poniedziałek, 12 czerwca 2017

Cytrynowy szampon do włosów Przeciwłupieżowy - Vatika ( Refreshing Lemon Anti-Dandruff Shampoo )


Hej Kochani :*
Dziś mam dla was kolejny produkt marki Vatika Który otrzymałam od marki DABUR na spotkaniu Blogerek w Bochni. Marka Dabur przewinęła się już kilka razy na moim blogu i mogliście o niej już przeczytać w tych postach TU ( pojedyncze posty możecie odszukać pod etykietą "dabur"). Większość produktów jakie dostałam były przeznaczone do pielęgnacji włosów i takich wpisów będzie jeszcze kilka. Jak zdążyliście zauważyć marka przedstawia się dość naturalnie, ale czy jest tak faktycznie? Sami oceńcie czytając jego skład.




Zacznę może od tego że jest to szampon przeciwłupieżowy, natomiast ja problemów z łupieżem nie mam, co nie oznacza że nie mogę tego typu produktów stosować ale pod tym kątem niestety go nie ocenię. Konsystencja kremowo-perłowa przypominająca dość gęsty żel który beż problemu wydobywa się z opakowania do samego końca. Zapach okropny, sztuczny, ostry, chemiczny przypominająca mleczko cif, chyba dawno nie miałam takiego śmierdziela do włosów. Przez ten zapach bardzo nieprzyjemnie i ciężko mi się go używało i trochę się z nim szczerze mówiąc męczyłam. Natomiast na szczęście zapach na włosach bardzo szybko się ulatniał i było to do przeżycia. Akurat w zapasach na ten moment kiedy go używałam nie miałam nic innego więc stwierdziłam że zużyję go do samego końca sprawdzając jak działa.



Szampon łatwo rozprowadza się po włosach i bardzo dobrze pieni, nie podrażnia skóry, nie powoduje jej swędzenia czy też łupieżu. Dobrze oczyszcza włosy i radził sobie nawet z ich olejowaniem, po umyciu nie są splątane i łatwo się rozczesują. Oczywiście musicie wiedzieć że ja włosy rozczesuję tylko i wyłącznie na sucho, nigdy na mokro. Włosy po umyciu ładnie błyszczą i są miękkie w dotyku. W kwestii przetłuszczania się włosów musiałam je myć nim codziennie ponieważ nie miał działania przedłużającego świeżości włosów. Działa zwyczajnie tak jak większość szamponów jakie używałam, taki śmierdzący zwyklaczek. Co do przedłużenia świeżości włosów nie mam tutaj żadnego "ale" bo mało jest takich szamponów które pozwalają mi na mycie włosów co dwa dni, choć kilka takich już pojawiło się na moim blogu. Sama nie wiem co myśleć o produktach tej marki, większość się u mnie nie sprawdza i raczej z tą marką się nie polubię. Wprawdzie szampon jest całkiem ok i krzywdy nie robi natomiast jego zapach mnie stanowoczo do siebie zniechęca, co przekłada się na to że z pewnością do niego nie wrócę. Dziękuję firmie Dabur za możliwość przetestowania produku.


119 komentarzy:

  1. ja standardowo jak to przy produktach indyjskich podziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham takie kłamstewka na produktach.. Viatka Naturals.. a w składzie SLSy i cała reszta czeredy chemicznej. Z zasady nie sięgam po produkty które na dzień dobry wciskają mi kit. A jak to jest jeszcze śmierdziel to już ominę szerokim łukiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu śmierdziuszkom mówie nie! Lubie jak szampon ładnie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też żałuję... Nawet mamie kojarzył się cifem..

      Usuń
  5. Zawsze marzyłam, żeby się wyszorowć mleczkiem cif :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło w ich kierunku, choć myślałam, że lepiej się spisze i przynajmniej będzie ładniej pachniał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat je dostałam natomiast kompletnie nie umiem się z tymi produktami dogadać :)

      Usuń
  7. Nie lubię takich cytrynowych zapachów. Zazwyczaj kojarzą mi się z odświerzaczem do toalet. Ja w ogóle zrezygnowałam z szamponów z SLS. Kończę jakieś które mi tam zalegają ale kolejne kupuję już bez tego detergentu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna i szczera recenzja-na pewno go nie kupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście nie mam łupieżu - łupież i przetłuszczanie to dwa problemy, które moich włosów nie dotyczą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dla mnie, większość szamponów kupuję ze względu na zapach więc musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie ładnie pachnie no chyba że ktoś lubi zapach cifu :p

      Usuń
  11. jak jest taki śmierdzący zwyklaczek to ja mu podziękuję, lubię pachnące szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ten produkt nie sprawdził się u Ciebie. A widząc zapowiedź wpisu na Twoim Ig już miałam nadzieję, że pojawił się szampon z fajnym składem, który działa przeciwłupieżowo :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety.. samo działanie jakoś nie jest złe ale zapach wstrętny. Co do łupieżu nie wiem bo ja go nie mam..

      Usuń
  13. nie mam problemu z łupieżem, ale wiele dobrego słyszałam o Vatice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej o niej nie słyszałam ale nie bardzo się z nimi dogaduje...

