środa, 14 czerwca 2017

Natural 98 Yum Yum cleanser lemon - Skin 79


Cześć Pyśki :*
W dzisiejszym wpisie mam dla was recenzję produktu który chodził za mną od uhuhu pięknych kilku miesięcy i tak naprawdę od samego początku kiedy przeczytałam pierwszą recenzję na jego temat. To był była moja taka zachciewajka którą zapragnęłam mieć w posiadaniu. Oczywiście blokowała mnie jego cena, bo do tanich produktów to on niestety nie należy. Z pomocą przyszedł mi portal Promoszop o którym pisałam TU, mianowicie wszystkie dziewczyny które brały udział w spotkaniu Blogerek w Bochni dostały kupon o wartości 100zł na zakupy online do wykorzystania w perfumerii Douglas. Stwierdziłam że takiej okazji nie mogę przepuścić i zamówiłam sobie właśnie mus oczyszczający od Skin79. Swoją drogą warto się zainteresować tym portalem bo niektóre promocje sięgają nawet do -60% więc naprawdę warto, nie tylko dotyczy to sklepów z kosmetykami ale też inne: meble, dodatki do ogrodu lub chociażby zniżka na koniec roku na zakup nowego laptopa w kwocie -700zł lub 500zł na zmywarkę, dużo prawda? Oferty i kody cały czas się zmieniają i niektóre są ograniczone czasowo, natomiast uważam że naprawdę warto tam zaglądać. Sama planuję remont na który obecnie odkładam, a zniżki, kupony na materiały budowle lub meble czy nawet inne wyposażenie z pewnością wykorzystam. Dlatego jeśli jesteście ciekawi jak to dokładnie wygląda to odsyłam was do mojego wcześniejszego wpisu TU.



Oczywiście ten wpis nie jest w żaden sposób sponsorowany natomiast stwierdziłam że warto wam o tym przypomnieć tym bardziej że nie każdy pamięta o tym co pisałam na początku kwietnia, a każdą okazję do zaoszczędzania warto wykorzystać, tym bardziej jeśli macie w planach jakieś konkretne zakupy. Koreańskie produkty do pielęgnacji od dawna podbijają blogosferę i nie ukrywam że ja sama dałam się nieco wciągnąć, a moja chciej-lista robi się coraz dłuższa. Cieszy mnie fakt że ich produkty są bardziej dostępne, choć wolałabym aby więcej drogerii miało je u siebie stacjonarnie a nie tylko online. Z marką Skin79 pierwszy raz spotkałam się w listopadzie, kiedy to będąc na targach LNE w Krakowie kupiłam sobie maskę o której pisałam TU, niestety z tego co się dowiedziałam nie jest już dostępna, a szkoda bo naprawdę rewelacyjnie się u mnie sprawdziła. Kiedy odebrałam długo wyczekiwaną paczuszkę nie mogłam się powstrzymać i pierwsze co zrobiłam zdjęcia a następnie natychmiast przeszłam do testowania, oczywiście czyścika używałam na zmianę z innymi produktami, ponieważ zależało mi na tym abym mogła jak najdłużej się nim nacieszyć.



Pierwsze co przykuło moją uwagę to nie sam kartonik w jakim jest zapakowany, chociaż i jego szata graficzna jest naprawdę ciekawa, a to jak wygląda w środku. Przepiękny słoiczek, wykonany z solidnego plastiku na ma metalowy zatrzask który z pewnością wykorzystam kiedy wykończę czyścik do zera. Podoba mi się to że dołączona jest szpatułka, dzięki której zapewniamy bardziej higieniczne używanie produktu. Kolejnym plusem jest to że w środku słoiczka dodatkowo mamy wieczko które również zabezpiecza nasz kosmetyk.



Sama konsystencja jest dość ciekawa i nietypowa jak na produkt przeznaczony do oczyszczania cery, przypomina taki gęsty twarożek, który jest delikatnie gąbczasty w dotyku. Tak naprawdę dość ciężko ją opisać bo jest naprawdę bardzo nietypowa w dotyku. Natomiast po nałożeniu na dłoń i na twarz całkowicie się zmienia, coś na typ kremu. W zapachu wyczuwam połączenie nuty cytryny z żeń-szeniem, przyjemny choć nie jest to taki typowo naturalny aromat. Mimo że jego pojemność jest niewielka zaledwie 100g to jest naprawdę wydajny, wystarczy niewielka jego ilość aby dokładnie pokryć skórę twarzy. Zresztą używam go już naprawdę długo a zużyłam dopiero 1/4 słoiczka, więc spokojnie wystarczy mi na kilka miesięcy.



