poniedziałek, 19 czerwca 2017

Naturalne mydła Enklare Soap ( mydło: kojące, do cery mieszanej, do każdego typu cery )


Cześć Robaczki
W dzisiejszym wpisie mam dla was  Naturalne mydełka marki Enklare. Tak naprawdę nigdy wcześniej na moim blogu takiej recenzji jeszcze nie było. Osoby które mnie znają nieco bardziej wiedzą że po tego typu produkty zwyczajnie nie sięgam. Chociażby z tego względu że moja skóra raczej tego typu produktów nie toleruje, przynajmniej nie do mycia twarzy czy całego ciała, do rąk od czasu do czasu używam, choć zdecydowanie wolę mydełka w płynie. Jeśli chodzi o mydła kostkowe to zazwyczaj w domu miałam te zwykłe, które można kupić w każdym sklepie w którym znajduje się chemia. z naturalnymi mydełkami w takiej formie miałam pierwszy raz styczność, a z racji tego że dostałam je od marki Enklare, która była jednym ze sponsorów naszego spotkania Blogerek w Bochni, stwierdziłam że wypróbuję.



Ponieważ wszystkie mydełka w moim przekonaniu identycznie działają, nawet składowo są takie same, mimo że zastosowania mają różne. Stwierdziłam że nie będę opisywać każdego z osobna bo i tak musiałabym się powtórzyć. Mydełka są ręcznie robione, dlatego każde może się różnić nieco od siebie wielkością i ogólnym wyglądem. Mydła są beztłuszczowe i nadają się do stosowania u osób posiadających suchą skórę. Mają za zadanie wyrównywać równowagę hydrolipidową i utrzymywać odpowiednie nawilżenie skóry. Producent pisze że mydełka pachną lekko, świeżo i delikatnie organicznie, natomiast ja nie wyczuwam tutaj żadnego zapachu. Bardziej przypominają mi zwykłe szare mydełko w ładniejszym wydaniu. Zresztą sami musicie przyznać że wyglądają dość zachęcająco. W paczuszce którą otrzymałam znalazły się ( Naturalne mydło Soap 1.0, Pure Soap, Naturalne mydło Heart Soap ) Każde z mydełek wam osobno podlinkowałam, abyście mogli sobie sprawdzić na stronie producenta wszystkie informacje na temat każdego z nich.




Jak wspomniałam mimo tego że każde mydełko ma inne zastosowanie to ja nie zauważyłam jakieś specjalnej różnicy między nimi, nawet w składzie nie zauważyłam aby się różniły ( zresztą to możecie zobaczyć poniżej ). Mydełko w kształcie serca( Heart Soap ) które jest przeznaczone do każdego typu cery przeznaczyłam do mycia dłoni, kojące ( Soap 1.0 ) z fioletową górą do higieny intymnej, a ostatnie z żółtymi elementami ( Pure Soap ) do mycia całego ciała. To czego najbardziej się obawiałam to jakiegoś nieprzyjemnego ściągnięcia skóry, wysuszenia i krostek. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Mydełka dość dobrze się pienią i fajnie a zarazem delikatnie oczyszczają skórę całego ciała. Skóra była gładka i miękka ale nie zauważyłam żeby miały działanie nawilżające, co nie zmienia faktu że dobrze mi się je stosowało. Ubolewam trochę nad brakiem zapachu, myślę że fajnym pomysłem było by dodać np suche płatki róż albo jakiś naturalny olejek który by dodał fajnego aromatu. Oczywiście nie przeszkadzało mi to ale nie ukrywam że mi tego brakowało, bo po kąpieli lubię ładnie pachnieć. Do twarzy mydełek nie używałam bo jakoś skórę twarzy wolę oczyszczać w inny sposób. Co do wydajności to muszę przyznać że bardzo szybko je zużyłam. Są fajne i przyjemne w użyciu, natomiast biorąc pod uwagę cenę i ich wydajność to sama z siebie ich nie kupię, czegoś mi tu jeszcze brakowało.
Dla osób z wrażliwą skórą skłonną do alergii i tych którzy nie mogą używać zapachowych produktów, będą to dobre mydełka.


Naturalne mydło Soap 1.0 ( mydło kojące ) - Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Aqua, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sodium Hydroxide, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grapeseed) Oil, Sodium Chloride, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), Maltodextrin, CI 75470 (Carmine)

Pure Soap ( mydło do cery mieszanej )- Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Aqua, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sodium Hydroxide, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grapeseed) Oil, Sodium Chloride, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), Maltodextrin, CI 75470 (Carmine)

Naturalne mydło Heart Soap ( mydło do każdego rodzaju cery )- Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Aqua, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sodium Hydroxide, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grapeseed) Oil, Sodium Chloride, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), Maltodextrin, CI 75470 (Carmine)



Dziękuję firmie Enklare za możliwość przetestowania mydełek.

