piątek, 17 sierpnia 2018

Basiclab - SZAMPON I ODŻYWKA DO WŁOSÓW CIENKICH

Witajcie Robaczki!
Mamy piąteczek, a co za tym idzie? Weekend i wolna niedziela tuż za pasem! Tematem dzisiejszego wpisu będzie zestaw składający się z szamponu i odżywki do włosów cienkich. Jeśli pamiętacie to kilka razy wam wspominałam że moje włosy są cienkie z tendencją do przetłuszczania się i bardzo delikatne. Nie mam jakiś większych problemów z nimi, bardzo rzadko mi się zdarza aby włosy się plątały i były niesforne. Jedynie co tak naprawdę mi w nich przeszkadza to fakt że muszę myć je codziennie aby wyglądały świeżo. Często stosuje również różnego rodzaju wcierki aby były bardziej wzmocnione bo w okresach takich jak wiosna i jesień włosy znacznie bardziej mi wypadają, ale to jest chyba normalne u każdego. Jeśli chodzi o szampony i odżywki to nie mam jakiś większych wymagań, najważniejsze dla mnie jest to aby szampon dobrze oczyszczał, a jednocześnie nie przesuszał skóry głowy i doceniam jeśli przy użyciu takiego szamponu mogę włosy myć co drugi dzień. W kwesti odżywek wymagam nawilżenia ale w taki sposób aby te włosy nie były obciążone. Jak sprawdził się duet Basiclab? Przeczytsjcie...

Szampon ma postać przeźroczystego żelu o średniej gęstości. Zapach jest przyjemny i taki typowy jak w salonie fryzjerskim, przynajmniej mi się tak kojarzy. Szampon łatwo rozprowadza się po włosach, nie pieni się może jakoś bardzo mocno, ale na tyle wystarczająco aby czuć że ma działanie również oczyszczające. Szampon nakładamy na lekko zwilżone włosy i po krótkim masażu zostawiamy go na ok 4 minuty i dopiero spłukujemy. Dzięki temu substancje w nim zawarte mają szansę lepiej wpłynąć na nasze włosy. Szampon nie ma działania wysuszającego, nie powoduje łupieżu i nie podrażnia skóry głowy. Włosy po użyciu szamponu są miękkie i lekko odbite od nasady. Sprawiają wrażenie że jest ich więcej i są odrobinę grubsze. Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy u nasady, natomiast nie jest to tak inwazyjnie mocno oczyszczający szampon który by mi pozwolił na mycie włosów co drugi dzień i niestety muszę i tak myć codziennie. Natomiast nie uważam że jest to jego wadą bo tak naprawdę na palcach jednej ręki mogłabym policzyć szampony które sprawiają że mogę myć włosy co drugi dzień i są one raczej takie które nie będą służyły każdemu bo mogą podrażnić wrażliwą skórę głowy. W przypadku Basiclab nie ma takiej obawy. Ogólnie jest to dobry szampon i fajnie się u mnie sprawdził, natomiast sama nie wiem czy wrócę do niego ponownie, ponieważ kusi mnie seria do włosów tłustych i osłabionych.

SKŁAD: Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-2, Lauryl Glucoside, Glycerin, Citric Acid, Panthenol, Cafeine, Hydrolyzed Keratin, Niacinamide,Zinc Gluconate, Copper Gluconate, Magnesium Aspartate, Rosmarinus Ofcinalis Leaf Extract,Chamomilla Recutita Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Propylene Glycol, Polyquaternium-10, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.
W kwestii odżywek zawsze podchodzę do nich z delikatną rezerwą, ponieważ za każdym razem obawiam się że po umyciu i jej nałożeniu na włosy będą one obciążone i pozbawione życia tak jakbym ich w ogóle nie myła. Przeważnie staram się nakładać odżywki delikatnie powyżej linii ucha. Oczywiście również nakładam taką odżywkę/maskę od nasady na całą długość włosa, natomiast takie zabiegi wykonuje średnio raz w tygodniu i zazwyczaj są te weekendy gdy wiem że dysponuje większą ilością czasu i że jeżeli rano gdzieś wychodzę to mam czas na to aby umyć ponownie włosy gdyby zostały obciążone. Konsystencja odżywki jest kremowa i dosyć gęsta. Zaraz po umyciu na wilgotne włosy należy ją nałożyć i potrzymać ok 6 min, ma bardzo dobrą przyczepność i nie spływa z włosów nawet gdy siedzicie w wannie lub stoicie i robicie coś innego. Dla niektórych osób może być to strata czasu, natomiast ja zawsze wtedy wykonuje jakąś maseczkę, peeling lub cokolwiek innego dotyczącego pielęgnacji. Odżywka bardzo ładnie wygładza włosy, sprawiając że robią się miękkie, nawilżone i przyjemne w dotyku. Ułatwia ich rozczesanie, a jak wam wspominałam ja nigdy nie miałam z tym problemu i w moim przypadku po jej zastosowaniu wystarczy włosy przeczesać nawet palcami. Odżywka dociąża włosy ale ich nie obciąża i nie sprawia że wyglądają na tluste.