Skład:

Z tego co słyszałam od innych dziewczyn to należy nieco z nim uważać jeśli chodzi o kontakt z oczami ponieważ może powodować ich pieczenie, natomiast ja u siebie niczego takiego nie zauważyłam oczywiście nie myłam nim bezpośrednio oczu zaraz po jego nałożeniu, tylko kiedy myłam nim twarz to resztami przemywałam oczy, ale robiłam to bardzo delikatnie. Aby oczyścić nim twarz nakładałam niewielką ilość musu na suchą twarz, delikatnie masując aby rozprowadzić go po całej powierzchni skóry, odczekiwałam 1-2 minuty, a następnie delikatnie zwilżałam dłonie i ponawiałam czynność z masażem tak aby delikatnie się spienił i spłukiwałam. W momencie kiedy mus siedzi na twarzy czuć delikatne ściąganie, bardzo podobne w odczuciu do stosowania czarnego mydła. Zauważyłam że stan cery również się poprawił nie wiem czy to zasługa tego czyścika/musu ale wygląda na tyle dobrze, że gdy pogoda dopisuje a temperatura jest wyższa to maluję tylko rzęsy i czasami cieniami rzucę coś na powieki. Mus dokładnie oczyszcza skórę twarzy, skóra aż skrzypi i jest wyrazie rozjaśniona i wygładzona. Natomiast przy takim oczyszczaniu wymaga również nawilżenia. Jeśli lubicie koreańskie produkty a jesteście na kupnie dobrego produktu do oczyszczania to śmiało mogę wam go polecić. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i mam nadzieję że posłuży mi jeszcze bardzo długo. Stosowałyście może Yum Yum cleanser? a może macie inne produkty marki Skin79 które możecie mi polecić?


111 komentarzy:

  1. ja również mam ochotę na ten mus już od dłuższego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę takie cudo :) Ciekawi mnie, a efekt wysuszenia, czy ściągnięcia nie jest mi straszny, bo i tak zawsze po oczyszczaniu twarzy używam kremu, więc jak dla mnie jest ok. To wygładzenie i rozjaśnienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O prosze, mimo ze bardzo lubie kosmetyki Skin79 to o tym produkcie nie slyszalam, a wyglada zachecajaco! Chyba sama tez skusze sie i przetestuje ten, jak to napisalas twarozek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile on kochana kosztuje ?
    Bo zaciekawiłaś mnie nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się do pytania ☺️ Też jestem ciekawa WWW.RINROE.COM

      Usuń
    2. Z tego jak dobrze pamiętam to ok 80 zł ale na stronie producenta skin 79 jest chyba teraz na promocji :)

      Usuń
  5. Ostatnio miałam to w ręku ale odłożyłam i wybrałam produkt Clinique .. po Twojej recenzji zaczynam żałować! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Korci mnie, już od dawna, ale jedyne co mnie nie przekonuje to ta skrzypiąca skóra, bo moja wtedy jest bardzo nie zadowolona i mści się na mnie, za takie numery :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym go przetestować, wciąż go gdzieś widuję i zawsze ma świetne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam bardzo zadowolona z niego i dalej jestem :)

      Usuń
  8. Podoba mi się i ciekawa jestem, czy oczyszcza lepiej, niż moje ulubione, czarne mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam krem BB hot Pink tej marki, ale z Yum Yum Cleanser zdecydowanie się nie polubiliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Własnie go otworzyłam pare dni temu, pierwsze wrażenie na plus ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę kolejną pozytywną opinię na temat tego musu. Będę musiała się zastanowić nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam kiedyś ten mus, świetny był :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ale czadowa konsystencja, też mam kosmetyki, które chodzą za mną kilka miesięcy aż w końcu sobie kupuję na promocji lub korzystam z kodów rabatowych