111 komentarzy:

  1. Fajne mydełko, ale rzadko takich używam, przyzwyczaiłam się do płynnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są te mydełka :) Nigdy takiego nie miałam, ale bardzo chętnie kupię. Mydełko do cery mieszanej byłoby chyba najbardziej odpowiednie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak naprawdę nie różnią się od siebie :) przynajmniej ja różnicy nie widzę :)

      Usuń
  3. Nie znam ich mydełek i raczej się nie skuszę, bo należę do osób, które lubią jak mydełko ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądają:) ale od lat używam tylko mydełek bambino

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne mydełka, bardzo lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli producent dedykuje produkty do różnych zastosowań.. a skład jest ten sam to po co to rozróżnianie? Takie trochę sprzedawanie tego samego produktu pod różnymi nazwami.. nieładnie. Chyba że proporcje są różne.... choć wątpię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że to błąd wydruku lub strony, sama nie wiem :)

      Usuń
  7. Prezentuja sie ładnie:-) Ja również lubię gdy mydełko pachnie bardziej konkretnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam to mydełko Enklare z dodatkiem fioletu, byłam z niego zadowolona, zużyłam do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja do intymnej bo producent pisze że można :)

      Usuń
  9. Hahah rzeczywiście, identyczne składy, a służą zupełnie do czegoś innego ;)
    Natomiast tej firmy nie znam ;) Ale plus za własnoręczne robienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) zastanawiam się czy czasem skład to nie błąd wydruku :P

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Napisałam że są bez zapachu nad czym ubolewam ;)

      Usuń
  11. Pierwszy raz widzę te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego dnia! :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/millybridal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają cudnie, szkoda tylko, że nie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych mydełek :) Ja tylko akceptuję mydła różane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne mydełka. Ciekawe jak działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś sprawdzić na sobie czy będą ci odpowiadać :)

      Usuń
  16. Mydełek nigdy nie używałam, ale bardzo ciekawi mnie jak działają i czy u mnie by się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tego typu mydełka, zawsze jak mam okazję to ich pełno kupuje. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do twarzy też jakoś mydeł nie używam, choć raz na jakiś czas zdarzają się wyjątki. Dużo za to zużywam do rąk:D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam naturalne mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi ciekawie, muszę się za nimi rozglądnąć !
    Świetny wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są te mydełka i pamiętam, że super nawilzaly :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam serduszko, genialnie myło gąbeczki i pędzle 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  23. O jakie fajowe, uwielbiam tego typu mydełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie sama nie kupuję takich ale akurat te dostałam :)

      Usuń
  24. To mydełko w kształcie serca skradło moje serducho

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam te mydła i u mnie się nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mydła używam wyłącznie do mycia rąk i z wygody sięgam po te płynne;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja tam lubię mydełka:) Te mają fajne składy i wyglądają uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zwolenniczką mydeł w płynie - te w kostce bardzo wolno u nas schodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam tego typu mydełka oj :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie częściej sięgam po mydła w płynie ale te również mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ajj szkoda, że nie mają działania nawilżającego bo akurat potrzebuje produktu, który dobrze nawilży stopy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam jeszcze jedno ich mydełko w zapasie, w sumie używałam je tylko do rąk, ale fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem miłośniczką takich mydelek. Często zaopatruje się w mydlarniach i nie mogę oczu oderwać od towaru 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. miałam mydełka tej marki, jak one bosko pachną

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe to muszą być mydełka!
    Zdecydowanie warto mieć takie różności w zanadrzu.
    Zawsze się przydają. Wiem z doświadczenia.
    Jeśli tylko mam okazję - kupuję właśnie kojące, naturalne mydła.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie też pewnie brakowałoby zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. chyba nigdy się nie przekonam do mydełek :P może to bariera czysto psychiczna, ale zawsze będą mi się kojarzyć z tym dziwnym uczuciem, które mydło zostawia po sobie :P
    składy faktycznie zbliżone, więc pewnie różne zastosowanie to raczej chwyt marketingowy :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj jak ja lubię naturalne mydełka. Tych nie znam,

    OdpowiedzUsuń
  39. Mydełka mają piękny kształt, aż miło do kąpieli ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z tej trójki ybrałabym pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie też jakoś nie przekonują mydełka do pielęgnacji twarzy, ale trzeba przyznać, że te mają świetne składy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię naturalne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Te mydełka strasznie do mnie przemawiają swoim uroczym wyglądem ;D Ale podobnie jak Ty używam tego typu produktów wyłącznie do mycia rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś do twarzy nie mogłabym ich stosować zwyczajnie się boje :P

      Usuń
  44. jak jak strasznie chciałam te mydełka! Ale jak to brak zapachu? Jak na nie patrzę to czuję przez ekran prawdziwą bombę.. czy to znaczy, że będę mocno zawiedziona? :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sama myślałam że zapach będzie cudowny... ale są to ładnie wyglądające zwykłe szare mydełka. Oczywiście jako sam w sobie produkt nie jest zły ale jakoś nie zauroczyły mnie sobą i nie kupię ich sama dla siebie ponownie :P

      Usuń
  45. kurczę szkoda, że nie pachną. Uwielbiam takie naturalne mydełka ! :) ale bezzapachowe, to tak średnio

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!