piątek, 16 czerwca 2017

Tonik odświeżający clear - Cien ( cera normalna i mieszana )


Witajcie Robaczki :)
Tym razem mam dla was recenzję toniku odświeżającego Lidlowskiej marki Cien. Tak naprawdę kupiłam go zupełnie przypadkowo z czystej ciekawości, a że akurat wtedy byłam na kupnie jakiegoś toniku to przy okazji robiąc zakupy spożywcze do domu sięgnęłam właśnie po niego. Marka Cien jest wszystkim doskonale znana, jeśli nie z samych testów to chociażby z gazetek lub innych blogów. Sama bardzo lubię ich produkty, chociażby żele które są naprawdę bardzo tanie a spisują się świetnie i mają piękne zapachy. Produktów do pielęgnacji jeszcze nigdy nie miałam dlatego moja ciekawość jak sprawdzi się tonik była jeszcze większa.

Skład prezentuje się następująco:

Co do samych toników nie mam jakoś szczególnych wymagań, ma za zadanie dobrze tonizować skórę i przygotowywać ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych i przede wszystkim nie może podrażniać. Pierwsze co bardzo mi się podoba to samo opakowanie a dokładniej dozowanie produktu, wystarczy na górę nakrętki przyłożyć płatek kosmetyczny, nacisnąć kilka razy i gotowe. Sam w sobie tonik jest bezbarwny o lekko mydlanym zapachu, który przypadł do gustu mojemu nosowi. Ponieważ moja skóra jest mieszana stwierdziłam że ten wariant będzie idealny dla mnie.  Starałam się go stosować dwa razy dziennie natomiast najczęściej sięgałam po niego wieczorem po dokładnym oczyszczaniu skóry twarzy. Rano różnie to bywało, zwyczajnie nie miałam czasu, szczególnie kiedy wstaje się zaraz po 4 bo przed 5 trzeba wyjść z domu, natomiast starałam się budzić te 5 minut wcześniej aby moja poranna pielęgnacja była bardziej bogata.



Tak naprawdę nie oczekiwałam jakoś specjalnie wiele, tym bardziej że 250ml produktu kosztuje ok 5 zł. Muszę przyznać że naprawdę daje sobie całkiem nieźle radę, zaskoczyło mnie to że produkt który tak naprawdę kosztuje niewiele, może tak dobrze się sprawdzać. Jest niezwykle delikatny nawet dla moich wrażliwych oczu, sam producent pisze aby okolice oczu omijać, natomiast ja delikatnie lekko zwilżonym płatkiem je przecierałam. Oczywiście nie wykonywałam nim demakijażu, tylko zawsze używałam wtedy gdy moja skóra była dokładnie oczyszczona. Tonik delikatnie odświeża i tonizuje skórę przygotowując ją do dalszych czynności pielęgnacyjnych. Nie podrażnia i nie zapycha, co dla mnie i z pewnością dla każdej z was jest zdecydowanie na plus. Wydajność też jest całkiem przyzwoita, nie pamiętam dokładnie na ile mi wystarczył ale  coś w granicy 3 miesięcy ( bo sprawdzając zdjęcia robiłam je dokładnie 8 marca i tego samego dnia zaczęłam go stosować, ale już nie pamiętam kiedy dokładnie go zużyłam ) Zazwyczaj kiedy pojawia się post o danym produkcie to jest on już dawno zużyty, dlatego wtedy mogę wam w 100% napisać jak dany kosmetyk się sprawdza. Kupując wersję niebieską z ciekawości kupiłam również różową ( nie pamiętam na ten moment do jakiej cery jest przeznaczona), natomiast ona nie do końca mi odpowiada i używam jej sporadycznie jak jestem u swojej drugiej lepszej połówki :). Myślę że wersję niebieską jeśli tylko macie dostęp do kosmetyków Lidla, śmiało możecie wypróbować. Jeśli nie sprawdzi się wam do tonizowania skóry, to może być używana do zmywania resztek makijażu z dłoni i też się sprawdzi, podobnie jak do szybkiego odświeżenia pędzli kiedy np jesteście na wyjeździe a macie jeden pędzelek do cieni, a używacie jasnego i ciemnego koloru.