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda bardzo ciekawie, kusi by wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki Skin79 są tak bardzo nietypowe - kocham to! Dzięki za podzielenie się stronką ze zniżkami, na pewno nie raz skorzystam, zwłaszcza że remonty ostatnio są mi baaardzo bliskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że znajdziesz​ kody dla siebie :)

      Usuń
  16. ciekawy produkt, rzeczywiście wygląda jak serek:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tym produkcie, w ogóle nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie produkty jakie miałam sprawdziły się świetnie :)

      Usuń
  18. Nie słyszałam o tym produkcie, w ogóle nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę widziałam go już jakiś czas temu i zapomniałam, a chętnie się skuszę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i przez Ciebie ja mam kolejne chciejstwo! Kusicielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i przez Ciebie ja mam kolejne chciejstwo! Kusicielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie wypróbuję. Uwielbiam kosmetyki tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż mi się oczy świecą, muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  25. o jejku, a ja to chyba bym go zjadła od razu :D zwłaszcza, że ma konsystencję takiego, jak to ujęłaś, twarożku- a takie desery lubię najbardziej :D
    a tak poważnie- nie miałam tego cuda :) ale dobrze, że sprawdził się u Ciebie. Może kiedyś i ja zafunduję mojej skórze takie rarytasy ;D
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy produkt wybrałaś, nawet nie wiedziałam, że jest dostępny w Douglasie :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się jego konsystencja i też chętnie bym go wypróbowała. Brzmi bardzo kusząco! Fajnie, że zapakowali go w taki ładny słoiczek. Dzięki niemu przykuwa jeszcze bardziej uwagę :D No i duży plus za szpatułkę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować jeśli będziesz na kupnie :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Mnie już bardzo długo kusił :) i wreszcie mam :)

      Usuń
  30. Kiedyś myślałam o tej firmie, ale mnie także wstrzymywała cena. Może faktycznie warto zainteresować się tymi kuponami. Podane ceny rzeczywiście robią różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wygląda smakowicie, a i działanie zachęca do bliższego poznania testowego:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesting
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  33. No u mnie to juz w ogóle nie ma dostępu do koreanskich kosmetykow :( Tylko online, ale budzetu ciągle brak hahah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je zamawiałam online przez portal z którego dostałam kupon :)

      Usuń
  34. Wiele dobrego słyszałam o produktach Skin79.
    Jednak sama nigdy ich jeszcze nie testowałam.
    Chyba pora na pierwsze podejście.
    Ten słoiczek jest przeuroczy! :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. rzeczywiście opakowanie przykuwa wzrok. Mus chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Trzeba przyznać, że piękne jest to opakowanie! :)
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też przymierzam się do jego recenzji, ale zdanie mma troszeczke inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego wspomniałam że słyszałam że może szczypać w oczka :) na szczęście u mnie nie miało to miejsca :)

      Usuń
  38. Pierwszy raz o nim słyszę, ale ja to ogólnie jestem do tyłu z nowinkami.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba jego opakowanie, natomiast jakoś sama mam mieszane uczucia do niego - po skin79 zawsze mam pole wysypu pryszczy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie miałam takiego musu, ale konsystencja wydaje się ciekawa :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Zachęcająco wygląda, duży plus za tą szpatułkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie kusił ten mus ale teraz wiem że go kupie

    OdpowiedzUsuń
  43. Już mi się jego konsystencja podoba ^_^ Chcę ten Yum Yum cleanser i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  44. Kompletnie nie znam tego musu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znam go..Ale i cena duża więc raczej szybko go nie zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkoda, że jest taki drogi. Prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Swego czasu miałam chęć na Yum Yum, ale jednak forma podania mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuj stronę może też znajdziesz fajną promocję na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie widziałam go jeszcze nigdy, ale bardzo mnie zaintrygował :D Kiedyś na pewno wypróbuję <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta konsystencja jest świetna ;D Jeśli kupię to przede wszystkim dlatego :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mi sie ten produkt podoba i miałam na niego ochotę do momentu gdy przeczytałam, że skóra po nim skrzypi. Jak ja tego uczucia nie znoszę.. wszystko tylko nie to :-D Kurczę.. kiepska perspektywa dla mnie :-D ale wszystko inne mi sie podoba, a konsystencja wymiata

    OdpowiedzUsuń
  52. Interesujący produkt, powiedź mi jaka jest cena tego musu ?

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!