poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Allergoff - Barierowa emulsja i oliwka do kąpieli + powlekający krem do ciała

Witajcie Kochani!
Weekend już za nami i trzeba ponownie wrócić do pracy. Cieszę się jedynie z tego że środa z racji święta jest wolna. Dziś mam dla was zestaw do pielęgnacji ciała, szczególnie skóry wrażliwej, wymagającej i problematycznej. Jak wiecie nie jestem osobą z problematyczną skórą, a mimo tego czasami sięgam po kosmetyki do pielęgnacji delikatnej skóry bo wiem że mi krzywdy nie zrobią.

Barierowa emulsja do kąpieli jest przede wszystkim przeznaczona dla osób dorosłych i dzieci powyżej pierwszego miesiąca życia. Dla osób borykających się AZS, łojotokowym zapaleniem skóry i łuszczycy. Będzie również odpowiednia dla osób mających suchą skórę, której zazwyczaj po kąpieli towarzyszy nieprzyjemne uczucie ściągnięcia, swędzenie i pieczenie. Oczywiście wszystkie trzy kosmetyki są przeznaczone do tego typu skóry. Nazwa emulsja zazwyczaj kojarzy mi się z czymś płynnym o lekko żelowatej konsystencji, jednak tutaj mamy postać bardzo gęstego i treściwego kremu. Emulsje należy rozprowadzić na wilgotnej skórze delikatnie masując ją przy tym. Nie posiada zapachu i nie ma substancji tworzących pianę. Jest przyjemna i delikatna w użyciu, a jednocześnie dobrze ją myje. Trzeba jednak pamiętać że po kąpieli skórę należy delikatnie osuszyć przykładając ręcznik do ciała tak aby nim nie pocierać. Ma to na celu pozostawienie nawilżająco-natłuszczającej bariery ochronnej, która będzie łagodzić nieprzyjemne dolegliwości skóry.  Skóra po użyciu jest miękka i nawilżona. Dodatkowo jest bardzo wydajna. Jedyny minus to pod koniec opakowania ciężko wydobyć resztki przez to że emulsja jest gęsta, natomiast dzięki temu że opakowanie jest miękke to z łatwością można je rozciąć i zużyć resztę produktu.
Oliwka służy nam dla wzmocnienia efektu działania emulsji. Dodajemy ją do kąpieli zamiast płynu, wystarczy taka ilość, aby woda nabrała delikatnie mlecznego koloru. Już sama oliwka sprawia że skóra jest delikatnie zmiękczona i nie ma tego uczucia "twardej wody", nie wiem jak jest u was ale u mnie woda jest strasznie twarda. Ogólnie oliwka powinna być bezzapachowa, natomiast ja wyczuwam w niej podobne nuty jak w olejku pod prysznic z Nivea, natomiast zapach delikatniejszy. Zdarzyło mi się kilka razy umyć nią ciało i może nie jest to produkt dobrze oczyszczający, zresztą to nie jest jej zadanie, natomiast świetnie nawilża, wygładza i zmiękcza skórę, nie pozostawia po sobie tłustej i lepkiej warstwy. W dodatku jest fajnym umilaczem kąpielowym ale dość szybko ją zużyłam.
Powlekająco barierowy krem do ciała to już ostatni produkt z całej linii do pielęgnacji. Ma zaledwie 75ml i jak na produkt do smarowania całego ciała jest to naprawde mało, a mimo tego jest bardzo wydajny. Jest również treściwy ale ku mojemu zaskoczeniu nie aż tak gęsty jak emulsja. Dużo łatwiej jest go wydobyć z opakowania i pod koniec nawet nie ma potrzeby jego rozcinania bo zużywamy go do samego końca. W jego przypadku wystarczy nałożyć niewielką ilość aby dokładnie pokryć skórę całego ciała, wtedy szybko i ładnie się wchłania,a przy zbyt dużej ilości lubi się mazać. Możecie go używać solo lub jak "serum" na skórę nakładając dodatkowo inny produkt do nawilżenia skóry. Natomiast uważam że nie jest to potrzebne bo sam w sobie jest wystarczający, dobrze nawilża i odżywia skórę, tym bardziej jeśli stosujecie cały zestaw jednocześnie.

51 komentarzy:

  1. Widzę jakies nowości. Nie znam ich szczerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co orientuję się to on już od dawna są na rynku:)

      Usuń
  2. Nie znam tych kosmetyków :) szczególnie zaciekawiła mnie oliwka i emulsja do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie mam problemów skórnych, ale znam osoby, które mają, więc polecę ta serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też nie mam ale lubię używać takich produktów :)

      Usuń
  4. Miałam taki olejek do kąpieli innej firmy i to jest super sprawa, bo naprawdę poprawia jakość i miękkość wody i skóra jest po kąpieli zadbana i nie przesuszona. Nawet balsamu nie trzeba używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam takich problemów ze skórą. Pierwszy raz słyszę o powlekającym kremie- chodzi mi o nazwę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam ale lubię takie produkty stosować ;)

      Usuń
  6. Teoretycznie nie mam wielkich problemów ze skórą, ale taka seria na pewno by nie zaszkodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie raczej nie miałyby się gdzie wykazać :). Zaskoczyła mnie trochę wydajność kremu, 75ml to taki maluch, a tu proszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No on jest mega wydajny, dużą ilość ciężko rozprowadzić :)

      Usuń
  8. Mam, używam, ale jeszcze zdania sobie nie wyrobiłam, choć na razie jest pozytywnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje produkty oddałam koleżance dla maluszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak skład? skoro dla maluszka to nie powinno być PEG, parabenów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jest na stronie producenta, nie pamiętam bo już zużyłam wszystko.

      Usuń
  11. I never heard about this brand, but I'm very curious now!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie nawilżająco-natłuszczające kosmetyki, mimo że moja skóra tylko miejscami się gdzieniegdzie przesusza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiele o nich już czytałam, będę musiała coś w końcu zakupić dla moich dzieciaczków z AZS ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie używałam,ale koleżanki niemowlaczek zadowolony z oliwki do kąpieli,a brat z kremu do ciała,mi została emulsja i chyba mnie natchnęłaś i dziś ją zabiorę do kabiny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Marki nie znam, ale mam skórę suchą, więc pewnie u mnie by się sprawdziły. Aczkolwiek miałam kiedyś produkty do atopowej skóry z La Roche Posay i miałam z nimi relacje love-hate.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobne nuty a nie buty ;p
    Jakoś ta seria niespecjalnie mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja kumpela ma problematyczną skórę to jej chętnie to polecę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Raz jeden użyłam na sobie czegoś dedykowanego skórze atopowej.. to się dobrze nie skończyło. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej chwili ani ja ani moi chłopcy (dla których z reguły kupowałam podobne produkty) nie mamy problemu ze skórą. Jednak dobrze wiedzieć, że są takie kosmetyki, bo zimą wszystko może się odmienić :) Marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam zupełnie tej marki, ale być może niektóre produkty byłyby dla mnie Ok.

    OdpowiedzUsuń
  21. Skusiłabym się na oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach :o

    OdpowiedzUsuń
  23. szczerze mówiąc, nie znam tych produktów :) może dlatego, że moja skóra nie jest zbyt wymagająca :) dla osób,którym niezbędna jest szczególna pielęgnacja, mogłyby być przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością tak, ja problemów nie mam ale lubię takie produkty stosować :)

      Usuń
  24. Nie mam problematycznej skóry, więc nie sięgam po atopowe serie.

    OdpowiedzUsuń
  25. krem do ciała by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię tego typu emulsje do mycia :)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!