138 komentarzy:

  1. Chętnie wybiorę się do Lidla i zakupię ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie denat na drugim miejscu nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty Cien jakoś nigdy mnie nie kusiły, jedynie sole do kąpieli, ale u mnie ich nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie mam blisko Lidla. Na szczęście w innych sklepach też są tanie i dobre kosmetyki. Niedawno wszystko mnie podrażniało, ale już mogę śmiało przemywać twarz nawet czymś za 5 zł. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znamy się z tym gagatkiem. Ale ja generalnie mało znam kosmetyki Lidla.. mimo że mam do niego bardzo blisko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nigdy nie kupowałam kosmetyków w Lidlu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię produkt z Lidla ale najczęściej sięgam po hydrolaty, wody roślinne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mają hydrolanty?? :) Nawet nie wiedziałam :)

      Usuń
  9. Wow! Nawet nie wiedziałam, że Lidl ma takie kosmetyki. Fajna propozycja, choć ma pewne "ale" ;)
    Lubię tanie kosmetyki, jednak jeśli chodzi o toniki jestem wybredna.
    Wygląda całkiem ok, ale wolę inne produkty.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię coś nowego wypróbować podobno kremy są tanie i dobre składowo :)

      Usuń
  10. Aneczka jak ja kocham Twoje wpisy ♥ Są takie obszerne , że nie mam żadnych wątpliwości ani pytań co do recenzji ♥ Powiem szczerze że kosmetyki Cien nie są mi znane ! Ale czas to zmienić ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go koniecznie wypróbować,ostatnio używałam na zmianę tego z U20 lub Douglasa ,ale oba mi się już kończą,więc muszę się zaopatrzyć w ten tonik z Cien :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może wypróbuję, chociaż na liście z tonikami do testów mam kilka produktów :) Z Cien lubię niektóre kosmetyki, ale są też takie, które nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Toników od nich nie miałam, ale masła w słoikach uwielbiam za działanie ;) po ten produkt nie sięgnę z powodu alkoholu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masła mnie bardzo kuszą i muszę wreszcie kupić:)

      Usuń
  14. chyba mój kolejny kierunek do Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja skóra i alkohol ... to nie jest dobre połączenie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście nie przeszkadza w odpowiedniej ilości oczywiście :)

      Usuń
  16. Właśnie jestem na etapie uzupełniania zapasów i tonik też musze kupić, więc wezmę go pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też kilka produktów które muszę kupić :)

      Usuń
  17. Miałam różową wersję i też fajnie wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak średnio ta różowa ale mnie szczypała w oczy.

      Usuń
  18. Nie miałam jeszcze tego toniku, ale chętnie go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny produkt i za małą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypróbuję - nie miałam go jeszcze dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm chyba muszę wypróbować, bo skoro nieźle działa i to tego jest taki tani to warto :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zaczęłam przygodę z hydrolatami:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapamiętam go sobie :) Bo toniki u mnie idą jak woda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. musze koneicznie zacząć przemywac pędzleki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mycia pędzli to tak w rezerwie ;) jak nie mam czasu na ich kąpiel :P

      Usuń
  25. Nigdy nie używałam nic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy kosmetyk. Muszę sobie go zobaczyć jak będę na zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio kupiłam tonik z Bielendy, więc jeszcze trochę muszę poczekać na zakup nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam dziś w Lidlu i kurcze, że się nie skusiłam no nie;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Co prawda Lidla mam daleko, ale kiedy będę, to zwrócę na niego uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam go po drodze jedynie jak mojego jestem :)

      Usuń
  30. Hej, nigdy nie myślałam o używaniu toniku do pędzli, ale dobry patent :) Ciekawy ten tonik, może jak zużyję mój to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak robię jak nie mam czasu na mycie pędzli :)

      Usuń
  31. toniku nie miałam, ale używałam żelu do mycia twarzy i byłam zadowolona :) dobry produkt za grosze :) a tonik kupię mojej mamie. ostatnio gdy byłam u niej, widziałam, że swój ma na wykończeniu, więc nowy na pewno się jej :) a skoro Ty polecasz, to wiem, że nie będzie to bubel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieska wersja jest ok, z początku różowa też mi się fajna wydawała ale już mi nie pasuje :)