SKŁAD: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behetrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin, Gluconolactone, Alaria Esculenta Extract, Arnica Montana Flower Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Limonium Gerberi Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Caffeine, Niacinamide, Panthenol, Copper Gluconate, Calcium Gluconate, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Hydrolyzed Keratin, Olus (Vegetable) Oil, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Glyceryl Stearate SE, Quaternium-80, Tocopherol, Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum.

68 komentarzy:

  1. Ten duet znam jedynie z blogów. Jeszcze nie próbowałam niczego z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają kilka różnych zestawów :) opakowania takie same :)

      Usuń
  2. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam serię do włosów blond i byłam z niej mocno zadowolona. Teraz testuję serię do cienkich i również jestem zadowolona :) Mam ten sam problem - chciałabym znaleźć szampon, który sprawi, iż będę mogła myć włosy co drugi dzień - marzenie :P I tak muszę myć codzienne. Również kusi mnie szampon do włosów przetłuszczających :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki. Kojarzę ją tylko z blogów. Spodziewałam się kiepskich składów, ale nie jest źle. Cieszę się, że oba kosmetyki przypadły Ci do gustu i współczuję, że jest niewiele szamponów, które pozwalają Ci na rzadsze mycie włosów:( może w końcu uda Ci się znaleźć coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego duetu.. moje włosy są podobne a na dodatek też muszę je być codziennie co naprawdę jest męczące.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze czekają na swoją kolej, ale póki co pierwszeństwo mają krótkie terminy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nic nie próbowałam, ale trochę opinii się naczytałam. Może się skuszę na coś;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam duet do wypagających włosów i też polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym miała myć włosy codziennie to bym oszalała. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym wypróbowała, mam bardzo cienkie włosy, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak wspominałam miałam próbki wszystkich tych produktów i wypadły obiecująco . Szczególnie zainteresowała mnie seria do włosów blond.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam dwa takie duety, ale jeszcze nie próbowałam, czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli w sumie spoko,ale u mnie na włosach i tak najbardziej sprawdza się Equilibra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A która wersja? Ja mam aloes i tak słabo trochę :P

      Usuń
  14. Kiedyś już go widziałam, i dalej mnie ciekawi jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę znam z blogów. Pewnie postawiłabym na inną serię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piątek, piąteczek, piątunio! :D Życzę Ci świetnej wolnej niedzieli! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam do włosów farbowanych są mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam juz o nich, ale nie miałam. Mam włosy cienkie, ale tez suche i jestem bardzo ciekawa jak by sie u mnie ten zestawik spisał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam tylko próbki tej marki, ale je z całego serca pokochałam. Zwłaszcza zestaw do włosów kręconych. Świetnie wyciąga mi skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. skład nie dla moich włosów.... wolę coś prostszego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki ;) Produktów do włosów mam spory zapas, więc raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki :) bardzo ładnie wygląda ten zestaw. Ogólnie nie mam problemu z cienkim włosami ale chętnie sprawdziła bym szampon do włosów osłabionych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wciąż poszukuję dobrych kosmetyków, może to ten...? Kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie niestety te produkty nie dogadują się z włosami ;/ Dzisiaj u mnie będzie o ich antyperspirancie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj ja włosy myje co trzeci dzień, oszalałabym myjąc je codziennie :) marki nie znam, z chęcią wypróbowałam odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh very interesting products
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Szampon mógłby się u mnie sprawdzić ze względu na skład :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U Ciebie jak zwykle ciekawe nowości, chętnie wypróbuję tą serię :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szampon do włosów tłustych u mnie sprawdził się rewelacyjnie,mam odżywkę do farbowanych i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a jak Twoja skóra głowy lubi sie z glinkami? Moja bardzo

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem ciekawa tych kosmetykow podobaja mi sie wizualnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie te do włosów cienkich się nie sprawdzają bo one zwykle nadają objętości A moje włosy chyba tego nie lubią

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!