      Usuń
  14. Ale wiesz cif super wszystko doczyszcza więc może i on rewelacyjnie szoruje czuprynę :D A tak poważniej to ja raczej podziękuję , choć jak tylko przeciwłupieżowy miałam nadzieję że będzie to coś fajnego, bo ja takich produktów potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ❤ może działa na łupież tego nie byłam w stanie sprawdzić :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Mnie też nie :P jeszcze został mi tylko jeden produkt :)

      Usuń
  16. U mnie obecnie na topie Biovax! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego produktu ale skoro śmierdzi to wcale mnie nie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię jak produkty do włosów ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię produktów, które śmierdzą, wiec raczej nie zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pewnością nie kupię go może inne są lepsze :)

      Usuń
  20. Mi się ten zapach podoba;p co prawda ja mam maskę cytrynową, ale jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam i nie mam ochoty poznać ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. zapach w kosmetykach jest dla mnie bardzo ważny. Byłabym w stanie znieść zapach Cif'u dla efektu wow, ale skoro go tu nie ma, też bym się raczej nie polubiła z nim jakoś szczególnie :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Nadrabiam zaległości 😁
    Szampon cytrynowy? Jak najbardziej jestem na Tak! Tylko.. ani zapachu cytryny tu nie ma, do tego SLS których raczej unikam.. no coś tu jest nie halo 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużywam to co mam i mam zamiar przejść na naturalną pielęgnację ale kilka szamponów jeszcze z ciut gorszymi składami będzie w recenzjach :)

      Usuń
  24. Obecnie mam inną wersję i jest całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  25. U mne dobrze sprawdzają się produkty tej marki
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo - widzę, że naprawdę fajna sprawa...tylko ten zapach ;)
    Potrzebuję takiego szamponu.
    Miałam z Vatiki, ale w innej wersji i chyba przy niej bym została.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja myślałam, że zapach będzie jego największym atutem :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze wiedzieć, że to "słabeusz", przynajmniej się na niego nie skuszę podczas jakiś zakupów w sieci;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwszy raz spotykam się z tym szamponem. Sądzilabym,że zapach będzie plusem, a tu prosze - myliłam się ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, tym bardziej że cytrusy uwielbiam :)

      Usuń
  30. Nie przekonał mnie za bardzo do siebie kochana. :) Ale jak zawsze świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Firma mi obca, ale nie przepadam za cytrusowymi kosmetykami do pielęgnacji włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze się sprawdził, wadą jest tylko zapach ! Brawa za post ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mówi do mnie niestety Dabur. Te składy mi nijak nie pasują :D Ale cytrynowy szampon innej marki chętnie bym sprawdziła :D Muszę sobie coś takiego znaleźć na lato! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie zachęcił mnie. Szkoda na niego kasy. Za to recenzja super :) jak zawsze konkretna wypowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cytrynkowy nie dla mojego blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj nie skuszę się na niego za względu na zapach! :<
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  37. Piszesz, że pachnie jak cif... ale nie uwierzysz, na pierwszy rzut oka dokładnie to samo pomyślałam, że właśnie wygląda na jakiś chemiczny typu cif hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam od nich maskę do włosów i powiedziałabym, że była ok, ale bez szału....Dobrze, że nie trafiłam na ten szampon. Przez zapach na pewno nie byłabym w stanie się z nim męczyć :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwsze wrażenie robi na mnie zapach , więc tu raczej będzie mega minus.

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię szampony z cytryną - dają efekt odświeżenia. Idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda że się nie sprawdził, ale warto też wiedzieć co omijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Po samym składzie bym zrezygnowała, ale takiego zapachu na pewno bym nie chciała na włosach. Ostatnio nawet wybrałam środki czystości bez tych sztucznych zapachów i jestem bardzo zadowolona, pachną naturalnymi olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam złe doświadczenia na ogół z szamponami przeciwłupieżowymi (w 95% testowanych przeze mnie przynosiły odmienny skutek- czemu do dziś nie wiem, ale jestem tu chyba wyjątkiem) ale muszę przyznać że tego nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatnio mam fazę na cytrusowe kosmetyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. Przynajmniej wiadomo czego lepiej nie próbować ;) Zdecydowanie nie mam ochoty na sprawdzenie go

    OdpowiedzUsuń
  46. nie moge się przekonać do tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba też bym miała problem z takim zapachem :<.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja staram się dobierać szampony swoje włosy ;) Więc narazie królują do włosów przetłuszczających się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj sięgam po szampony do włosów normalnych :) mimo że mi się przetłuszczają :)

      Usuń
  49. Szkoda, że taki z niego smrodek bo liczyłam na piękny zapach cytryn.

    OdpowiedzUsuń
  50. Odpowiedzi
    1. Muszą trochę popracować nad swoimi produktami..

      Usuń
  51. Jak spojrzałam na opakowanie, to od razu wiedziałam, że zapach nieciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie znam i nie zamierzam się z nim poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja zaczęłam testować czosnkowy ale jakoś leży użyty w połowie ;p haha

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie ten szampon by się nie sprawdził. SLS na 2 miejscu w składzie... Skoro i zapach ma nie przyjemny to raczej będę go unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Całe szczęście, że mój miał nawet spoko zapach. Niby był ok, ale cieszę się że już się kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Właśnie testuję ten szampon . Mam przetłuszczającą się i swędzącą, bez łupieźu skórę głowy. Pierwsze uźycie poraźka,ale to moj błąd bo nie rozcieńczyłam i nie rozmieszałam szamponu w kubeczku. Kolejne mycia ok. Szampon zlikwidował swędzenie, włosy dobrze się rozczesują, bez konieczności stosowania odźywki. Rzeczywiście ma konsystencję cifu. Nie bardzo wiem dlaczego piszecie źe śmierdzi. Ma po prostu cytrynowy zapach, a cytryna chyba nie śmierdzi-prawda? Dla mnie smierdzące szampony to np: dziegciowy czy siarkowy.Te zaręczam,źe po prostu śmierdzą, dla mnie nie do uźytku. Szampon nie przedłuźa świeźości włosów bo mocno nawilźa ale ukoił moją skórę i za to plus.

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!