wtorek, 7 sierpnia 2018

Vit C 15% Multi Active Repair Global Serum - Pure Cosmetics

Witajcie Słoneczka ❤
Na początku lipca w moje łapki trafiło Vit C 15% Multi Active Repair Global Serum od Puree Cosmetics. Ponieważ wtedy na wykończeniu miałam inne serum to zaczęłam go stosować tydzień przed moim urlopem. Nie będę was oszukiwać że początkowo obchodziłam się z nim jak z jajkiem, ponieważ zależało mi aby zrobić zdjęcia w pięknej Chorwackiej scenerii i żeby serum wyglądało na nienaruszone. Na zdjęciach widać ubytek produktu ale jest on niewielki.

Większość z was doskonale wie że uwielbiam produkty z witaminą C i że często po takowe sięgam. Różnego rodzaju sera są również stałym elementem mojej pielęgnacji twarzy i na ten moment nie wyobrażam sobie abym mogła z nich zrezygnować. Wiecie również że jestem miłośniczką szklanych opakowań, które dodatkowo mają dołączoną pipetę. Nie tylko taki kosmetyk pięknie zdobi półkę w łazience, a jednocześnie dzięki temu że mamy tutaj pipetę to sama aplikacja jest znacznie bardziej higieniczna i dozujemy tyle produktu ile potrzebujemy, więc nic się nie marnuje. Dodatkowo wszystkie napisy na butelce są wygrawerowane i nie mamy tutaj jakieś tandetnej naklejki. Jak widzicie butelka jest zrobiona z ciemnego szkła i dzięki temu mamy dodatkową ochronę kosmetyku przed jego zepsuciem. Dla wielu osób zapewne są to szczegóły ale dla mnie podczas użytkowania mają znaczenie.
Serum ma lekką i  bardzo przyjemną formułe. Jak doskonale wiecie każde serum które stosuje nakładam nie tylko na skórę twarzy ale również na szyję i dekolt. Serum z łatwością rozprowadza się po skórze i błyskawicznie się wchłania, jest to dosłownie chwila zaraz po jego nałożeniu. Nie pozostawia po sobie tłustej i lepkiej warstwy. W produktach do twarzy w bardzo lubię kiedy szybko się wchłaniają ponieważ mogę przejść do kolejnego etapu swojej pielęgnacji. Zawartość witaminy C występuje tutaj w stężeniu 15% w przypadku tego typu produktów jest to naprawdę bardzo dużo. To czego się obawiałam to że przez wysokie stężenie witaminy C może wystąpić delikatne podrażnienie skóry szczególnie po kilku godzinach ekspozycji na słońcu i ku mojemu zaskoczeniu nic takiego nie miało tutaj miejsca. Serum jest niezwykle delikatne, a jednocześnie skuteczne w swoim działaniu. W żaden sposób nie podrażnia skóry, nie powoduje jej zaczerwienienia i tym bardziej pieczenia. Jest tak skomponowane że w moim przekonaniu nawet osoby z bardzo wrażliwą skórą mogą go stosować.
Obawiałam się że w okresie letnim niekoniecznie serum z witaminą C będzie dla mnie i bałam się że zamiast zlikwidować drobne przebarwienia które już posiadam i do których mam tendencję to sobie zafunduje dodatkowe. Oczywiście nic takiego się nie stało, należy jednak pamiętać że w okresie letnim tego typu produkty lepiej stosować tylko i wyłącznie na noc. Po miesiącu stosowania serum śmiało mogę stwierdzić że drobne przebarwienia zostały wyraźnie rozjaśnione, a koloryt skóry został wyrównany. Skóra została wygładzona i nabrała takiego zdrowego blasku. Tak naprawdę teraz nawet nie nakładam podkładu bo mam wrażenie że moja skóra na tyle dobrze wygląda że go nie potrzebuje bo nie mam czego zakrywać i maskować. Oczywiście zdarzają się drobne wypryski ale jest to wynikiem zbliżającej się miesiączki i zawsze pojawiają się w jednym i w tym samym miejscu. Mam wrażenie że serum ma działanie nawilżające, skóra po jego użyciu jest miękka i bardzo przyjemna w dotyku. Cena serum to 149zł/30ml, natomiast w opakowaniu tak naprawdę jest go odrobinę więcej. Wiem że dla wielu osób może być to wysoka cena natomiast warto znaczyć że serum jest bardzo wydajne i mimo tego że stosuje go codziennie od miesiąca to zużyłam dopiero 1/3 butelki! Natomiast przez ten miesiąc czasu używałam go sama, a teraz podzielę się z mamą aby sprawdzić jak u niej się sprawdzi na nieco bardziej wymagające skórze. Myślę że jak będziemy go teraz używały we dwie to jeszcze wystarczy na miesiąc stosowania. Z swojej strony z czystym sumieniem mogę go polecić i jeśli jesteście tak samo fankami witaminy C jak ja to z pewnością się u was spawdzi.

Dodatkowo mam dla was Rabat 😊 na hasło ANECZKABLOG dostajecie rabat na Serum o wartości -25%😊 ( Kod rabatowy jest ważny do końca sierpnia bieżącego roku )


87 komentarzy:

  1. No proszę, mega zachęcająca recenzja i gorące zdjęcia :) Bardzo lubię wit. C, jest jedną z moich ulubionych zaraz obok B3 i stale poszukuję kosmetyków z ich zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B3 chyba jeszcze nie miałam przynajmniej nie pamiętam :)

      Usuń
  2. spore stężenie, uwielbiam kosmetyki z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna recenzja i produkt, który także zapowiada się świetnie. :) Myślę, że jesienią na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo skrupulatnie wszystko opisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio bardzo lubie sie z witamina C w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mi narobiłaś ochoty na to serum. Od dawna się czaję na coś z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore stezenie wit c
    Musze zobaczyc blizej.
    Ps. A tam w poście na poczatku to nie miałbyc lipiec?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lipiec :) dziękuję 😘 :) widzisz mamy sierpień i z automatu tak wyszlo.

