupek ;) Dzisiaj kolejny raz weszłam na ten post i zanim przeczytałam Twoją odpowiedź to dwa razy czytałam żeby sprawdzić gdzie to napisane, że nie do twarzy i... i tak nie zwróciłam na to uwagi, a dręczyło mnie to strasznie ;) Jeny...ale czubek ze mnie :D Ja to chyba jestem typ taki, że jak nie napiszesz - smarować tylko twarz to przelecę całe ciało, a jak nie napiszesz,, nie nakładać na ryj " to uparcie wklepię w buzię nawet krem do stóp ;)
      Dla mnie proszę osobne tłumaczenia robić - krem nie do ryja, można kupić i używać ;)

      Usuń
    5. :D Dobrze Anusia będę robić tłumaczenia :P

      Usuń
  2. Nie mam takich problemów, ale czasami warto zaserwować skórze coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten krem i fajnie się u mnie sprawdza. Ja próbowałam stosować go na suche łokcie, kolana i stopy, czyli tam gdzie skóra jest najbardziej wysuszona. Dobrze sprawdza mi się także na twarzy, więc tak też można go stosować :) Bardzo podoba mi sie jego pompka, jest bardzo wygodna w użyciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z reguły suchą skórę, ale w momentach przesuszenia sięgam po produkty do skóry atopowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet suchej nie mam mimo wszystko spisał się naprawdę dobrze:)

      Usuń
  5. miałam ten krem, świetnie się sprawdził na łojotokowej skórze mojego męża :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie, ale chyba nie jest przeznaczony stricte do mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojej też nie mimo wszystko spisał się naprawdę dobrze :)

      Usuń
  7. Taki krem przydałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chwilowo muszę wstrzymać się od smarowideł do ciała bo moja szafka pęka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie jest źle ;) mam zapasy ale nieduże :)

      Usuń
  9. Iiiii... ja nie przepadam za kosmetykami z mocznikiem. Wiem, ze to dziwne, ale tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak w przypadku suchej bo ja takiej nie mam ale u mnie spisał się i dalej spisuje naprawdę dobrze :)

      Usuń
  11. Również dostałam go od Agaty:) Ale jeszcze czeka w zapasach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty dostałaś krem pod oczy! :D

      Usuń
    2. Jestem ciekawa jak ci się krem sprawdzi też powinien być dobry :)

      Usuń
  12. Z tą piękną to grubo przesadziłaś, ale dzięki za miłe słowo haha :D Cieszę się, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też go mam ale na razie czeka nieotwarty

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię mocznik w kosmetykach :) Może kiedyś kupię i przetestuje na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten krem, bardzo fajny, jestem z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale wydaje się godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel micelarny mi się nie sprawdził a krem jest super :)

      Usuń
  17. Ciekawy krem, przydałby mi sie taki w sezonie zimowym(wtedy moja skóra robi sie bardziej wymagająca).

    OdpowiedzUsuń
  18. Po peelingu enzymatycznym mam uraz do tej marki, dostałam uczulenia na twarzy, chociaż mało co jest mnie w stanie uczulić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie sprawdził żel micelarny ale ten krem już tak :)

      Usuń
  19. zainteresowalas mnie ;) nie znam tego kremu!

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten krem, jeszcze nie zaczęłam go używać, ale mam nadzieję,że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna recenzja do tego przydatna dla alergików ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy kremik, mam cerę suchą, więc ciekawe jakby się u mnie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie dla mnie:) ale polecę kumpeli

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go w kosmetyczce, ale jeszcze go nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja skóra jest czasem mocno przesuszona więc z chęcią bym ten kremik przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki krem zawsze się przyda w domu, ma ciekawy skład :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na szczęście nie mam problemów ze skórą, więc wystarczają mi delikatniejsze balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurczę, całkiem sensowny ten skład dla atopików O.o Aż chyba się pokuszę na niego, jak nie mi to komuś z rodziny na pewno się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo że nie mam problemów ze skórą to go polubiłam :)

      Usuń
  29. Ja mam tego typu problemy, ale bardziej na ciele... Ale krem wygląda interesująco, muszę szepnąć o nim słowo bratu, on znowu walczy z twarzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie dla mojego typu cery, ale koleżance polecę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cerę to ja też mam inną, a To krem do całego ciała ;)

      Usuń
  31. Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdził? ;) Nigdy takiego kremu nie miałam. Wygląda całkiem fajnie.
    Nie mam problemów atopowych, ale taki delikatny kremik zawsze w cenie :)
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę, że super by nawilżył u mnie tę małą i wredną zmianę łuszczycową na kolanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię satynowe wykończenia na twarzy po kremach :) Tylko szkoda, że nie wchłania się szybko, bo na tym mi bardzo zalezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja na twarzy wolę mat na skórze dobrze się sprawdza nawet na stopy :)

      Usuń
  34. To fajny kremik :D Chociaż chyba nie dla mojej skóry, ale w sumie i tak ciekawe jakby się u mnie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Przetestuje na bank!:)

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda ciekawie, ale póki co ma za dużo mazideł :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam ;(

    Pozdrawiam !! :*

    I Kochana moja przesyłam buziaki na udany i gorący weekend ! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę go polecić przyjaciółce ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mam problemów ze skórą, ale chętnie wypróbowałabym ten krem :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam skórę atopową. Na pewno go sprawdzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie to zupełna, nowość ja atopowej skóry też nie mam ale zawsze dobrze dbać trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Myślę, że moja skóra mogłaby się z nim polubić! Skład całkiem całkiem, być może skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mam problemów dzięki Bogu - ale warto mieć :]

    OdpowiedzUsuń
  44. Czyli fajna opcja, żeby podładować skórę co jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Z marką jeszcze nie miałam styczności a skórę mam raczej normalną bez większych problemów. U mnie dobrze się sprawdza masło do ciała czy też balsam ale czasami warto zafundować naszej skórze dobry zastrzyk nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) ja też problemów z skórą nie mam ale od czasu do czasu sięgam po tego typu produkty :)

      Usuń
  46. Z Vis Plantis miałam już kilka produktów i były całkiem dobre ;) Teraz chodzi za mną olejek makadamia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tylko jeden produkt się nie sprawdził od nich, ten jest drugi i akurat wypadł dobrze więc innym kosmetykom też dam szansę :)

      Usuń
  47. ja mam balsam do ciała z Ziaji do skóry atopowej. Bardzo fajnie się u mnie sprawdził ... na głowie :) ten krem pewnie bym też tak wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Na szczęście nie mam atopowej skóry :)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!