niedziela, 5 sierpnia 2018

Wakacyjne spotkanie Blogerek w Bochni - Mini relacja + upominiki

Witajcie Kochani!
W ostatni weekend lipca i jednocześnie ostatni weekend mojego urlopu miałam przyjemność spotkać się z dziewczynami w Bochni. Na spotkaniu byłyśmy tylko w trójkę i dzięki temu mogłyśmy spokojnie wymienić się doświadczeniami, radami i zwyczajnie pogadać o wszystkim. Anię ( Testujemy Marki ) i Monię ( Todoarmo ) miałam okazję poznać ponad rok remu i nie ukrywam że już wtedy bardzo się z nimi polubiłam i ucieszyłam się że mogę się z nimi ponownie zobaczyć. Spotkanie odbyło się w Restauracji Sąsiedzka w Bochni i jest to dokładnie to samo miejsce w którym byłam rok temu na wiosnę, nie wiem czemu nie zrobiłam zdjęcia ale panorama latem jest tam przepiękna! Oczywiście spotkanie zaczęłyśmy od naszych skromnych zamówień, jestem ciekawa kto zgadnie która co sobie zamówiła?


Spędziłybyśmy kilka wspaniałych godzin i w zasadzie cały czas rozmawiałyśmy o wszystkim i o niczym, jak takie typowe babskie spotkanie w gronie najlepszych koleżanek i myślę że doskonale wiecie co mam na myśli. Szczerze wam powiem że nawet nie wiem kiedy te kilka godzin zleciało, dziękuję dziewczyny za towarzystwo i sporą dawkę śmiechu :*. Myślę że nie będę przedłużać i pokażę wam upominki jakie przywiozłam do domu.
Bardzo dziękuje wszystkim firmom za prezenty i wam jeszcze raz dziewczyny za świetne popołudnie :* i bardzo miło spędzony dzień.

37 komentarzy:

  1. wspaniałe prezenty , ogromna ilość jak na takie mini spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo ogólnie to mialo być bardziej towarzyskie spotkanie :)

      Usuń
  2. Ale pyszności, prezenty też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze prezenty i spotkanie mega:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem w takim mniejszym gronie jest fajnie i spokojnie można porozmawiać itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wśród prezentów znalazło się coś dla ciała, ale też dla ducha. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne spotkanie.
    CHITOZAN posiadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście mniejsze spotkania sprzyjają rozmowom, ale ilość prezentów jak wcześniej Żaneta wspomniała ogromna jak na takie mini spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie wiedziałam o spotkaniu :) fajnie tak w kameralnym gronie sie spotkać i lepiej poznać. Na pewno zamówiłaś pierogi :P jak w NS :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkałabym się z Tobą :D Alergoff znam i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Alergoff mam w zapasie:) miłych testów:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne spotkanie jak widze, a upominki świetne i bardzo ich dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno wspaniale spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie jest tak się z kimś spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile kosmetyków i nowych firm :) Uwielbiam spotkania blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, które danie jest dziewczyn, ale Twoje są pierogi :D! Takie spotkania kameralne są bardzo fajne, w październiku się może z Agatą spotkamy we 3 i też będzie fajnie, nawet nie pytam co Ty na to bo znam odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile wspaniałości :) Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję książki! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile darów ze sobą przywiozłaś :) super.

    OdpowiedzUsuń
  19. mniam, mniam pierożki i lody -lubię ;) Miłych testów kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju jakie pyszności zamówiłyście! Daj koniecznie znać jak sprawdziły się te produkty MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie spotkania są bardzo fajne, można poznać nowe osoby, pogadać z dawno niewidziany koleżankami z sieci :) Super sprawa. Mnóstwo ciekawych produktów widzę na zdjęciach. Oj będzie testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze intrygowały mnie takie spotkania, choć nigdy na takim nie byłam. Nie prowadzę też bloga stricte kosmetycznego, zatem nie wiem, czy się załapuję :) W każdym razie super jest się tak spotkać przy kawce i dobrym jedzonku!

    OdpowiedzUsuń
  23. omom co tam kosmetyki:D jakie tam jedzonko pyszne widzę;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę,że spotkanie się udało i mile spędziłyście czas - świetnie - bo o to właśnie chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że spędziłyście miło czas:*:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super imprezka:) szkoda ze ja nie moge tak z nimi jezdzic....marzenia

    OdpowiedzUsuń
  27. aż czasami żałuję, że nie prowadzę bloga... chętnie poznałabym wiele blogerek

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał, nie wiedziałam, że w Bochni są jakieś spotkania Blogerek:)zawsze Kraków, Warszawa...a tu Bochnia!moje okolice:)

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!