      Usuń
  8. Cena do najniższych nie należy, ale jak dobrze działa to warto przeznaczyć taką kwotę ;) Jeżeli chodzi o sera to ja jeszcze się w temat nie zagłębiałam. Nie czuję potrzeby, ale bardzo możliwe, że jakbym zaczęła to zauważyłabym różnicę w kondycji mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 20 roku życia warto włączyć do swojej pielęgnacji :)

      Usuń
  9. Wydaje mi się, że witamina C dział jak naturalny filtr przeciwsłoneczny, ale w jakim zakresie to już nie pamiętam. Tak czy owak nie tylko nie podrażnia, ale wręcz chroni skórę w okresie letnim. Też używam przez cały rok serów czy kremów z wit C i ani razu nie miałam problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko na noc z racji tego że moja pielęgnacja głównie jest " nocna"

      Usuń
  10. Podoba mi się i trochę zaskoczyła mnie jego wydajność :). Rozważę zakup, gdy skończę obecne, także z 15% witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować jeszcze do konca sierpnia masz znizke gdybyś chciała :)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia! <3 Szybkie wchłanianie i nie pozostawianie lepkiej warstwy do mnie przemawia:) A skoro działa na przebarwienia, to musi byc to produkt idealny :) Zachęciłaś mnie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie szukam czegoś dobrego z wit. C na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witamina C to to,co też lubię w kosmetykach :) Zapowiada się fajnie,póki co jednak muszę się zająć moimi zapasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja cera lubi produkty z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie zapowiada się to serum :) A zdjęcia... cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia wspaniałe, ale serum nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja teraz używam serum 15% z wit C ze spotkania ale szału nii ma. To serum super, że się sprawdza, ale szkoda, że kosztuje tyle...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dziwię się tym obchodzeniem się jak z jakiem, warto było dla takiej scenerii! :) Ta delikatność serum i jego wydajność usprawiedliwiają cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i ja sięgnę po ten produkt. Mój dotychczasowy kosmetyk właśnie jest na wykończeniu i przydałaby się w końcu zmiana na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tym produkcie, bardzo lubię witaminę C w produktach do twarzy bo sama mam problem z przebarwieniami. Bardzo ładna sceneria zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serum z witaminą C mam zamiar kupić sobie na początku jesieni, teraz póki co zużywam kosmetyki nawilżające :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie produkty. Chociaż częściej sięgam po nie jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena dość wysoka, ale wydaje mi się że sera ogólnie kosztują nieco więcej niż inne produkty do twarzy :) Zachęciłaś mnie swoją recenzją, może kiedyś się skuszę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepraszam, że odbiegam od głównego tematu wpisu, który mnie korci, ale zdjęcia są obłędne! Ja chcę na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że nawet kiedyś miałam to serum:)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna sceneria! :) a co do serum- wypróbowałabym z chęcą :) kosmetyki z wit. C służą mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Opłacało się, ostrożnie obchodzić z serum, bo zdjęcia w chorwackiej scenerii są zachwycające. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachęcające serum. Obawiam się tylko jak moja skóra zareagowałaby na nie. Hm.. może kiedyś spróbuję! Ps. Pięknę zdjecia, zgadzam się z poprzednimi komentarzami!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie testowałam tego serum... produkt prezentuje się bardzo ciekawie :)
    Witamina C korzystnie wpływa na moją cerę - nie wyobrażam sobie bez niej pielęgnacji.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jestem za murzynami, nic z vit c nie stosowałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  31. Też jestem miłośniczką szklanych opakowań z pipetką :) Jestem też fanką witaminy C, ale tak jak napisałaś latem takie produkty najlepiej stosować tylko na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie wolę mocniej przykładać się do pielęgnacji nocnej :)

      Usuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia :) Też jak jestem gdzieś na wyjeździe to fotografuję kosmetyki, ponieważ zdjęcia są wtedy obłędne i wyjątkowe, jak Twoje :) Tego serum nie stosowałam, ale zastanawiam się nad kupnem jakiegoś serum z witaminą C.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham działanie witaminy C na moją skórę :) Piękne zdjęcia Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja twarz uwielbia witaminkę C :) Podziwiam jednak, że nie bałaś się tak wysokiego stężenia używać latem na dzień :) Ja bym nie miała odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja Kocham witaminę C a ona nasza skórę hi

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia cacunio!!!!!!
    Witamina C jest bezpieczna latem, nie jest fotouczulająca. Jest wręcz polecana latem i na dzień własnie, bo ma właściwości chroniące przez UVA i UVB oraz wzmaga działanie używanych filtrów przeciwsłonecznych.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czegoś takiego szukałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. pierwsze zdjęcie śliczne, oderwać wzroku nie mogłam:) Dzięki za zniżkę może sie skuszę na zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia bardzo ładne :) już mi się podoba ze serum szybko się wchłania i nie ma po nim tłustej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tego serum i szkoda,że w zapasie mam 2 inne sera bo bym się skusiła. Tak samo uwielbiam witaminę C a raczej moja buzia:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia z Chorwacji :) Serum dało radę ;)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!