      Usuń
  32. Przydatny kosmetyk, u mnie tego typu produkty szybko znikają z kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widziałam na blogach te kosmetyki często, ale że mam nie po drodze do Lidla, to jakoś rzadko miałam okazję je ucapić;) Często za to sięgałam po rzeczy do pielęgnacji dostępne w Biedronce :D
    Ten tonik wygląda na całkiem przyzwoity :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  34. nie używam toników, wolę żele do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniki powinno się używać, one nie służą do mycia twarzy tylko do wyrównania pH gdzie żele i inne produkty to zaburzają ;)

      Usuń
  35. Mam dwa kroki do Lidla , może go znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja skóra nie przepada za ich produktami, jakaś taka rozdrażniona bywa 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Ja tak nie mam, aż dziwne bo zazwyczaj sprawdzają się nam te same kosmetyki :P

      Usuń
  37. Mam daleko do Lidla, ale niektóre ich kosmetyki są faktycznie niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że ma lekki zapach :) Jakoś boję się kupować produktów z Lidla, ale to dlatego że ich nie znam :) Ten tonik chyba kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdziłam że warto im dać szansę tym bardziej że są tanie ;)

      Usuń
  39. Alkohol w składzie go u mnie dyskwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście nie szkodzi, natomiast też nie każdy alkohol jest zły :)

      Usuń
  40. Nie chodzę do Lidla, więc raczej nie skuszę się

    OdpowiedzUsuń
  41. Unikam toników opartych na alkoholu, bo przecieram nimi skórę na sam koniec i mogłyby bardziej przesuszyć moją już suchą cerę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale też nie wszystkie alkohole mają działanie wysuszające, niektóre wręcz odwrotnie :)

      Usuń
  42. Oj ja rzadko chodzę do Lidla :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja z Lidla miałam tylko pomadkę Cien nature, bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak ja daawwno nie byłam w Lidlu ;) Po patrze za nim kiedyś :P
    Buziaki Moja Kochana !! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny produkt i chętnie wypróbuję:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię kremy Cien :) Toników nie używam,wolę wody termalne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam tego produktu. Zamiast tonika używam hydrolat, który nie ma konserwantów.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnio coraz częściej czytam o tych kosmetykach z Cien ;P

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ale być może wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Brzmi ciekawie, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Te produkty z Cien są bardzo fajne i w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisałam sobie aby go kupić przy okazji wizyty w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie lubię kosmetyków z tą pompką... Zawsze mi się psuje, albo za dużo wycieka.

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak widać, nie zawsze tanie znaczy gorsze :) Po patrze za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Może też zdecyduję się go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeszcze nigdy kosmetyków Lidla nie miałam. Za duże zapasy:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Aktualnie stosuje tonik z clinique , ale może skuszę się kiedyś i na ten za taką cenę warto chociażby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeżeli chodzi o toniki to mam już swoją ścisła czołówkę ale będę czekać na następne perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten alkohol na drugim miejscu mnie trochę przeraża, pewnie moja wrażliwa skóra by tego nie przeżyła, no ale skoro ciebie nie podrażniał, to najważniejsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Znam firmę ;) Tak samo jak Ty do toników nie mam wielkich wymagań, ale jeśli producent obiecuje zbyt dużo to wtedy inaczej do takich toników podchodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z marki Cien miałam jedynie maseczki i fajnie się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  62. skusilam się na żele pod prysznic Cien i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Toniku jeszcze nie miałam, przyznać trzeba że kosmetyki tej firmy pachną bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przy okazji muszę go kupić, bo prezentuje się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja ubolewam nad tym, że nie mamy Lidla, mamy kilkanaście marketów w tym trzy Biedry co jak na tak małe miasteczko jest naprawdę zadziwiające, a Lidla nam postawić nie chcą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie wogole sklepów nie mam :) jak przy okazji jestem to kupuję :)

      Usuń
  66. Kiedyś kupiłam, ale używałam ten tonik sporadycznie. Skóra była miła w dotyku i lekka, więc w sumie byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!